TODELLA MAHTAVA KESÄ!
Onpa ollut mukavaa kun on ollut hieman viileämmät kelit. Sisällä ja ulkona on paljon mukavampi olla kun ei ole viime kesän tyylistä tappohellettä.
Mitäs mieltä muut ovat?
Kommentit (24)
Mitkä viileämmät kelit? Joka ikinen päivä yli 20 astetta ja aurinko porottaa. Ilma on nihkeä. Onkohan peräti kokonaista 7 päivää ollut sadetta ja viileää koko kesänä. Loppuisi jo tää kuumuus.
Eihän tämä ole kesä eikä mikään, kun ei kivekset hikoile!
Ensi viikolla luvassa +24! Jihhuuuu!!!
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ENNUSTE! Siperiasta henkäilee raikas tuulonen.
Tää on ollut just hyvä kesä. Yöt viileitä, ja päivälläkin voi käydä lenkillä. Tuuletin ei pörrää koko aikaa (saan siitä päänsärkyä), toisin kuin vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jee, suuntaan mäkille.
Keaäkuu oli mukava, oli lämmin muttei pakahduttavan kuuma. Nyt on hyvä, kun on välillä vähän satanutkin. Ei kuivu kasvimaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, suuntaan mäkille.
Keaäkuu oli mukava, oli lämmin muttei pakahduttavan kuuma. Nyt on hyvä, kun on välillä vähän satanutkin. Ei kuivu kasvimaat.
Ai menet syömään hampurilaisia helteen kunniaksi?
Itse tykkään helteistä, mutta kiva että ainakin jotkut saa nauttia näistä keleistä, varsinkin eläimet😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, suuntaan mäkille.
Mäkille?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, minkä sääpalvelun sivuilta katsoo. Mutta parikymmentä astetta voi kyllä olla. Tai sitten ei.
Yltiöpositiivinen Forecakin on jo kirjaillut ennusteitaan alaspäin sitten aamupäivän.
Muutamaa lämmintä päivää lukuunottamatta kesä on ollut katastrofi. En halua pitää verkkareita ja hupparia jotta tarkenee edes vähän. Sortsi- ja t-paitakelit olla pitää ja nyt niitä ei ole juur näkyny. Viime kesä oli ideaali.
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa lämmintä päivää lukuunottamatta kesä on ollut katastrofi. En halua pitää verkkareita ja hupparia jotta tarkenee edes vähän. Sortsi- ja t-paitakelit olla pitää ja nyt niitä ei ole juur näkyny. Viime kesä oli ideaali.
Ihan hyvin olen pärjännyt shortseissa ja t-paidassa ja minä olen sentään tupakoitsija jolla pitäisi olla huono pintaverenkierto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, suuntaan mäkille.
Ai menet syömään hampurilaisia helteen kunniaksi?
Näköjään😅😅
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tämän vuoden kesäkuu oli lämpimin kymmeneen vuoteen.
Oli ihan vitsi kuinka viime vuonna helle kuihdutti kasvit, jne, mutta juhannussää tuli Siperiasta sateineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin olen pärjännyt shortseissa ja t-paidassa ja minä olen sentään tupakoitsija jolla pitäisi olla huono pintaverenkierto.
Jos olis tyyntä niin just vois tarjeta mutta kun aina tulee niin v* tusti.
Tämä ja edellinen kesä ovat olleet elämäni kauheimmat ja sillä asialla ei ole ollut sään kanssa mitään tekemistä. Koko vuosi viime kesäkuusta lähtien on ollut sanalla sanoen hirvittävä.
Täysin samaa mieltä. Viime kesän helteet olivat pelottavia.