~ * ~ ENSIKOT viikonloppuna 27.-28.5.2006 ~ * ~
Kommentit (57)
Tulinpa lukemaan teidänkin kuulumisia. Täällä olikin plussia tullut. Onnea vielä kovasti:)
Muut vaan perässä ja pian.
Mä oon ollu hirmu väsy, eikä oikein mitään jaksais. Kesätyöt alko viime viikolla ja joutuu seisomaan koko päivän, käy selän päälle kauheesti eikä jalatkaan oo viel tottunu ni on jalat ihan muussina.
Hyvin on menny. Seuraava neuvola on vasta 13.6, silloin sit kuunneltais niitä sydän ääniä. Toivottavasti kaikki hyvin:) On mulla ainaki nyt ihan hyvä fiilis ollu tästä. Tuntuu hyvältä ja onnelliselta.
Lämpimiä säitä odotellen
laralei rv 11+4
*vilkutuksia tutuille ja muillekin
Plussasäteitä!!!!!!++++++++++++++++++++++++++
Apila: Samassa tilanteessa. Ukko pitää mua jo ihan hulluna. En oo tohtinut ottaa nyt mitään alko juttuja ja juoksemisen heitin pois.. kiva alkaa nyt jo keksiin päteviä syitä noille juoksu kavereille, kun oon vetänyt sitä porukkaa :)
Piinaillaan ja odotellaan!!! Kuvitellaan sitten lisää niitä oireita, jos ne kuviteltuja on niin helpottaa ehkä vähän.
Olis se kamalaa, jos yläkerran ukkeli olis huumorilla nakannut jonkun mahapöpön tähän väliin.. mulla kun ei ikinä tee pahaa ja muutenkin ruoka maistuu.. liikaakin, ja nyt sitten yököttää.. hmm...
täällähän on ollut vilkasta ja veikeää keskustelua,
minulla on jonkinsortin masennus päällä, tänään on sitten tuhrutellut ja minä itkua tiristellyt..että se sitten tästä kierrosta :( mulla kyllä yleensä jymähtää samantien kunnon tädit, mut tää kierto on muutenkin ollut pisin mitä on ollut ja kipuisin myös että oiskohan jotain vialla. Mittasin vielä lämpöjäkin ja edelleen yli 37, millonkahan ne laskee yleensä kun täti tulee, siis kuin nopeesti?
Kyllä pikkuhiljaa alkaa ymmärtää oikein pitkään yrittäneitä, kyllä on varmasti todella masentavaa kun ei tärppää (kun mulla on jo nyt) ja pahemmaks tän tekee se että pillereiden jälkeen kaikki oireet on 100 kertaset ja ihokin voi huonosti.
Tohon ammattikyselyyn taisin laittaa liian ymmyrkäisen vastauksen, kauppat.maist. siis olen ja myös juristiopintoja takana. Täällähän onkin monenlaista ammattia jopa kallonkutistaja :) Minäkin olen pohtinut aikanaan psykologin opintoja ja miettinyt jopa myös millasta olisi asua maalla ..mun työ on koulutuksen mukaista, mutta välillä aika stressaavaa ja tuloshakuista, että enpä nyt kuitenkaan ole ihan unelma-ammatissani, mutta hyviäkin puolia löytyy riittävästi ja työpäivät pysyvät normaalipituisina.
kaikille huisin paljon jaksamista tässä yrityksessä!
että oon nyt vähän masentavaa seuraa ja omanapainen, mutta kunhan oon aikani märehtinyt niin aurinko vielä paistaa..
tosiaan voiskos joku lämmönmittailuun erikoistunut kertoisi missä vaiheessa ja kuin nopeesti lämmöt laskee yleensä kun menkat alkaa,
mulla vasta tuhruttelee ja lämmöt vielä yli 37?????
Täällä kanssa yks joka viettää häitään tälle kesälle, heinäkuun alkupuolelle on vielä odoteltava rouvaksi muuntumista.
Tässä juuri laskeskelin, että jos täti päättää tulla tässäkin kierrossa vierailulle niin hääyön aikoihin sattuu oikein ajallisesti hyvät päivät.. Mieluustihan sitä muutenkin touhuilee, mutta ihan hääyö ja ovis yhdistettynä.. Olishan se toisaalta kiva jos hääyöstä tärppäis :-)
Tänään olisi kyllä ollut erittäin hyvä ilma ulkoilemiseen, mutta nuo töiden vuoksi piti kouluttautua vähän lisää ja sisällä istumiseen meni koko päivä, toivottavasti huomenna pääsis ulkoilemaan.
Voisitko kuitenkin olla raskaana? Herkillä testeillä pitäis ainakin jo näkyä, ei muuta kuin testaamaan :)
joku kyseli ammateista..ööh, olen maatalousalalla, tai siis ihan suoraan lehmiä lypsän jos niikseen tulee. Vähän sen puoleen hirvittää, että jos tästä vihdoin joskus raskautuu niin noi elukat alkaa olla aika pelottavia. Ei varmastikaan ole mukava olla satojen kilojen painoisten eläinten välissä vauvamasun kanssa..vaan onpa nuo ollut emännät kautta aikojen.
Ratsastuksestakin joku mainitsi - jees, aloitin uudestaan 10 vuoden tauon jälkeen tässä keväällä. Aiemmin ratsastin about 15 vuotta putkeen..sitten opiskelut ja muut sotki kuviot, mutta nyt mukana taas.
ON; eilen vihloi nivusia, vaan saattoi olla ihan lihaskramppejakin kun le nkillä olin. Ja eilen illalla ja toissa iltanakin tuntui kummaa kuplintaa alamasussa - vaan voipi olla ihan suolistossa olevaa ilmaakin. Ja tänä aamuna tökkäsi kahvi - vaan olisko tuosta tullu keitettyä liian vahvaa...kaikkeen on muukin selitys, en oikein jaksa enää uskoa raskauden mahdollisuuteen. Vaikka tikusta löytyikin ovisviivat, ja juuri edellisenä iltana oli pupuiltukin...entäs sitten, niin on ollut monena muunakin kertana - pah sanon minä. Pessimisti ei pety! menossa kp25/28-32
Tappert - epäuskoinen...
Nyt en jaksa enempiä kommentoida... Eli negan testasin tänä aamuna, kp27 ja lupaavat oireet jälleen kerran muuttuneet menkkaoireiksi. Eli kun täällä joku puhui että oman kropan kyllä tuntee, niin tämä eukko ei ainakaan taida tuntea...
Ai nii, oon sosiaalialalla, lastensuojelussa tarkemmin.
Nyt meen miehen kainaloon rypemään, kaitpa tämä tästä taas.
10:s yrityskierto tekee siis tuloaan...
Voi mooli pikku murmelini!Paranemissäteitä sulle ja pahoitteluni ettei inssistä tärpänny vielä!Onko sulla virtsatietulehduksesta alkanu toi munuaistulehus?Halejaaaa!!!!!!
Ja Naksulle pahoittelut negasta ja tais se täti löytää Killankin :(Voi ku toivon että saisitte sen plussan nyt nopsaan!!!! db db db
Ite oon sairaslomalla,pukkas verenpainetta ja sain 2 viikkoo saikkua,kyllä helpolla irtoo näin raskausaikana.Perjantaina paineet oli taas normaalit,ens viikko viel kotona,ihanaaa!!!!Nyt iski pitkästä aikaa tosi v....maisen flunssan päälle...:(
Plussasäteitä!!!!Terkkuja kaikille tutuille!!!!!!!!
-Pepsi ja masuasukki rv25+0
[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]
[color=fuchsia]Ystäväpariskuntani kävivät siis nyt viikonloppuna kylässä ja minä " pelkäsin" heidän huhtikuussa syntynyttä vauvaansa... Tai en vauvaa, vaan omaa reaktiotani vauvaan keskenmenon jälkeen. Kuvittelin tyyliin että alan parkumaan tai jotain vastaavaa. Mutta, kun sain sen ihanan pienen nyytin syliin tuntui kuin kivi olisi vierähtänyt sydämeltä! Päinvastoin, en tuntenut lainkaan oloani surulliseksi vaan minut valtasi suunnaton ilon tunne! Ja myöskin se tunne vain vahvistui yhä enemmän, että haluan itsekin äidiksi. Siinä hän minua katseli suurilla sinisillä silmillään ja välillä kasvoilla kävi jotakin hymyn tapaista. Ja kun nälkä yllätti, hän yritti hamuta minun rintaani. Minun täytyi todeta että sieltä ei valitettavasti maitoa heru edes myötätunnosta. :) Vaikka pienen vauvan kohtaaminen olikin aivan mahtava juttu, minulla on silti pelko uudesta keskenmenosta. Meillä ei tällä hetkellä ole käytössä mitään ehkäisyä, harrastetaan keskeytettyä... Tuntuu aika lapselliselta keinolta... Mutta ainakin yksi tädin vierailu pitäisi tähän väliin malttaa odottaa, ennen kuin alkaa varsinaisesti taas yrittämään raskautumista. Miten vain saisin sen pelon tunteen pois itsestäni... Monet illat tässä on itkeä tuhrattu tuon asian kanssa. Tulipa taas ).(-tekstiä... Koettakaan kestää![/color]
Titi-uu kp 9/30-31
[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]
[color=fuchsia]PLUSSAPÖLYÄ JA ILOISTA MIELTÄ KAIKILLE!!![/color]
[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]
Pahoittelut [color=FF34B3]Naksulle[/color] negasta! Se ei koskaan tunnu kivalta, ei! :(
[color=blue]Titi-uu[/color], hienoa, että pystyit oleman iloinen siitä pienestä ihmeestä! :) Kyllä se pieni ihme sinnekin suodaan, usko pois!
[color=blue][size=4]♥[/size][/color]Pahoittelut [color=red]Naksulle[/color]negasta:( Negatiivinen tulos vetää kyllä aina mielen matalaksi *ISO hali*[color=blue][size=4]♥[/size][/color]
[color=red]Titi-uu[/color]: *jaksuhaleja sinne* [color=blue][size=4]♥[/size][/color] Hienosti selvisit vauvan kyläilystä=) Mulla on myös pieni pelko uudesta keskenmenosta...mietityttää, että mitä jos seuraava raskauskin menee kesken...mutta lääkäri, jonka luona kävin keskenmenon vuoksi, sanoi että harvoin sattuu kahta keskenmenoa peräkkäin ja että seuraava raskaus keskenmenon jälkeen menee usein hyvin. Toivottavasti lääkäri on oikeassa:)! Me emme jaksaneet/halunneet odotella yksiä menkkoja keskenmenon jälkeen, vaan touhuilemme nyt ihan normaalisti. Ovis on juuri meneillään:)
[color=purple][size=4]♥[/size][/color]Viipuli[color=purple][size=4]♥[/size][/color]
No voihan pöh...eipä nuo värit ja sydämet vielä ole ihan hallussa tällä tytöllä! Nooh...harjoitus tekee mestarin...toivottavasti:)!
[color=maroon] Hapö Ja Naksu: [/color] Pahoittelut negasta. Sen testin tekeminen ei ole hauskaa, mutta peli ei ole vielä menetetty ennen ku täti saapuu kyläileen.
[color=maroon] Sinipilvi: [/color] Onnea kunniatehtävästä kaasona. Idearikasta häiden suunnittelua.
[color=maroon] Killa: [/color] Missäs vaiheessa haluat luopua esittelylistan päivittämisestä? Neuvoja otetaan mielellään sitten vastaan
[color=maroon] Titi: [/color] Hyvin jaksoit vauvan vierailun läpi. Tsemppiä uuteen yrityskiertoon :)
Piinailijoille ja oviksen pongailijoille bdbdb ja tietenkin [color=purple][size=2] Plussapölyä !!! [/color][/size]
-Sara-Maria kp3/?-36-
Lämmöt on mulla laskenut yleensä vasta samana päivänä kun menkat on alkanut. Mutta mun mielestä sulla on lupaavia oireita, joten bdbd++ vaan!
että aconiin tulee testiajan ulkopuolella viiva! On se kyllä merkillistä, joko mä oon luonnonoikku tai sitten ne testit on kiusankappaleita!!!
Naksu ja Miauuu: Josko se sitten kuitenkin vielä plussais??
Milloin ootte testaillut aikaisintaan?? Mulla nyt kp 18/28-30
ja oireita on jos jonkinlaisia. Pahoinvointia oli aamulla taas enemmän, jäi aamukahvit juomatta. Nyt päivän oon yrittänyt touhuta ja " unohtaa" koko olon (tosi helppoa..) ja vähän on helpompaa ollutkin. Pää on kipeä, niin kuin aina menkkojen aikaan ja alamahaa " juilii" kuin ois menkat.. Ja päikkäreitä just suunnittelin taas, vaaikken muista milloin olis viimes tarttenut päivällä nukkua...
Testit tulee kai huomenna postissa..
Oviksen ajattelin olleen nyt loppu viikosta, vaan oisko ollut sitten jo aikaisemmin?? Kun en sitä tikutellut.. Halut oli kyllä kohdillaan jo ke ja to, siitä sen yleensä varmasti tunnistan, vaan nyt ei tee yhtään mieli petitouhuja, vaikka just pitäis laskujen mukaan...
Aurinkoista Sunnuntaita kaikille toivottaa hyvän mielikuvituksen omaava Yedo..
Sateista sunnuntaita enskaystäväni! Ulkomaanreissulta on palattu viime yönä ja kyllä maistuikin uni omassa sängyssä.
Menipä tovi kun teidän pinot luin viikon ajalta. Kaikenlaista oli sattunut ja ihan kaikkea en taida nyt muistaa kommentoida...pahoittelee....
mooli ystäväni, *halaus* Aftikselta sinne tulehduksen keskelle. Ja pahoittelut, ettei se inssi onnistunutkaan. Mutta uusi yritys odottaa jo nurkan takana, eikö vain. Näin se on meidän vain porskutettava eteenpäin vaikka kuinka harmittaisi. Ei menetetä uskoa, eihän. *huiskuttaa* myös muille meille palsta-veteraaneille.
Plussiakin oli tullut: Onnea ainakin poppis, Iisa, Nea ja Han. Olikohan muitakin. Onnellista odotusta teille kaikille.
Viipulille ja Titi-uulle pahoittelut keskenmenoista, ja jaksamista.
Sitten oli vielä negojakin. Voih Killa-ystäväni, mitä varten se + ei vieläkään tullut, höh. =( Muillekin negan testanneille tsemppiä uuteen yritykseen. Mutta entäs Naksu - ehkä se ei olekaan nega, vaan plussa !!
ON: Se täti löysi mut sitten tietysti siellä ulkomaillakin ja buranaa sai nappailla kyllä reippaasti että pystyi töissä olemaan. Kierto venyi taas ja oli nyt 33 pv. Nyt on sitten kp 5 ja eka clomipäivä. Toivottavasti ne nyt sais viimein sen laiskanpulskean munasolun irtoamaan =)
Ulkona sataa ja on harmaata ja pyykkikone pitäisi laittaa laulamaan reissun jäljiltä. Vieläkään en meinaa uskoa että Suomi ja Lordi on voittanut Euroviisut kun en itse kisaa nähnyt. Pakko kai se on uskoa !! Olittekin eläneet hetkeä todeksi täällä linjoillakin =)
Tervetuloa muuten kaikki uudetkin enskat, nyt en vielä nikkejä muista...
Mutta, vanha listakonkari siis takaisin rivissä. Palaillaan
t. Afternoon kp 5/27-34
mulla pinna jotenkin tiukalla ollut jo muutaman päivän, en tiiä sit johtuuko menkkojen tulosta vai pikkuihmisen kasvusta...ukko meinaa et sekoilen muutenkin (lue:hahaa!) ja käyttäydyn oudosti..mut en sit tiiä kun en ite huomaa mitään... :P huomenna jos japani-viikot alkaa oon kyl ihmeissään..en oo viel uskaltanu innostua --> kohtu on
jotenkin kova ja " ulospäin" ...siis kun tunnustelee suihkus tuolta. saa nyt nähdä mitä tapahtuu... ette vastaillu kukaan tuohon alkoholi kysymykseen aiemmin, et miten ootte uskaltanu ottaa? Mua niin ottaa päähän ku ei tiedä näist oireista et miten ne ottais..siis sekoileeko pää vai onko tää nyt " sitä" ! argh...