Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko maitohappobakteeria, kun lähdette kaupunkilomalle

Vierailija
14.07.2019 |

Eurooppaan? Jos, niin kuinka paljon ennen matkaa aloitatte?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. 

Vierailija
2/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina lähtiessäni ulkomaille. Noin viikkoa ennen matkaa aloitan niiden popsimisen. En usko, että niistä mitään haittaa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan. Pieni vaiva siitä, että voi välttyä vatsavaivoilta. Otan myös palatessa Suomeen, varsinkin pidemmän reissun jälkeen, koska olen huomannut, että vatsa voi oikutella paluussakin.

Vierailija
4/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, muistaakseni oon muutenki ennen matkaa syöny tai sitt alottanu jonku viikon matkaa ennnen syömään. Ikinä ei oo ollu maha kuralla/ummetuksesaa matkalla, matkakumppanilla taas on saattanu olla ja nää ei oo maitohappobakteereita syöneet. Eli oman kokemuksen perusteella suositan syömään, mutta mulla toisaalta on aika hyvin kestävä maha joka tapauksessa ja muilla herkempi. Haittaahan siitä ei ole, ellet sitten ole syöpäsairas ja syöt maitohappobakteeerina Precosaa

Vierailija
5/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maitohappobakteeri on paras? Idoform matka vai joku muu?

Vierailija
6/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ota mitään bakteereja.

Otan aitoa kaljaa ja viinaa.

Vierailija
7/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä tollot jotka mainonnan uhreina luulevat näillä maitohappobakterreilla muka olevan jotain tehoa vatsavaivoja vastaan. Ainoa tuttavani joka koskaan on saanut ulkomaanreissulta vatsavaivoja on juuri se yksi maitohappobakteeriuskovainen. Kukaan muu ei niitä syö eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia kun käyttää maalaisjärkeä ja vähän katsoo mitä syö ja millaisissa paikoissa.

Vierailija
8/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee maha aina kovalle matkalla. Kerran otin laxoberonin mutta maha tuli siitä kipeäksi koko päiväksi ja melkein ripuli. Mikä teillä on auttanut mahan toimintaan?

Vierailija
9/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ikinä, riippumatta minne menen. Kahdella etelän reissulla syötiin viikko ennen, kohteessa ja viikko jälkeen, ja ripuloitiin kyllä koko perhe. Vaihdoimme kohdetta ja jätimme bakteerit kauppaan, ei ongelmia sen jälkeen.

Vierailija
10/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakki ryyppy aamulla auttaa parhaiten. Testattu juttu, toimii!

Vierailija
11/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on näköjään lääkefirmat onnistuneet mainostamaan lumelääkettään kun on saatu ihmiset ostamaan maitohappobakteerit aloitettavaksi kaksi viikkoa ennen lomaa ja syömään vielä kaksi viikkoa loman jälkeenkin. Koko perheelle ostetaan kuukauden annokset tabletteja joilla ei ole mitään vaikutusta mihinkään!

Vierailija
12/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota eikä koskaan ole ollut mitään mahavaivoja. Mielummin katsoo, mitä syö ja missä. Ei ne tabletit mitään auta, jos syö jotain huonoa ruokaa.

Vierailija
13/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen lähtöä saatan ottaa jos muistan. Ei minulle mitään pskatauteja ole reissussa tullut, mutta pitkästä istumisesta tulee minulle helposti ummetusta, ilmaa vatsaan ja kipua, ja mielestäni maitohappobakteereista on ollut hyötyä.

Vierailija
14/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä yleensä, mutta jos Turkuun suuntaan niin koskaan ei voi olla liian varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi