Matkalla kohti seksisuhdetta :)
Siis aikani etsiskelin ihan vakavaa ihmissuhdetta elämääni, mutta oon ihan loppu nyt siihen hommaan. Kaput. Haluan vain seksiä ja mieluiten pitkäkestoista ja paljon. Oon niin kypsähtänyt nettideittailun säätöihin ja ihme varattuihin venkuloihin. Koko ajan samat jutut toistuu ja toistuu. .. Mutta vapaan miehen kanssa vapaan suhteen haluan. Ja vain hauskanpitoa ilman mitään syvempiä keskusteluja tai odotuksia.
N41
Kommentit (5)
Miten tällaiseen suhteeseen yleensä tiensä löytää? Olen itse 45-vuotias eronnut mies, joka ei todellakaan jaksa mitään ihmissuhdesotkuja, Tinder-sekoilua tai muutakaan, vaan vain hyvää seksiä mukavan ihmisen kanssa. Ilman sitoumuksia, tai odotuksia tulevaisuudelta. Mistä ajattelit itse lähteä hakemaan tätä uutta suhdetta?
Mulla on 49 vuotias kaveri (mies) ja viimeiset 10 vuotta hänellä on ollut koko ajan 1-4 vakiopanoa. Eilenkin taas tapasin yhden uuden vakkarin. Aika nuori oli.
Vaikka hänen kaikki naiset on ns vakipanoja ilman sitoumuksia, niin ainakin kerran on meinannut yhdellä keittää. Mies oli kutsunut tämän vakkarin erääseen tapahtumaan, mutta mies olikin jo löytänyt uuden sieltä tapahtumasta ja siitä tuli ns ”vaivaantunut” tilanne :)
Toinen kaveri erosi pitkästä suhteesta ja heti ensimmäinen baarituttavuus oli aika villi nainen joka kaipasi vain vakipanoa ilman mitään suhdetta. Vaikka mies saikin elämänsä kyytiä, niin hän vakiintui toisen naisen kanssa.
Minua tullaan pokaamaan aika usein baarissa / klubeilla. Näistä about jokainen nainen haluaisi vakavampaa suhdetta.
Mulla on ollut yli 10 vuotta hyvin toiminut seksisuhde. Oleellista tässä on se, aina, että tunteita ei saa tuoda mukaan. Siksi koko homma täytyy rajata pelkkään seksiin ja keskustelukin vain siihen. Meille se on vaihtelua normaaliin parisuhteeseen, jännitystä, rentoutumista, hauskuttelua. Saman kanssa turvallisesti. Mutta totta, tällaisen löytäminen on vaikeaa ja olemme onnekkaita.
Mä äijänä olen koittanut löytää sellasta monta vuotta ett ois seksisuhde deiteistä mutt ei..
Hyvin pieni osa vastaa mitään ja jos jollakin naisella on samantapainen haku siellä on äijiä hirvee määrä ja tietysti monenlaisia..viestejä lähetetään.
Ois vaan niin kivaa nauttia seksistä sellasen kans joka sitä myös haluais.
Kaikkeni tekisin ett nainen ois nauttinut tällästen hetkien jälkeen
Ei ole niin helppo löytää kuin luulisi. Kuvittelisi, että tuo on miehen kuin miehen unelma: hyvää seksiä ilman sitoumuksia. Ei se vain kaikille sovikaan.
Tunteet tahtoo sekoittua mukaan puolin tai toisin.
Mies saattaa ruveta roikkumaan ja ripustautumaan.
Vaikka olisi puhe, ettei muuta eikä mustasukkaisuutta niin juu.
Mutta onnea matkaan! Toivottavasti löydät mitä haet.