Keksin keinon suorapuheisen, muiden tunteista piittaamattomn "ystävän" häpäisyyn
Hänelle voisi sanoa, että sä olet muuten todella hyvä yhdessä asiassa, tiedätkö missä? Sä olet aivan loistava toisten häpäisijä. Tätähän nämä häpäisijät eivät halua kuulla itsestään, totuutta.
Kommentit (12)
Hän sanoi minusta ikäviä asioita, jotka eivät pitäneet paikkaansa, ja ylipäätään oikea ystävä ei sano ikäviä puolia toiselle hänestä, jos loukkaa niillä turhaan toista. Esim. arvostele toisen liikunnallisuutta tms.
Ap
Äitihullu intoutui taas jankkaamaan. Poistuiko edellinen jankkausketjusi jo?
Vierailija kirjoitti:
En jankkaa, keskustelen hyvästä aiheesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että tämän aiheen ei tarvitse miellyttää sinua?
Ap
Se joka yrittää häpäistä jonkun turvautuen valheisiin on hävinnyt 6-0. Ei ole onneksi ikinä tarvinnut itse turvautua tuohon keinoon. Siis valehteluun, jos mulla on jotain ikävää sanottavaa jostain, se valitettavasti on totta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tällainen "ystävä" kerran, mutta en keksinyt tuota silloin, koska minulla on mennyt vuosia häpeänkokemuksistani toipumiseen. Huvittavaa on, että tällaiset ihmiset luulevat olevansa niiden, joita arvostelevat, ystäviä. Eivät todellakaan ole.
Ap
No ne ketä itse olen arvostellut eivät ole kyllä olleet ystäviä ja siinä mielessä myös kiva että en myöskään itse ole joutunut ystävän arvostelemaksi.
Tälle äitihullu provoilijalle vaan että säälittävä kuinka paljon aikaa käytät esittääksesi tuota Provo hahmoa. No, kukin tietenkin päättää itse miten käyttää aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Tälle äitihullu provoilijalle vaan että säälittävä kuinka paljon aikaa käytät esittääksesi tuota Provo hahmoa. No, kukin tietenkin päättää itse miten käyttää aikansa.
Sinut taas tunnistaa joka ketjusta et koskaan keskustele aiheesta vaan käyt kiinni henkilöön. Vika on kuule ihan itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä mäkin olen viettänyt tällä roska palstalla aivan liian paljon aikaa lukien näitä juttuja, joskus heitän jonkun kommentin johonkin. Mutta, ei olisi tarmoa tehdä aloituksia täällä päivästä toiseen, esittäen jotain Provo hahmoa. Voi kyllä sä olet ovela ja tarmokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tällainen "ystävä" kerran, mutta en keksinyt tuota silloin, koska minulla on mennyt vuosia häpeänkokemuksistani toipumiseen. Huvittavaa on, että tällaiset ihmiset luulevat olevansa niiden, joita arvostelevat, ystäviä. Eivät todellakaan ole.
ApNo ne ketä itse olen arvostellut eivät ole kyllä olleet ystäviä ja siinä mielessä myös kiva että en myöskään itse ole joutunut ystävän arvostelemaksi.
Sama täällä, häpäisijät ovat olleet mulle Mr/MRS nobody. Miksi välittäisin. Myös ne kenelle on sontaa saatu syötettyä ovat tuntemattomia tai ei ainakaan lähipiiriin kuuluvia. Taas, miksi välittäisin.
Ap