Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko äiti sulkea minut seuraavien perusteiden vuoksi "hullujen huoneelle" eli psykiatriseen sairaalaan?

Vierailija
14.07.2019 |

Olen 16-vuotias ja elänyt aina kaksin äidin kanssa. Äiti on masentunut ja raivoaa minulle jatkuvasti seuraavista asioista.

Olen huono syömään aamuisin ja saan syötyä vaan pienen jugurtin ja kupin teetä. Tämä on äidin mielestä esittämistä ja huomion hakua ja pitäisi syödä kunnon aamiainen. Munia, pekonia, leipää ja punaista maitoa kuten hän syö. Olen normaalipainoinen.

Sitten se, kun laitan vessan oven lukkoon jos teen siellä muuta kun meikkaan. Pitäisi pitää raollaan, koska jos saa sairaskohtauksen niin hän ei pääse auttamaan. En halua tehdä tarpeitani tai esim. vaihtaa kuukautissuojaa jos ovi on raollaan. Minulla ei ole mitään sairautta enkä ole itsetuhoinen tms.

Jos katson ohjelmaa jossa näkyy homoja tai lesboja, kuten esimerkiksi nyt näissä salkkareiden uusinnoissa. Olen kuulemma mieleltäni sairas ja alan matkia näitä juttuja jos katson niitä.

Viimeisenä se, kun sain vihdoinkin luvan ottaa korviin reiät ja toinen tulehtui. Nyt huutaa siitä kuinka rahat meni hukkaan kun en nyt voikaan korviksia pitää.

Näiden juttujen yhteydessä huutaa että hommaa minut hullujen huoneelle. Onko tämä mahdollista? En kuitenkaan halua pois kotoa ja jos olen vaan omassa huoneessa niin äiti on yleensä rauhallinen. Tämä käytös alkoi vähän yli vuosi sitten kun äidiltä evättiin korvaus yhteen lääkitykseen mitä hän tarvitsisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että äitisi käytös johtuu juuri siitä, ettei hän saa sitä lääkettä. Hän tarvitsee psykiatrista apua.

Vierailija
22/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kohta paljasti provoksi. Hyvä niin.

Vierailija
24/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta nopeasti iskän luo omin luvin ennenkuin äiti vie lastenkotiin. 16 saa jo itse valita huoltajansa.

Vierailija
25/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tää oo ihan sama joka halusi estää 16v tytön muuttamista iskän luo koska haluaa pitää nuo elatusrahat itsellään. Hipin pössyttely on kallis harrastus,

Vierailija
26/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei päätä, kuka joutuu suljetulle. Sinun olisi hyvä hakea jotain apua, kun ei tuo ole terve kasvuympäristö. Jos silloin äitisi saisi tarvitsevansa lääkkeet. Tuo uhkailu on sairasta. Minun äiti teki samaa ja kärsin edelleen aikuisena siitä. Kokoaikainen pelko oli, milloin joudun jonnekkin tuntemattomaan paikkaan. Pelkään sairaaloita ja pelkään, että joku vie lapseni, vaikka mitään syytä ei ole. Tiedämpähän ainakin itse, kuinka toimia toisin omien lasten kanssa. Paljon voimia sinulle. Sinä et ole sairas, vaikka äitisi kuinka väittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi