Tulkitkaa tämä tilanne minulle
Mies meni tänään katsomaan Metallicaa, asutaan itse aika kaukana sieltä. Lähti reissuun yksin. Puolisen tuntia sitten tuli WhatsAppissa viesti: "Missäs oot?"
Olen siis kotona lasten kanssa.
Vastasin, että kotona tietysti, miten niin.
Meni parikymmentä minuuttia ja vastasi "Ei kun aattelin että jos oot kaupassa mut ei mitään. Kivaa iltaa!"
Me käytiin kaupassa yhdessä aamupäivällä.
Yritin soittaa, löi luurin korvaan ja laittoi viestin: "Täällä on kova meteli, ei pysty puhuu. Mitä asiaa oli?"
Mä en nyt vaan keksi mitään muuta kuin sen, että ei mennyt sinne sittenkään yksin. Keksiikö joku tälle nyt jonkin ihan luonnollisen selityksen joka on ok, ja mulle mielenrauhan. En tosiaankaan jaksais nyt mitään pettämiskuvioita, muutenkin rankkaa.
Ja provon huutelijat saa mennä mäkeen, en jaksa nyt.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos vaikka et itse ylitulkitse asioita. Ehkä halusi kaljaa tms kaupasta, mutta ei viitsinyt vaivata sinua kun teit jotain muuta. Täysin loogista miehen käytöstä, itsekin teen noin usein, enkä välttämättä jaksa selittää sen tarkemmin.
No kai nyt ylitulkisen, kun oltiin kaupassa jo tänään yhdessä ja mies tietää, että vältän viimeiseen asti kauppaan menoa noiden lasten kanssa... Ihan oikeasti, mikä tuuri olisi että olisin sattunut just sillä hetkellä olemaan kaupassa? Ja miksi olisin ollut? Jos olis toi tilanne niin voisi ihan hyvin pyytää että voinko käydä.
Sä ylitulkitset ja keksit päässäsi ihan ihme juttuja. Kertomasi perusteella ei ole mitään syytä epäillä pettämistä.
Sori, en oikein tajunnut mihin tässä halutaan selitys. Sillekö että kysyi missä olet?
Kysy siltä että mikä juttu se oli, kun kotiutuu keikalta. Jos änkyttää vaivaantuneena tms. niin sitten voit alkaa epäillä.
Hei minukin mieheni on siellä yksin matkalla! Junassa taitaa olla vielä niin missä metelissä se sinun miehesi on? Monelta alkaa edes tapahtuma?
Viesti tuli väärälle henkilölle. En minä tuosta muuta keksi. Se, että onko siinä jotakin pettämistä taustalla, en tiedä. Jotakin hämärää kuitenkin, kun kerran salailee.
JOS olisi halunnut kaupasta kaljaa, olisi varmaankin kannattanut laittaa viesti: "Jos meinaat käydä tänään kaupassa, voisitko ostaa pari kaljaa?". Tuo sijainnin kysyminen on tosi omituista tuohon yhteyteen, jos hän kuitenkin tiesi, että aiot olla kotona lasten kanssa illan.
Laitto sulle vahingossa viestin, kun oli tarkoittanut sille Villelle. Ei oo pettämässä sua vaan ryyppää äijäkavereiden kans.
Vierailija kirjoitti:
Hei minukin mieheni on siellä yksin matkalla! Junassa taitaa olla vielä niin missä metelissä se sinun miehesi on? Monelta alkaa edes tapahtuma?
Käsittääkseni Metallica aloittaa yhdeksältä (näin mies sanoi), mutta kuulemma siellä on lämppääjäbändejä ja paljon ihmisiä. Sanoi jo etukäteen, että on meteliä siellä, ettei kannata soitella, eikä viestejäkään varmaan huomaa.
Ärsyttää tämä tyhjän päällä oleminen. Meinaan joo kysyä, mutta turhauttaa ihan hirveästi nyt kun en saa asiaan mitään varmuutta! Toivon todella, että ylitulkitsen. Olen väsynyt ja stressaantunut kyllä.
Niin, olisko laittanu viestin väärin, huhuili jotakuta jonka kanssa oli tarkoitus miitata konsertissa. Siellä vielä mikään meteli voinut olla, eka bändi vasta aloittelee näihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Viesti tuli väärälle henkilölle. En minä tuosta muuta keksi. Se, että onko siinä jotakin pettämistä taustalla, en tiedä. Jotakin hämärää kuitenkin, kun kerran salailee.
JOS olisi halunnut kaupasta kaljaa, olisi varmaankin kannattanut laittaa viesti: "Jos meinaat käydä tänään kaupassa, voisitko ostaa pari kaljaa?". Tuo sijainnin kysyminen on tosi omituista tuohon yhteyteen, jos hän kuitenkin tiesi, että aiot olla kotona lasten kanssa illan.
No tätä mäkin mietin. En omasta mielestä ole antanut aihetta asioiden salailulle niin siksikin ahdistaa. Hemmetti sentään jos sillä on joku suttura siellä.
Vierailija kirjoitti:
Laitto sulle vahingossa viestin, kun oli tarkoittanut sille Villelle. Ei oo pettämässä sua vaan ryyppää äijäkavereiden kans.
Ryyppää niiden kanssa muulloinkin, eikä ole ongelmaa siinä eli ei tarvetta salailla!
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisko laittanu viestin väärin, huhuili jotakuta jonka kanssa oli tarkoitus miitata konsertissa. Siellä vielä mikään meteli voinut olla, eka bändi vasta aloittelee näihin aikoihin.
En mä keksi mitään muutakaan, mutta yksin sen piti sinne mennä ja siellä olla. Harmitteli viimeks tänään kun ei saanut ketään kaveria mukaan. Niin sanoi että siellä on paljon ihmisiä ja siksikin meteli. Musta tuntuu jotenkin typerältä, että uskon vaan sen kaiken? Kun tietäis mitkä näistä tunteista johtuu hormoneista ja mitkä jostain AIHEESTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä mäkin mietin. En omasta mielestä ole antanut aihetta asioiden salailulle niin siksikin ahdistaa. Hemmetti sentään jos sillä on joku suttura siellä.
No Metallican konsertti ei ole mikään optimaalinen paikka tavata sutturoita, ainakaan missään lemmekkäissä merkeissä. Eiköhän se tapaile sitä muualla(kin) jos sillä sellanen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Metallican konsertti ei ole mikään optimaalinen paikka tavata sutturoita, ainakaan missään lemmekkäissä merkeissä. Eiköhän se tapaile sitä muualla(kin) jos sillä sellanen on.
Ja jos olisi jonkun sutturan kanssa sinne menossa niin eiköhän ne olisi mennyt yhtä matkaa jos kerta asuvat kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep. Voi olla. En oo ennen merkkejä havainnut mistään, mutta toisaalta niinpä se on yllärinä tullut monelle muullekin..
Ei varmaan mennyt edes mihinkään konserttiin ja soitti varmistaakseen että olet kotona ettet vahingossa näkisi häntä kaupassa tyttöystävänsä kanssa.
On tuo musta aika epäilyttävää. Jos meni vahingossa vaimolle kaverin sijaan niin kai sen vois myöntää. Eli kenen kanssa oikein on?
No mitä jos vaikka et itse ylitulkitse asioita. Ehkä halusi kaljaa tms kaupasta, mutta ei viitsinyt vaivata sinua kun teit jotain muuta. Täysin loogista miehen käytöstä, itsekin teen noin usein, enkä välttämättä jaksa selittää sen tarkemmin.