eilen aloitin nutraamisen, tänään olen 3kiloa kevyempi =D
siis tarkoituksena on yhteensä pudottaa 5kiloa. tiedänhän minä että nuo ovat vaan nesteitä jotka ovat lähtenmeet...
OLI KYLLÄ helvetin paha olo eilen, että ihan mukava kun jossain näkyykin. vaikka ei ole oikeaa laihtumista niin valheellisesti motivoi jatkamaan
Kommentit (32)
Niin ja söin myös 2 palaa ruispala- leipää päivässä ed. mainutujen lisäksi.
10 viikkoa nutrikuurin alusta, normaalipainoinen laihduttaja. Paino on laskenut edelleen, ei siis ole " palannut tuplana" ....
Mullakin aluksi " lähti" kolme kiloa, mutta sen jälkeen on pudonnut 300-500g viikossa, eli ei enää samaa tahtia. Tosin pidin yhden syöntipäivän viikossa.
Mulle tämä kuuri sopi, ehkä toisille ei!
ja harrastamaan liikuntaa enemmän, ni vois tulla ehkä vähän pysyvämpiä tuloksia. Kaikki jotka käyttää noita " poppakonsteja" on kokeillu muitakin " pikadiettejä" aiemmin ja kaikki kilot on tullu takas ja nyt yritetään epätoivosesti taas yhtä. Rahan teillä menee hukkaan!
Vierailija:
ja harrastamaan liikuntaa enemmän, ni vois tulla ehkä vähän pysyvämpiä tuloksia. Kaikki jotka käyttää noita " poppakonsteja" on kokeillu muitakin " pikadiettejä" aiemmin ja kaikki kilot on tullu takas ja nyt yritetään epätoivosesti taas yhtä. Rahan teillä menee hukkaan!
karppaus ei onnistunu, koska olen kasvissyöjä...
Haluavat vaan kuulla helpoista ja nopeista ihmelaihtumisista ja tulla jymäytetyiksi.
Näissä nutrifast kuureissahan suositellaan, että pideään tasausviikko, jonka aikana ohjeiden mukaan lisätään ihan normaalit safkat ruokavalioon.
Kyllä tämä dietti on ainoa oikea " pikadietti" , jos vertaa näihin kaiken helkkarin pillereihin, joita joku easyshopping kuvasto kaupittelee.
Vierailija:
Haluavat vaan kuulla helpoista ja nopeista ihmelaihtumisista ja tulla jymäytetyiksi.
Mä olen harrastanut liikuntaa:D
ja tuo oli mun eka " dieetti" :D
JA ei mennyt rahat hukkaan:D
t:37
Vierailija:
kelläkään ei ollut vastalausetta edelliseen kommenttiin, taisivat itsekurittomat luuserit puhua dieetin toimimattomuudesta ja kilojen palaamisesta tuplana?
Minäkin odotan vastalauseita, olenko nutrannut turhaan ja tuhlannut rahojani!
Vierailija:
kelläkään ei ollut vastalausetta edelliseen kommenttiin, taisivat itsekurittomat luuserit puhua dieetin toimimattomuudesta ja kilojen palaamisesta tuplana?
eikä millään jauheilla ja litkuilla. Kyllä se on VHH jolla mekältä lähti 22 kiloa ja on pysyny samassa jo vuoden vaikka välillä vähän herkutteleekin.
Hyvä karpit!
Söin kolme pussia päivässä ja loput korvasin kurkulla,tomatilla ja salatilla.
On muuten todella tehokasta, työkaverit jo epäili, että olen sairastunut syöpään, kun laihduin niin rajusti.
Olo ei kertaakaan ollut huono, ainoa miinus puoli oli, että kuonaaineet alkoi puskea myös ihon läpi ja voi jessus, suihkussa oli käytävä kahdesti päivässä.