Suuret sisemmät häpyhuulet
Oletteko ylpeitä runsaina häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulistanne?
Kommentit (9)
Mieheni rakastaa niitä, joten nykyään olen niistä ihan ylpeä.
Omasta mielestäni ne ovat rumat, mutta mieheni kehuu niitä aina
Tämä on samanlainen kestoaihe täällä kuin suuri penis.
Eli kaikenlaiset häpyhuulet niin kuin kaikenlaiset peniksetkin ovat normaaleja. Toiset tykkäävät isommista toiset pienemmistä.
Itse tykkään isoista pikku häpyhuulista, siksi kai, että nykyisellä täydellisellä rakkauskumppanilla on sellaiset. Jos hänellä olisi toisenlaiset, pitäisin hänestä silti yhtä paljon.
Ja hän pitää minusta, sillä/vaikka minulla on ns. iso. Mutta hän pitäisi (varmaan) minusta vaikka minulla olisi pienempikin, sillä hänen mielestään minä osaan käyttäytyä ihanasti seksissä. Siis muutenkin kuin muna pillussa, You know.
Eli meissä miehissä on isojen häpyhuulten diggareita ja se on hyvä, koska teillä isojen häpyhuulten omistajilla on vähintään yhtä suuri kannattajakunta kuin niillä "viivapilluillakin".
M.O.T.
Eivät häpyhuulien koko ole kestoaihe, ei lainkaan. Palstahomo vaan yrittää disinformaatiota.
Taivaan kiitos ei tarvitse sellaisia katsella. Ne ovat todella rumat.
No joo. Kuin koko maailma pyörisi mun pillun ja mun suht runsaiden pienempien häppäreiden ympärillä. Tilanne on tasapainottunut kun aiemmin huomio pyöri lähinnä mun isoissa rinnoissa.
Tykkään niistä ite ja onneksi mieskin pitää.
Olen erittäin onnellinen, ettei minulla ole sellaisia.
Niitä on kyllä kiva imeskellä. Enpä ole tyhmänä tajunnut kysyä kantajalta, onko niistä ylpeä.