Miksi piti mennä ihastumaan työkaveriin
Kommentit (14)
Anna sille pildee, peppuu ja suikkii.
Tällainen charmantti Hopeakettu on vain imarreltu. Kukkalähetys saattaa olla tulossa suuntaasi, ihan vain koska voin tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti se laantuu ja menee ohi. Ihan normaalia välillä ihastua. Tuo vaan pientä piristystä päivään, joskin mahdollisia kiusaantuneita hetkiä kahvihuoneeseen. Etenkin, jos työkaverit aistivat tilanteen.
Menin esittäytymään sille ja juttelemaan, hävettää jos on huomannut vilkuiluni ja ahdistuu siitä :(
Vierailija kirjoitti:
Tällainen charmantti Hopeakettu on vain imarreltu. Kukkalähetys saattaa olla tulossa suuntaasi, ihan vain koska voin tehdä niin.
Kyseessä ei ole kylläkään hopeakettu. Mies on vähän päälle 30.
Niin. En tiedä; minusa hieman yksinkeraisesta miehesä ihastuminen ei ole sellainen asia, eä sen tapahumisen voisi ise vapaasti päättää ja valita. - Juju piileekin siinä, miten tai kuinka tuon ihasumisensa kanssa kykenee ja pysyy elämään. Joskus olen ise rajallisessa mielessäni ajaellu, että en halua enää ihastua yhään kehenkään koska on tavattoman tylsää huomata, etä ihastus on tai on ollu yksipuolista. Toisaalta mahd. ne kerrat kun ihastus on ollut molemmin puolista on ollut hyvin voimaannuttavia ja energiaa antavia, että on luullu voivansa ja pystyvänsä mihin vain.
Luulisi tuosta aikuisen ihmisen jotenkin selviävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma on menetyksesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti se laantuu ja menee ohi. Ihan normaalia välillä ihastua. Tuo vaan pientä piristystä päivään, joskin mahdollisia kiusaantuneita hetkiä kahvihuoneeseen. Etenkin, jos työkaverit aistivat tilanteen.
Menin esittäytymään sille ja juttelemaan, hävettää jos on huomannut vilkuiluni ja ahdistuu siitä :(
Minä miehenä ainakin innostun jos nainen katselisi minuA
Ap vaikuttaa pikemminkin ihan hieman nuoremmalta kuin 25v.
Ehkä 23v kuitenkin tai 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hän kyllä näyttää ikäistään vanhemmalta. Että saattaa ollakin hopeajujukettunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä ainakin innostun jos nainen katselisi minuA
Kelpaisko innostuksen aiheeksi minkälainen harpyija tahansa, kunhan on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa pikemminkin ihan hieman nuoremmalta kuin 25v.
Ehkä 23v kuitenkin tai 22.
Kuinka niin?