Miltä tuntuu kun joku vieras mies kyylää?
Kommentit (14)
n-30,1 kirjoitti:
Kerrassaan ihanalta, näytän heti pilluni ja paljaat rintani.
No herttinen sentään! Ja nyt te tämän vasta kerrotte. Olen aina ajatellut, että naiset ei tykkää jos niitä kyylätään, mutta olen ollut hirmuisen väärässä. Ilmeisesti tällainen minunkin kaltaiseni hyypiö olisi jo onnistunut tissit pillun näkemään tähän ikään mennessä jos olisin vain tajunnut kyylätä. No hyvä tietää nyt, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Terveisin Naispelko26
No miltä tuntuu kun teillä tunne että joku kyylää ja kun käännytte katsomaan niin tämä tyyppi näyttää keskittyvän sanomalehden lukemiseen?
Jos hyvännäköinen kyylää, niin imartelevalta. Jos ruma, niin inhottavalta
Jos joku on oman puolisonsa kanssa vaikka kaupassa ja kyylää mua.Sellanen käytös on mieheltä oksettavaa!.Muuten ihan hyvältä.Onhan se mukava kokea olevansa viehättävä :)
Riippuu täysin siitä millaisesta miehestä on kyse. Voi tuntua hyvältä tai epämiellyttävältä.
Ainahan miehet ovat naisia tutkailleet...
Jos kuljen ilman rintaliivejä silikonitissini heiluen ja joku ei akateemisesti koulutettu rakennusmies kyylää niin se tuntuu raiskaukselta, mutta jos kyyläyksen suorittaa hyvän, paksun lompakon ja maseratin omistava mies niin tuntuu ihanalta tietty.
Jos olisi oma mies niin rikkaamman ja paremman näköisen miehen kyyläys ois ihanaa tietty.
Juoksin nuorempana munasillaan korttelin ympäri, kun kisailimme kavereiden kanssa. Minua kuvotti, kun naiset kyyläsi ja esineellisti minua. Minäkin olen ihminen!
Yleensä kyylääjät ovat olleet vanhoja seniilejä miehiä (vissiin käytöstavat hävinneet kun aivot rupsahtaneet?) niitä katson vihaisesti takaisin. On junttia tuijottaa.
Naapurin vanhempi mies kyylää mutta ei se välttämättä ole mitään seksuaalissävytteistä. Tuntuu että on pakkomielle vaan tuijottaa ja tuijottaa. Joskus menee vähän "piiloon" kyttäämään pihavajaan ja välillä tuijottaa suoran avoimesti. Superrasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
No miltä tuntuu kun teillä tunne että joku kyylää ja kun käännytte katsomaan niin tämä tyyppi näyttää keskittyvän sanomalehden lukemiseen?
Haluaako joku vastata tähän?
Ei yhtään miltään, sellainen mies on minulle täysin merkityksetön.