Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti joka on instant turnoff

Vierailija
14.07.2019 |

Mikä ammatti menee moraalisesti niin matalalle tasolle ettei pysyisi katsomaan hemmon naamaa hetkeäkään kun kuulee mitä tekee eläkseen?

Aloitan: vakuutuslääkäri. Siis sellainen niljake joka näkemättä potilasta päättää että hän on 1% terveempi kuin vakuutuksen saantiin oikeuttava raja sattuu olemaan.
Ai sinua lyötiin ryöstön yhteydessä päähän etkä enää liiku kunnolla joten töistä ei tule mitään? No minusta olet ihan kunnossa, korkeintaan 49% invalidi. Miten niin haastattelisin sinua? Osaanhan minä vakuutuspapereita lukea.

Kommentit (331)

Vierailija
181/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoululainen.

Vierailija
182/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teurastaja.

Ok. mutta muista kuitenkin että arvostelusi oikeutettu vain siinä tapauksessa , että olet itse vegaani, tai jos (vaikka siis olematta sitä) et nyt  kuitenkaan syö itse mitään teuraseläinten ,tai mitään  kaadettua  riistanlihaakaan.

Mikäli sinulle taas esim. joku jauhelihapizza tai kebab maistuu, niin muista että juuri  tuo kaveri tekee sen sen vuoksi vaaditun  'likaisen työn' siellä lihanjalostusprosessin alkupäässä. 

Eli juuri sen ikävän työn, joka ei sinulta kuitenkaan onnistuisi.

Ei hän sitä minkään raakuuden takia tee, vaan päinvastoin, tekee sen lopettamisen   teuraseläimelle mahdollisimman kivuttomasti ja nopeasti ja vain siinä tarkoituksessa, että esim. markettien lihaosastoilla olisi sitten  asiakkailleen jotain kaupaksi tarjolla . 

Niin kauan kuin esim. markettien asiakkaissa on lihansyöjiä, teurastamoja ja teurastajia tietenkin tarvitaan  lihansaannin varmistamiseksi ja siksi  että 'liikeketju' pyörisi ja kassa kilisisi. 

Itse en ainakaan lihankulutuksen osalta lainkaan osallistu enkä kuulu  tuohon kuluttajaketjuun, mutta suurin osa ihmisistähän kuitenkin syö sitä ns. punaista , eli karjaeläinten  ja siipikarjan lihaa, joten heidän kulutuskysyntänsä tyydyttämiseksihän niitä teurastamoja siis  tarvitaan.

Turha minun on niitä siis  mitään alkaa moraalisesti tai eettisesti sen vuoksi mitään 'tuomitsemaan', vaikka omat valintani ovat toiset, eli vaikka suosinkin äärimmäisen kasvispainotteista ruokavaliota ja vaikka lihaksi minulle  riittää aina pelkkä kala.

(...no,  tapettavahan ne on toki nekin ) . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama usein toistuva kohta näistä ihmetyttää.

Onko teurastaja muka oikeasti sen pahempi kuin joku joka ostaa tehotuotettua lihaa? Itse syön lihaa ja koen, että jonkun on sekin homma tehtävä.

Olen osallistunut sian teurastukseen + suolistamiseen sekä lehmän hätäteurastukseen. Minusta kenenkään, joka ei pysty sitä tapahtumaa seuraamaan eikä siinä avustamaan ei pitäisi saada syödä lihaa. Jos ei löydy sisua sen vertaa että kestää kuunnella, miltä se kuulostaa kun suolet mennä lötisee ulos vatsaontelosta ja miltä se haisee, niin on liian arkajalka kalastelemaan niitä sisäsiistiksi puleerattuja fileepaketteja lähikaupan altaasta. Tämä asenne minulla pätee elämässä yleisemminkin: ei pidä neuvoa asioissa, joihin ei itse pysty. Esimerkiksi nämä työttömistä itkevät kummalliset kultalusikkalapset. Sanoutukaapa irti ja kokeilkaa ilman valmiita suhteita päästä kokopäiväduuniin, niin palataan sitten asiaan.

Ammateista... turhimpia varmaan jotkut stylistit, somevaikuttajat ja muu trendipellesakki. Toisaalta, ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa, joten en tiedä onko minulle lopulta vastenmielisempi joku somevaikuttaja vai sellaista fanittava toope.

