Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Iso Lottovoitto meni Ei nettipelaajalle!

Kusetuksen Makua
14.07.2019 |

Aina sama kuvio joku saa potin joka ei ole käyttänyt nettiä eikä taaskaan todennäköisesti veikkauskorttia(veikkaus toivoo toki että kuponki häviää ja rahat jää lunastamatta)sitten alkaa Veikkauksen Piilomainonta ja rummutus ensin haastatellaan kioskin/kaupan pitäjää isoilla jutuilla sitten aletaan odottamaan kuka tulee kakkukahville...tätähän ei tapahtuisi jos se voitto menisi suoraan veikkauskorttia käyttävälle henkilölle ja henkilö saisi olla rauhassa..ihme ettei kukaan tätä ihmettele isommin!!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitot menee yleensä aina jossain Prismassa pelatulle kupongille, ilman Veikkaus-korttia. Niissä pisteissä näyttää asioivan lähinnä 70+ ikäisiä senioreja, joten Suomessa on todennäköisesti suuri joukko miljonäärivanhuksia. Kuinka kätevää, he ei käytä somea eivätkä vaatimattomina voitoistaan kylillä huutele.

Kyllä sen uusista kumisaappaista näkee, kuka on lotossa voittanut!

Vierailija
22/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lottomiljonäärejä pitäisi olla jo useita tuhansia, mutta silti kukaan ei tunne yhtäkään. Kumma juttu....

Tässä kateellisten maassa isoista voitoista ei kerrota kuin aivan lähipiirille.

Puolisolle ehkä kertoisin. Tenaville en.

Tosin houkutus olis varmaan olla kertomatta ja ostaa kaupungista asunto, johon lähtis aina joka aamu "töihin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keno se vasta kusetusta onkin - arvotaan kolme kertaa päivässä TIETOKONEELLA ja se on muka Veikkauksen toiseksi suosituin peli, mutta päävoittoja ei tule paljon.

Vierailija
24/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa ajatellut, että ihan turha lotota jos ei asu jossain takahikiällä ja lottoa kupongilla. Kusetus haisee kauas  Veikkauksen toiminnassa.

Vierailija
25/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin olen joskus kupongilla voittanut, mutta sen jälkeen kun siirryin nettiin muutama vuosi sitten, voittoja yksi 7,60e Eurojackpotista. Ja pelaa joka viikko. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa, eli minä.

Vierailija
26/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelata muuta kuin vedonlyöntiä.

Vierailija
27/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä nyt lottovoittoani koko kylälle julista.

Vierailija
28/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki foliohattu, jos epäilet että voitot ovat olemattomia ja veikkaus kusettaa. Mietippä näin päin että suurin osa voitoista löytää helposti pelaajille ja näitä hukassa olevia pottejahan on tosi harvoin, tyyliin kerran vuodessa.

Aika moni varmasti vielä pelaa ihan vain täyttämällä kuponkia.

Ainakin joka jeesuksen kerran kauppajonossa on yksi harmaahapsi, joka alkaa tarkastuttaa veikkauksen pelejä kassalla.

Se on varmasti totta että näitä suuria lunastamattomia voittoja käytetään markinointiin ja saadaan ihmisten elämään jännitystä ja kiinnostusta pelaamiseen.

Vierailija
29/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInäkin olen joskus kupongilla voittanut, mutta sen jälkeen kun siirryin nettiin muutama vuosi sitten, voittoja yksi 7,60e Eurojackpotista. Ja pelaa joka viikko. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa, eli minä.

Suoraselkäistä :) Harvempi säännöllisesti pelaava tunnustaa että on rankasti häviöllä.

Vierailija
30/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottomiljonäärejä pitäisi olla jo useita tuhansia, mutta silti kukaan ei tunne yhtäkään. Kumma juttu....

Tunnen kaksi, toinen pelasi netissä, toinen ei. Enpä tiedä, mitä tästä nyt ajattelisin. Minä pelaan netissä, mieheni paperilla, ei voittoja kummallekaan.

