Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa asiallista nettideittiä...

Vierailija
17.07.2019 |

Olen kyllä kokenut konkari nettideitissä, mutta aina päädyn yhä uudelleen ja uudelleen etsimään itselleni kunnon miestä. Etsin siis pysyvää parisuhdetta. 40+ miehestä, jolla elämä kunnossa. Pellet ja pelimiehet nähty, nyt on kiltin miehen markkinat.
Pidän kyllä silmiä avoinna oikeassakin elämässä, mutta en ole tyyppiä, että alkaisin esim. kaupassa flirttailla.
Eli tsemppiä tartteisin, että mistä löytyisi ihana ja hyvä äijä, 4 vuotta erosta eli jo hyvinkin voisin löytää elämäni rakkauden.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäiselle melkein suosittelisi match. Mutta tarjonta/maksullisuus huono.

Suomi24 tai ehkä OkCupid?

Vierailija
2/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kans, et Suomi24 tai OkCupid.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena Huittisista

Vierailija
4/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski

Vierailija
5/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko vielä hyviä neuvoja?

Vierailija
6/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois siulle sellane.

Vierailija
7/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mitään löydy. Samat naamat esim. Suomi24 ja eKontakti.

Hyvät 40+ sinkkumiehet viedään käsistä, ei ne tarvi nettideittejä.

Huonoja siellä on iso valikoima, toinen toistaan onnettomampia, varattuja unohtamatta.

Vierailija
8/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elittikumppani voisi toimia, tuttavilla hyviä kokemuksia. Ylipäätään se maksullisuus saattaa karsia niitä kaikkein "hörhöimpiä" tapauksia pois, joten siinä mielessä hyödyllinen sijoitus. Jos tästä itse vielä sinkkuunnun joskus, niin menen vain maksulliseen palveluun treffailemaan.

Vierailija
9/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Pancakessa olen itse ;)

M46

Vierailija
10/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eKontakti en koskisi.

Match, Eliitti ja be2 testattu melkein 40v. Eikä tule toisten testattua. Huijareita on yllättävän paljon, firmat haluaa rahaa. Joten palkattuja profiileja jonkun verran huijaamassa rahat pois hyväuskoisilta.

Vierailija
11/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OkCupidissa on valeprofiileja. Ehkä ylläpidon omia. Ottavat yhteyttä ja sitten profiili yhtäkkiä katoaa. 🙄

Vierailija
12/13 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OkCupidissa on valeprofiileja. Ehkä ylläpidon omia. Ottavat yhteyttä ja sitten profiili yhtäkkiä katoaa. 🙄

Eipä ole tullut vastaan. Mutta kyllähän kaikissa palveluissa on valeprofiileja. Osa yrittää saada rahaa heidän huijaus ryhmittymälle ja osa taas käy katselemassa mitä on tarjolla. Ja tietenkin varmasti jotain catfish profiileja on. Niistä ei pääse eroon missään palvelussa. Mutta noissa rahastus palveluissa on vielä lisäksi yhtiön omat profiilit. Yleisesti ottaen, ulkomaalaisten firmojen palveluissa niitä on enemmän.

Suomi24 itse myös törmäsin muutama vuosi sitten, paljonkin s£ks1 sivustojen mainostajiin jne.

Tietenkin voihan olla että sinä olet törmännyt sellaisiinkin jotka ovat lähteneet jo jonkun matkaan tai sitten ovat jääneet kiinni puolisolleen. Jonka seurauksena ovat joutuneet lähtemään pikaisesti pois..

Vierailija
13/13 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up