Saako kaupassa ostaa tuotetta kun hyllyn reunassa lukee "asiakastoive" vaikka itse ei olisi sitä kauppaan pyytänytkään?
Vai olisiko varminta ennen omaa ostopäätöstä kysyä myyjältä, että onko tuotetta toivonut henkilö jo saanut omansa, ettei hän jää ilman toivomaansa ja pahoita suotta mieltään?
Kommentit (33)
Sama juttu kuin kirjastossa jos jonotat jotain teosta. Merkkaat itsesi listalle ja odotat että parin viikon kuluttua sinulle sanotaan että nyt tuote X on sinun jos haluat käydä sen ostamassa.
Voi olla että päiväykset paukkui jo pari päivää sitten mutta ei kai se haittaa?
Toisen tilaaman tuotteen ottaminen on varastamista, mikä siinä on niin vaikeaa?
En ainakaan ensimmäisellä kerralla ostaisi, jäisin seuraamaan tilannetta. Olisi tosi ikävää, jos jonkun toivoma tuote olisi juuri loppu, kun hän tulisi sitä noutamaan. :(
Häh? Eikös toi nyt tarkoita sitä että joku asiakas on toivonut että kauppa tilaa kys. tuotetta valikoimiinsa. Saahan sitä muutkin ostaa, ei sitä yhdelle asiakkaalle tilata. Eihän tämä toivoja sitä tuotetta mitenkään odottamalla odota välttämättä edes, vaan ajatellut että jatkossa kiva että saisi sitä myös lähikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eikös toi nyt tarkoita sitä että joku asiakas on toivonut että kauppa tilaa kys. tuotetta valikoimiinsa. Saahan sitä muutkin ostaa, ei sitä yhdelle asiakkaalle tilata. Eihän tämä toivoja sitä tuotetta mitenkään odottamalla odota välttämättä edes, vaan ajatellut että jatkossa kiva että saisi sitä myös lähikaupasta.
Älä oo aina tommonen, joku on keksinyt söpön avauksen ja sinä tulet olemaan järkevä?
Minusta voisi jättää itse post it-lapun hyllyn reunaan ja kirjoittaa siihen, että "saiko toivoja jo omansa, voinko minäkin ostaa?" Ja sitten seuraa tilannetta vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen tilaaman tuotteen ottaminen on varastamista, mikä siinä on niin vaikeaa?
No voi höpö-höpö. Kyllä se tuote kassalla maksetaan.
Ostakaa ihmeessä niitä asiakastoivetuotteita, siitähän kauppa hoksaa, että nämähän menevät kuin kuumille kiville ja tilaavat lisää, ottavat ihan vakituisestikin valikoimaan.
Jos se asiakastoivetuote olisi nimen omaan varattu k.o. toiveen esittäneelle asiakkaalle, ei kai se siellä myyntihyllyssä olisi, vaan tiskin alla nimeltä noudettavissa.
Hei huumorintajuttomat 😂
Muutama sentään lähti hauskasti mukaan 😊
Pyydä kassalta listaa, johon voit merkitä nimesi. Voit sitten seuraavalla kerralla ostaa asiakastoivetta.
Itse latasin puhelimeen sovelluksen, jolla voin näppärästi hoitaa asiakastoiveoston. Pystyt puhelimella rekisteröimään itsesi toivetuotteen ostajaksi siitä hyllyn reunaan merkitystä hintalapusta. Muista pitää puhelintasi kiinni hintalapussa ja odottaa hetki.
Älä välitä, jos joku tuijottaa. Olet askeleen edellä muita teknologiassa.
Kysy muilta asiakkailta, onko heille ok, että ostat asiakastoivetta.
Vierailija kirjoitti:
Hei huumorintajuttomat 😂
Muutama sentään lähti hauskasti mukaan 😊
Mitä huumoria tässä muka oli? Typerä kysymys ja typerät vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei huumorintajuttomat 😂
Muutama sentään lähti hauskasti mukaan 😊Mitä huumoria tässä muka oli? Typerä kysymys ja typerät vastaukset.
Tosikko
Saat ostaa, kunhan saat luvan joltain asiakkaalta, jonka toive se on ollut. Kannattaa olla siis liikkeellä silloin, kun kaupassa on paljon asiakkaita!
Myyjät päättävät. Muista virallinen henkilötodistus.
Et tietenkään saa. Miten joku voi olla noin itsekäs?
Voit, jos pystyt kassalla todistamaan, että todella tarvitset sitä.
Se joskus harmittaa, kun kaupassa on tuotteiden myyntipaikat tyhjillään. Joku on taas toivonut, ettei jotain tuotetta olisi myynnissä. Voisi vähän ajatella muitakin, eikä itsekkäästi toivoa poistamista.
No ei varmana saa! Miksi pitäisi saada? Eihän sitä saa muutenkaan etuilla...