Varasin laivamatkan, mutta ei huvita enää yhtään mennä
Varausta ei enää saa muutettua, silti mietin jos jätttäisi menemättä. Viikkarilla olisi lähtö.
Kommentit (20)
No et mene.
Olen mäkin pari kertaa jättänyt lipun käyttämättä, kun ei olekaan huvittanut tai jaksanut lähteä. Ois voinut olla hyvätkin reissut.
Vähän kirpasee ja hävettää toi 55 euroa! Mutta kiva, kun ei tarvitse silti mennä. Ap
Jos lippu kahdelle, myy mulle? ;) Olisin vapaa ja halukas lähtemään kaverin kanssa, maksan 50 %...
Mä varasin ja maksoin viikon kesälomamatkan ja alkaa tuntua siltä, ettei huvitakaan lähteä..
Risteily onkin tympeintä mahdollista ajanhukkaa.
Jospa se on alitajuntasi enne tulevaisuudesta, että matkalla tapahtuu jotain ikävää. Uppoaa tms
Onpas kallis. Maksoin 2 hlöä/32€. La viikkarilla.
Eikö ne liput ole henkilökohtaisia? Ap
On ne henkilökohtaisia mutta kysy saako muuttaa nimet
Mitä ehdot sanoo. Eckeröllä saimme muuttaa porukkaa kun osa sairastui
Saahan sen päivämäärää siirtää vaikka puolella vuodella. Ei mitään ongelmaa.
Tyhmänä vitkastelin soittamista niin kauan, että lähtöselvitys on jo alkanut eikä muutoksia pysty enää tekemään! Hhhnnngg, miksi teen aina väärän päätöksen.
No, ne oli oppirahat, nytpä muistan että varausta voi muuttaa KUNNES lähtöselvitys alkaa!
Laivallehan lähdetään juomaan ja seksiä hakemaan eli ns. Pillustelemaan. Yökin on todella halpa hotelliin verrattuna. Tietenkin ilman seksiseuraa laivalla itsessään voi olla tylsää jos saman reitin on jo useammin tehnyt
Lähde vaan! Saattaakin olla kiva reissu ja sitten harmittaisi kun jäit kotiin möllöttämään.
Harmittaa kun menetin rahani ja jäin kotiin möllöttelemään. Ap
Yleensä silloin on kivointa, kun ei alunperin olisi yhtään huvittanut lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä silloin on kivointa, kun ei alunperin olisi yhtään huvittanut lähteä.
Olisitte sanoneet sen heti - Ap
Eihän sinne mikään pakko ole mennä.