Oletteko huomanneet että naiset eivät koskaan kysele kuinka voisivat iskeä tai lähestyä miehiä?
Aina vain rassukat miehet täällä mankuvat vinkkejä kuinka tehdä vaikutus naiseen. Mielestäni helvetin väsynyttä. Mikään ei koskaan muutu jos sukupolvi toisensa jälkeen haluaa toistaa isiensä virheet.
Milloin näemme sen päivän että korkeampi nisäkäs eli ihminen tasa-arvoistuisi, ja luopuisi epäkäytännöllisistä sukupuolirooleista? Se että aloitevastuu on aina miehellä ei tuo mitään lisäarvoa parinmuodostukselle.
Kommentit (13)
Kyllähän naiset kysyy, olen itse nähnyt aloituksia täällä, mutta niissä kysytään miten tietyn miehen kiinnostuksen saisi heräämään. Nainen haluaa tietyn miehen, miehelle riittää, että on joku.
Yleisesti ottaen, miesten lähestyminen on verrattaen suoraviivaista ja helppoa. Sen kun kävelee kiinnostavan miehen luokse, sanoo sille jotakin ja hymyilee. Voit olla varma että mies kuvittelee sinun olevan seksuaalisessa mielessä kiinnostunut.
Etuoikeutetun elämä on erilaista. En minäkään kysyisi, jos olisin nainen. Miksi kysyä neuvoa asiaan, jota ei tule ikinä tarvitsemaan?
ei kuulu naisten toimenkuvaan.
Korkeintaan kysytään vinkkejä kuinka saada mies iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Etuoikeutetun elämä on erilaista. En minäkään kysyisi, jos olisin nainen. Miksi kysyä neuvoa asiaan, jota ei tule ikinä tarvitsemaan?
Mutta sitten kun päästään parisuhteen muodostamiseen, ovatkin roolit toisin päin.
Jostain syystä täsät miesten etuoikeudesta puhutaankin paljon vähemmän, miksi näin?
Tuostahan on monta esim. sosiaalista koetta toteutettu ja lopputulema on se että miehet juoksevat karkuun jos heitä yrittää iskeä. Tai kuvittelevat sinun olevan seksin perässä.
Parisuhdetta ei nainen miehiä jahtaamalla löydä, se on surullinen tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan on monta esim. sosiaalista koetta toteutettu ja lopputulema on se että miehet juoksevat karkuun jos heitä yrittää iskeä. Tai kuvittelevat sinun olevan seksin perässä.
Niinpä tai pitää epätoivoisena ja huonona. Koska naisen ei tarvitsisi lähestyä itse jos häntä lähestyttäisi paljon.
Eikö miehen pitänyt olla se kruunu ja naisen teputella sitten nöyränä perässä? Miten tähän sopii niinkin itseohjautuva toiminta kuin iskeminen?
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Minä tilasin jopa netistä oppaan, miten miehiä isketään. Siinä neuvottiin mm. hymyilemään ja olemaan itsevarma ja seisomaan ryhdikkäästi, ja ennenkaikkea tekemään aloite. Sovelsin neuvoja ja menin tekemään sellaisen aloitteen baarissa. Päädyin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Minä tilasin jopa netistä oppaan, miten miehiä isketään. Siinä neuvottiin mm. hymyilemään ja olemaan itsevarma ja seisomaan ryhdikkäästi, ja ennenkaikkea tekemään aloite. Sovelsin neuvoja ja menin tekemään sellaisen aloitteen baarissa. Päädyin naimisiin.
Ja naiset kutsuvan how to pickup women -kirjojen käyttäjiä ressukoiksi
Kaikki naiset tietävät, että miehen saa kunhan on seksikäs ja kaunis ja näitä neuvoja miten olla seksikäs tai kaunis on jokainen naistenlehti täynnä. Ei tätä asiaa tarvitse kysyä miehiltä eikä palstalta.
Mielestäni naisetkin näitä kyselevät.