Vierailija
31/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitot menee yleensä aina jossain Prismassa pelatulle kupongille, ilman Veikkaus-korttia. Niissä pisteissä näyttää asioivan lähinnä 70+ ikäisiä senioreja, joten Suomessa on todennäköisesti suuri joukko miljonäärivanhuksia. Kuinka kätevää, he ei käytä somea eivätkä vaatimattomina voitoistaan kylillä huutele.

Kyllä sen uusista kumisaappaista näkee, kuka on lotossa voittanut!

Niinpä Corollaan ehkä ilmestyy aluvanteet, kun seuraan kerran pitää uusia rengassarja.

Vierailija
32/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus muutenkin outo valtion firma.Uutta peliä pukkaa koko ajan onnen tuojana,maa täynnä

peliongelmaisia,mutta jaksaa muistuttaa,että'Pelaa maltilla'....yhtä kuin Alko mainostais 'Juo kohtuudella'

No niinhän se Alko mainostaakin

Vierailija
33/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/368202-katso-asuuko-naapuriss…

Onhan niitä, yli kolmetuhatta. Minäkin tunnen yhden ja pari tiedän, mutta ei ole silleen tuttuja.

Vierailija
34/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kanssa ajatellut, että ihan turha lotota jos ei asu jossain takahikiällä ja lottoa kupongilla. Kusetus haisee kauas  Veikkauksen toiminnassa.

Ylivoimaisesti eniten lottovoittajia on Helsingissä. Kyllä ne suunnilleen väkiluvun suhteessa menee.

Vierailija
35/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kanssa minäkin että mitenkä nuo voitot osuu aina jollekin heinähatulle ja toukohousulle...

Vierailija
36/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti suurin osa pelaa ihan kioskilla/kaupassa, esim vanhukset jotka eivät osaa käyttää nettiä. Heitä on pelaajista iso osa eikä monella varmasti ole edes Veikkaus-korttia.. Eivät kaikki muutenkaan halua hankkia Veikkaus-korttia tai pelata netissä. Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeteltävää.

Vierailija
37/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lottovoittajiea on noin 3500 ja suomalaisisia 5.5 miljoonaa, niin silloin sinunkin tuttavapiirissäsi jokaista 1500 tuttavaasi kohti on yksi lottovoittaja.

Ennen vanhaan voiton mahdollisuus oli vähän  suurempi ja päävoitot pienempiä.

Vierailija
38/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukon kanssa samaa pohdittiin aamulla kun iltasanomat taas isosti "Kioskin pitäjällä meni yöunet"tai jotain vastaavaa,suurin osa ihmisistä vielä pelaa nimenomaan netissä eli todennäköisyys isompi heille,no huomenna on sitten kakkukahvit ja voittajan odottelua.

Eipä muuten välttämättä pelaa suurin osa netissä, tai laita faktaa jos tiedät. Siis lottorivit/pelitapa.

Ei se osaa niin mä laitan.

"Tunnistautuvan pelaamisen aste kaikesta pelaamisesta nousi 46,1 prosenttiin (+1,4 %-yksikköä). Tunnistautuvan pelaamisen osuuden kasvattaminen on yksi  Veikkauksen  keskeisistä  strategisista  tavoitteista."

https://cms.veikkaus.fi/site/binaries/content/assets/dokumentit/vuosike…

Kohta väite jopa pitää paikkansa.

Vierailija
39/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pohtinut ihan samaa. Olen vuosia pelannut netissä ja muutama pikkuvoitto tullut 5-11 e.

Pitää varmaan kokeilla pelata sekä netissä että kiskalla livenä. Mikä on Helsingissä onnekkain lottokiska?

Vierailija
40/42 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako peliä aiot pelata livenä ja montako online että eroja löytyessä siitä tulee tilastollisesti merkittävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi