Muistathan pestä stringit välillä 90 asteessa, jotta ohut kaistale puhdistuu?
Kommentit (30)
Kuka niitä edes pystyy pitämään? Itse pari kertaa kokeilin ja joko ajan jouduin repimään sitä narua pakaroiden välistä kun tuntui niin epämukavalta.
Muistathan lisätä jatkossakin tämän aloituksen palstalle tasaisin väliajoin, ap!
En pese ollenkaan ettei ominaishaju häviä
Joskus 2000-luvun alkuvuosina käytettiin stringejä, koska muoti.
Pera 45 vee Tuusulasta heitti taas avauksen.
Kuka niitä ostaa, jos ne pestään ennen netissä myyntiä?
Eipä riitä 40 astetta hankauskohdan valkaisuun.
Kun käyttää ruskeita stringejä niin pieni värjäytymä ei haittaa.
Onko teidän pesukoneissa vain vaihtoehdot 40 ja 90 astetta?
Itselläni on sen verran fiksu kone, että siitä löytyy myös 60 astetta, joka onkin se lämpötila, jossa meillä pestään alusvaatteet (vaikkei stringejä olekkaan).
Mä käytän stringejä, käyttänyt viimeisen 13-15 vuotta ja käytän jatkossakin.
Ei ehkä kannata ostaa sellaisia jotka uppoaa persvakoon täysin, mulla ei ainakaan yhdetkään ole epämukavat tai hinkkaa tai uppoa mihinkään ruumiinaukkoihin, toisin kuin jotkut perusmallin kalsarit.
-N30
Kaikkien alusvaatteiden materiaalit ovat sellaisia, ettei niitä todellakaan pestä yli 40 asteessa.
Toisinaan voi pestä yli 60 astetta.
Kyllä 40 astetta riittää, stringit harvemmin on puuvillasta.
Mun stringien pesulapussa lukee 30C!
Alushousujen lika on proteenipitoista ja puhdistuu parhaiten kylmassa vedessa. Kuuma vesi polttaa lian kuituihin kiinni.
Mikä hyöty stringeistä edes on? Uppoaa häpyhuulten sisään jonnekkin ja on sitten vaan naru pillussa sen lisäksi että housut hinkkaa niinkuin ei olis pikkareita ollenkaan.
Pesen 15c pesussa. Ihan apn kiusaksi.
Yleensä stringeissä on navetan hajua. Toki maalaisten kannattaa pestä muutkin vaatteensa kunnolla.
Ei kukaan käytä enää stringejä, haloo!