Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruutu+ huijaus

Vierailija
17.07.2019 |

Onko Ruutu.fi huijannut ketään muita myymällä Lahjakortin ja katkaisemalla maksetun ajan?

Kaikki jotka tuntee Ruudun & on ostanut valmista katseluaikaa(lahjakortin) tietää että maksutietoihin on linkit Tilaukset & sen jälkeen tulee valikko Tilaukset Maksut Kortit.

Niissä ei ole missään "Katkaise lahjakortin katseluaika" painiketta, mutta minulta katkaistiin 2kk:n katseluaika 1kk:n jälkeen. Siis itse ei voi katkaista lahjakorttia ja en myöskään pyytänyt heitä katkaisemaan sitä.

Kun soitan heille he sanovat että lahjakortin katseluaika on tilaus. Eihän kaupoissa myytävää lahjakorttia voi edes yhdistää tilaukseen, niin lukee Ruudun sivuilla lahjakortin ohjeissa.

Tilaushan on laskutettava mutta lahjakortti on valmiiksi maksettu eikä siinä tilata mitään.

Olen ollut yhteydessä useaan kertaan ja lupasivat lisätä sen kuukauden mutta mitään ei ole tapahtunut.

Pimeetä hommaa siis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes auennut ruutu+kun näppäilin koodin, tuli teksti että koodi on jo käytetty🙄onneksi Ostin vain 2kk kortin. Mitään korvausta ei saa, vastaus on olet jo käyttänyt koodin, vaikka ei ole edes pystynyt aloittamaan katselua.

Ei kannata ostaa ko. Lahjakortteja😬

Vierailija
2/3 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat hukkaan kirjoitti:

Mulla ei edes auennut ruutu+kun näppäilin koodin, tuli teksti että koodi on jo käytetty🙄onneksi Ostin vain 2kk kortin. Mitään korvausta ei saa, vastaus on olet jo käyttänyt koodin, vaikka ei ole edes pystynyt aloittamaan katselua.

Ei kannata ostaa ko. Lahjakortteja😬

Olisikohan voinut käydä niin, että joku on summissa näppäillyt koodeja ja saanut just sun koodin käyttöön. Onko niissä mitään tarkistuskoodeja? Vai riittääkö vain yksi koodi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Ruutuplus- korttiin 50 euroa. En halunnut antaa pankkikorttitietojani ja sain ruutu+urheilun toimimaan soittamalla asiakaspalveluun. Ruutu+ urheilu maksaa 14,99 e/kk. Tilausta seuranneena päivänä tuli sähköpostiin ilmoitus, että olen tehnyt toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Tilausta tehdessäni missään vaiheessa tällaiseen en ole sitoutunut. Soitin asiakaspalveluun ja ilmoitin, että en ole tehnyt toistaiseksi voimassaolevaa sopimusta. Asiakaspalvelusta todettiin, että minun kohdalla sopimus päättyy kolmen kuukauden kuluttua eikä jatku tämän jälkeen kun en ole antanut pankkikorttitietojani. Uutta ilmoitusta määräaikaisesta sopimuksesta en ole saanut. Kolmen kuukauden hinnaksi tulisi 45 euroa eli latasin tyhmyyttäni 5 euroa liikaa jota en saa takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi