Asioita joita lapsettomat ystävät eivät ymmärrä
Lapseton ystäväni tuli käymään kahvilla ja pullaakin oli hankittu. Taaperoni potta oli normaalisti ollut pesussa astianpesukoneessa ja ystäväni näki sen kun otin sieltä kahvinkeittimen pannua. Myönsin potan olleen pesussa ja kerroin että se on normaalia, mutta ei auttanut. Oli pakko lähteä lähikahvilaan kahville kun ei kotona sopinut enää keittää.
Kommentit (17)
Ööö... En kyllä itsekään pesisi pottaa astianpesukoneessa. Hrrrr... Mutta kukin tyylillään.
Omat lapsettomat tuttuni eivät aina ymmärrä, että lapsia ja heidän käytöstään ei niin vaan "ohjelmoida". Eli vaikka hyvää käytöstä kuinka harjoitellaan, niin silti kahvilakäynti voi päätyä huutoon. Ja tiukkakaan puhe ei aina auta. Samoja juttuja käydään läpi ja harjoitellaan kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono yritys nyt. Sehän vie ihan kamalasti tilaakin tiskikoneessa, mikä järki tuossa edes on? Niin helppo pestä käsin (ja muualla kuin keittiössä).
Varmasti tulee puhdasta jos haalealla vedellä oottaa peset :D astianpesukoneessa lähtee pöpöt ja penskat pysyy terveenä
Outo aloitus, mutta aihe muuten hyvä.
Lapsettomat eivät tajua, miten neljä kertaa samana päivänä siivottu tila voi olla sotkuinen heidän tullessaan kylään.
Paskaan ei kuole, mutta konetiskiaineeseen kuolee, että sen verran on av-mammoilla loogista ajattelukykyä.
Ymmärrystäkaikille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huono yritys nyt. Sehän vie ihan kamalasti tilaakin tiskikoneessa, mikä järki tuossa edes on? Niin helppo pestä käsin (ja muualla kuin keittiössä).
Varmasti tulee puhdasta jos haalealla vedellä oottaa peset :D astianpesukoneessa lähtee pöpöt ja penskat pysyy terveenä
Nuoleeko ne sun penskat sitä pottaa? Ensinnäkin, ei sinne kuumaan veteen ole kättä pakko laittaa käsin pestessä, vaikka käsinpesu saattaa tietysti olla terminä hämäävä. Toiseksi, tiedätkö missä asteessa sun tiskikonees pesee astiat? Meillä ainakin automaatti pesu on 45-65 astetta, ei siinä kakkabakteerit kuole.
Hei provoilija, tuu takas vastailen, mun tuli ikävä ihan ♥️
Ironista on, että aiheesta olisi voinut saada monikymmensivuisen ketjun, mutta ap sössi aloituksen.
Ymmärrystäkaikille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö vessanpöntötkin astianpesukoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Paskaan ei kuole, mutta konetiskiaineeseen kuolee, että sen verran on av-mammoilla loogista ajattelukykyä.
Pissaatko myös sinne astianpesukoneen?
Dildot tietty myös tiskiin.
Ja sitten 30 asteen ekopesu luomupesuaineella.
Kyllä minä ainakin ymmärrän, millaista niiden kavereiden elämä on, joilla on lapsi. Hyvin kiireistä, ei ehditä tavata kavereita eikä edes jutella puhelimessa, tekstiviesteihin ehkä joskus vastataan. Se on yksi syy, miksi en itse halua lapsia. En yksinkertaisesti halua itselleni samanlaista elämää, vaikka lapsiperheen elämässä olisi hyviäkin puolia. Minun hermoni eivät kestäisi tuollaista jatkuvaa kiirettä, olisi aivan liian stressaavaa.
Kyllä ois voinu pestä käsitiskin seassa ihan normaalisti wc harjalla. Säästyy sähköä ja on ekologista.
Tuohan on hyvä idea ap!, itse olen pessyt aina potan pesukoneessa vaatteiden seassa, ens kerralla kokeilen tuota asianpesukonetta :))
Hyi saatana. Taas nähtiin miten vanhemmuus sulattaa ihmisten aivot. Potta tiskikoneeseen. Mua oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus, mutta aihe muuten hyvä.
Lapsettomat eivät tajua, miten neljä kertaa samana päivänä siivottu tila voi olla sotkuinen heidän tullessaan kylään.
Jaa, tyhmiä lapsettomia kavereita teillä. Itse tajuan vallan mainiosti, että lapset sotkee, jokuko ei oikeasti tajua?? Tajuan senkin, ettei lasta voi ohjelmoida. Hohhoijaa. Lapseton ei ole idiootti.