Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta kuukausi selvinpäin

Vierailija
17.07.2019 |

Lauantaina tulisi kuukausi täyteen selvänä oloa. Jeee.

Huomiot:
- paino ei oo yhtään tippunut.
- nukun täydet yöunet heräilemättä aamu neljältä vessahätään tms. Nukahtaminen helpompaa.
- energiataso korkeampi. Levottomuuttakin välillä koska ei pääse purkaa energiaa jokapäivä johtuen siitä että kavereilla ei oo aikaa hengata tai sitten ulkona huono sää.
- mielialoissa ei muutosta, voin ihan hyvin kuten ennenkin
- harmittaa tilanteet joissa kaverit kysyy juomaan ja ois toisaalta kiva mutta oon vaan kieltäytynyt ja kaverit sitten pettyy. Eli on aika yksinäinen olo. Heillä ei sitten oo aikaa arkipäivinä hengata koska töissä silloin.
- ihossa ei muutosta. Ihottumaa on kuten ennenkin (atooppinen). Tummat silmänalusetki on vielä jäljellä. Ne tosin voi johtua tietokoneella istumisesta..

olen siis monen vuoden ajan juonut joka perjantai 8-11 olutta.

Ois kiva kuulla mitä huomioita tai muutoksia te muut ootte havainneet itsessänne kun olitte kuukauden juomatta 😊

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla itellä tulee just 3viikkoa selvin päin. Lopetin alkoholin oikeastaan siksi, että seuraavana päivänä juomisesta tulee masennusoireita ja ahdistusta. Uni on huonoa.

Vierailija
2/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mulla itellä tulee just 3viikkoa selvin päin. Lopetin alkoholin oikeastaan siksi, että seuraavana päivänä juomisesta tulee masennusoireita ja ahdistusta. Uni on huonoa.

Hyvä hyvä, siitä on hyvä jatkaa. Ensimmäiset 2 viikkoo oli itellä paha ku teki mieli juua, sitten alko himot hälvetä pois mielestä. Ei yhtään tee mieli. No välillä jos hermostuu jostaki asiasta, niin kalja käy lyhyen ajan mielessä, mutta sitten muistutan itselleni että elä ratkea nyt kun olet näin pitkällä ja kuukausikaan ei oo vielä täys.😸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut juomatta nyt melkein 3viikkoa (jei) kesäkuussa oli varmaan yhden käden sormilla laskettavissa ne päivät, jolloin en juonut mitään alkoholia.

Paino ei ole pudonnut (mitä oikeasti ihmettelen suuresti) ihon raikkaamman näköinen, muuten ei mitään eroa huomaa. Nukun yhtä hyvin/huonosti kun aiemminkin.

Vierailija
4/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on niin paljon parempi, kun ei tissuttele viikonloppuiltoina niitä n. 6-8 olutta per ilta. Sääti, jos juo enemmän.

Vierailija
5/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa säästyy, olo on jatkuvasti virkeämpi, masennus on lieventynyt, paniikkikohtaukset hallinnassa, eivät siis ole puskeneet enää päälle :)

Olen lihonut :D

Vierailija
6/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
7/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ap olisit ensin 3 kk juomatta ja tule sitten kertomaan, mikä on olo. Paitsi, että viimeistään parin kuukauden päästä olet jo riipaissut kännit. 

Vierailija
8/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ap olisit ensin 3 kk juomatta ja tule sitten kertomaan, mikä on olo. Paitsi, että viimeistään parin kuukauden päästä olet jo riipaissut kännit. 

Inhottava pahanilmanlintu. Miksi pitää odottaa 3kk, että voi kertoa muutoksista itsessään?

Vierailija
9/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vähän oot käyttänyt alkoholia niin ei varmasti juuri muutoksia olekaan.

Vierailija
10/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on melko lyhyt aika olla raittiina, joten kannattaa ehdottomasti jatkaa kokeilua saadaksesi enemmän näkyviä muutoksia!

Olen ollut juomatta koko tämän vuoden, koska ajattelin tehdä uuden vuoden lupauksen, joka kerrankin pitää. Mitään ongelmia alkoholin käytön suhteen ei ollut aiemminkaan, vaan kyse on enemmänkin tutkimusmatkasta itseensä. Isoimmat muutokset ovat olleet energisyyden lisääntyminen, kasvojen ja ihon heleytyminen, liikkuminen mukavampaa ja tuloksetkin alkaneet näkyä, terveellisempi ruokavalio, unen laadun paraneminen. Paino tippunut vain hieman, mutta kroppa kiinteytynyt.

Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen muutoksiin, jopa hieman yllättynyt niistä, eli kaiken kaikkiaan äärimmäisen motivoivaa! Ajattelin olla samalla linjalla vuoden loppuun ja tehdä sen jälkeen päätöksiä jatkon suhteen.

Vierailija
11/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin elämää.

Vierailija
12/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyet tissuttelut olleet jos kerta viikossa hiprakka,  ei siinä suuria vaikutuksia ole vaikka lopettaa.

se 5 e minkä nuo kaljat maksaa varmaan menee sitten ruokaan jota syödä  sinä perjantai-iltana.

Vierailija
13/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tsemppiä jatkoon :)

Vierailija
14/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Mulla sama homma, paitsi koko tämän puolikkaan vuoden olen vähentänyt juomista. Ennen kävin ulkona kerran tai kahdesti viikossa usean vuoden ajan. Ja join itseni humalaan.

Nyt olen vähentänyt niin että kerran tai kahdesti kuukaudessa. Ja nyt alkaa olla myös kuukausi kokonaan juomatta, enkä aio juoda enää välttämättä koskaan. Olen vihdoin tajunnut, että mulla on ihan yhtä hauskaa selvinpäinkin (ellei hauskempaa) ja seuraavana päivänä olo on edelleen hyvä! Ja sitä seuraavana. Alkoholi on myrkkyä.

Vierailija
15/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkä ap kaljalle? Minä tarjoon vaikka kuus tuoppia. Se on ihanaa ja rentouttavaa. Gulp! Gulp! Gulp! Aahhhh...

Vierailija
16/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kevyet tissuttelut olleet jos kerta viikossa hiprakka,  ei siinä suuria vaikutuksia ole vaikka lopettaa.

se 5 e minkä nuo kaljat maksaa varmaan menee sitten ruokaan jota syödä  sinä perjantai-iltana.

Niinno, olen nainen ja aika pienikokoine . Nii kyllä tuo 8-11 ei ihan tissuttelua oo 😆

Ap

Vierailija
17/17 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 30-40 annosta viikossa. Pakko lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä