Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää Suomessa Citymarketin vaateosastoilla ei ole naisia

Vierailija
14.07.2019 |

katsomassa vaatteita! Mistä johtuu? Jokunen naikkonen taisi pikaisesti katsoa vaatteita ja häkin oli ulkomaalainen. Itse viettäisin siellä aikaa vaikka tuntikausia koska tykkään kauniista vaatteista ja muodista!

Toki jotkut vaatteet ovat kyllä huonon mallisia mutta ihan tyylikkäitä ja käytännöllisiä kuitenkin. Eikö trikoo-kangas ole laadukasta? Kun vastaavasti olen nähnyt kun suomalaiset ramppaa H&M:ssä ja sieltä ostetaan vaikka ei ole edes kovin halpaa aina...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sittarin vaatteet ovat rumia ja huonolaatuisia rättejä.

Vierailija
2/6 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita suhteessa laatuun. Eikä istu hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, trikookohta oli liikaa. Lisää harjoitusta.

Vierailija
4/6 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuret koot.

Vierailija
5/6 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari on poistanut valikoimista kaikki muut kuin oman merkkinsä. Makuja on monia, musta ne vaatteet on vaan yksinkertaisesti rumia eikä yhtään omaan tyyliin sopivia. Päätellen siitä että naisten vaatepuoli, myös kengät, näyttää jäävän hyllyille en usko olevani ainoa. Jos ketju päättää lähteä markkinoimaan omaa mallistoa pitäisi tehdä todella huolella markkinointitutkimusta ja ottaa selvää mitä asiakkaat haluavat. Ehkä näin on tehty ja vaatteet myy maakunnissa mutta pk-seudun jokaisessa Cittarissa jossa olen käynyt vaatepuoli on nykyään tyhjä asiakkaista.  

Kengät on toinen vaikea alue. Itse haluan laatua ja mukavuutta josta olen valmis myös maksamaan. Halpa kiinalainen massatuotanto ei täytyä kumpaakaan näistä yksinkertaisista vaatimuksista. Yleisesti halvoissa kiinakengissä/saappaissa on ohut, kova ja liukas pohja joka halkeaa pakkasella, korot menee linttaan hyvin nopeasti, lestissä ei ole mitään muotoa eikä se tue jalkaa. Heikoimmista liukenee väri kun tulee pari tippaa vettä. Hulluimmat talvikengiksi markkinoiduista saappaista puuttuu jalkaterästä vuori kokonaan. Ilmeisesti sisäänostaja kuvitteli että varren paksu vuori riittää ja saappaat on lämpimät? Ei mitenkään kun nilkasta alaspäin vuori on ohutta puuvillakangasta...  

Vierailija
6/6 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla Jumbon KCM:ssä näytti naisia olevan. Miesten kanssa ja ilman miehiä. Miesten katseet ja ilmeet on kyllä aina niin näkemisen arvoisia! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi