Ostin testiksi Knorrin pussi Carbonaran ja se oli aivan hirveän makuista!
Ei se ollut lainkaan sitä mitä saa ravintoloissa. Se kastike oli ohutta ja maistui pahalle, kinkkua ei ollut juuri lainkaan. Miksi ei voida tehdä kunnon versio mihin kunnon kermainen kastike ja paljon kinkkua.
Voin maksaa kyllä siitä enemmän kunhan se olisi syötävää.
Kommentit (15)
No kannattaisiko opetella itse kokkaamaan. Carbonaran teko ei vie montaa minuuttia aikaa.
Pasta + mikä tahansa kastike on helppo ja halpa tehdä itsekkin.
Ne pussisafkat ovat tuollaisia. Ravintolassa olet saanut kokin tekemää.
Hauska. Kuivaeines voisi olla ravintolatasoista ruokaa?
Olen kerran ostanut tuollaisen Knorrin pasta-aterian, ja oli kyllä ihan kaamean makuista. Sen sijaan Maggin tuotteet ovat ihan ok. Ihan kuitenkin näppäriä tuotteita esim. asuntovaunulla reissatessa.
Ei liity aiheeseen, mutta olen harmikseni huomannut että kaupan valmisruokahyllystä on kadonnut sellaiset valmisateriat kuin Rainbow Spaghetti carbonara 500 g ja Via Pasta carbonara 320g. Ihan hemmetin outo juttu on se, että noista molemmista on silti myynnissä bolognese-versio!? Minkä ihmeen takia carbonara versio (se parempi maku) joutaa lähteä, mutta bolognesea myydään silti? :(
Hyvvää mutta erkinkään pumppu ja suonet ei kestä niitä suolamääriä
Ainoa pussiaines, jota teen , on Mexiconpata, siihen reilusti jauhista.
On hyvää raejuuston kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt meni reilu euro hukkaan.
Knorrin pussipastat on hyvä edukas retkieväs.
Mitä tarkoittaa edukas? Edullinen vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko opetella itse kokkaamaan. Carbonaran teko ei vie montaa minuuttia aikaa.
Kyllä minä ruokaa osaan tehdä, siksi en ole ennen maistanutkaan. Ajattelin nyt vaan testata. En kuvitellut olevan noin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvvää mutta erkinkään pumppu ja suonet ei kestä niitä suolamääriä
Ei tuossa ollut lainkaan suolaa, jouduin itse lisäämään jotta sain edes jotain makua.
Olen myös ihmetellyt, että mikseivät voisi tehdä hyvän makuisia valmiskastikkeita esim dolmiolle. Tuskin niitä pahoja kukaan toista kertaa ostaa.
Hyvää se on kun lisää vielä jauhelihan.
Voi ei, nyt meni reilu euro hukkaan.
Knorrin pussipastat on hyvä edukas retkieväs.