Vierailija
184/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kuvataiteilijoista, apurahoilla eläjät, joogit, luontaistuote- ja verkostomyyjät, mielenterveysongelmaiset varhaiseläkeläiset, töitä karttelevat haaveilijat.

Ai sellaiset kuin Teuvo Hakkarainen ja Laura Huhtasaari? Sen kyllä ymmärrän. Yksi on juoppo ja toinen valeopettaja, silti niille riittää palkkarahaa verorahoista. Menisivät oikeisiin töihin, Hakkarainenkin jonnekin muualle kuin isipapan firmaan niin näkisi, kuinka kauan pärjää maailmassa lusmuilemalla ja ryyppäämällä.... :D

Älä nyt, annas olla kun Teuvo on käynyt kielikurssin ja alkaa sulavasti verkostoitua EU-parlamentissa.

Vierailija
185/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Briteissä aborttiklinikan työntekijä.

Joo tappajan kanssa en vois seurustella. Hyi olkoon... mieti nyt... :(

Vierailija
186/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastori. Tai ainakin se on yksi turhimmista.

Vierailija
187/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraämmä, motoristi, pastori, turkistarhaaja, metsästäjä

Vierailija
188/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki amisammatit

Tiesitkö muuten että se talo/asunto/rakennus jossa asut, on amisten rakentama :)

Vierailija
189/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjä

Vierailija
190/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työukko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki amisammatit

Tiesitkö muuten että se talo/asunto/rakennus jossa asut, on amisten rakentama :)

Ikävä kyllä. On nimittäin aikamoisia venkuloita nuo raksajonnet rööki huulessa.

Vierailija
191/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein kerran tänne tällaisen kyselyn omasta ex-ammatistani ja vastaanotto oli täystyrmäys, ehdoton ei ja turnoff.

Olen siis ollut aiemmin turkiseläinten hoitaja tarhoilla...

Se onkin alhaisista alhaisin teurastajan lisäksi. Hyi hitto rääkätä eläimiä työkseen!

Sinä et varmaan syö yhtään lihaa sitten? Ei minusta teurastaja ole paha ammatti, kun sitä lihaa on kauppaan saatava. Itse syön lihaa, joten en moralisoi.

Vierailija
192/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraämmä

😂

Vierailija
193/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi

Ammatti? Mikä tasa-arvossa mättää muka?

Ei nykyisellä feminismillä ole mitään tekemistä minkään täysjärkisen tasa-arvon kanssa vaan on ihan täyttä huuhaata ja vouhotusta - 100% sekoilua.

Noin jyrkkä arvio vaatii jo vähän perusteluja. Kerro nyt esimerkkejä mihin feministisiin diskursseihin viittaat?

Vierailija
194/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Alkon kassa😅😅😅😅

Vierailija
195/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi

Naisgyne todella ok mutta miesgyne oksettava ja aivan käsittämättömän törkeää.

Tapailin aikanaan lyhyen aikaa miestä joka sanoi olevansa lääkäri keskussairaalassa. Muutaman tapaamisen jälkeen kertoi olevansa gynekologi ja oli muka vielä ihmeissään kun lopetin treffit ja tapailun siihen lauseeseen.

No minähän en ole kylläkään gynekologi mut voinhan mä aina silti tarvittaessa vilkaista..

Vierailija
196/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa eläintilallinen. Ja joo sitä touhua on läheltä seurattu yli 10 vuotta tiedän mistä puhun. Kumppanin on oltava vegaani myös. Onkin.

Toinen olis joku opportonisti-ekonomi-niljake.

Vierailija
197/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sutenööri ja huumediileri  sekä ihmiskauppiaat - alhaista porukkaa. prostituoitu joka kauppaa itseään itse sekä narkkari joka on koukussa on kuitenkin vielä reilusti noiden yllä puolella..

Vierailija
198/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kun korkeastikoulutetut kysyvät ammattiani niin naamat menevät nurinpäin ja muuttavat puheenaihetta kun vastaan että laitoshuoltaja.

Vierailija
199/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison yrityksen talousjohtaja, toimitusjohtaja tai muu vastaava. Näen mielessäni vain loputtoman pitkät työpäivät ja miten miehen lomat menee työsähköposteja lukiessa. Hyvästit yhteiselle ajalle ja arjen järjestelylle.

Vierailija
200/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensseri :D

Nauraisin itseni tärviölle jos deitti mainitsisi tuon "ammatikseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi