Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL
Kohta alkaa!
Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.
Kommentit (1464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään Karim-fani mutta pakko mielenkiinnosta kysyä että onko noille ex-tyttöystävän pahoinpitelysyytöksille mitään muuta pohjaa kun se että "joku sanoi niin jodelissa"? Jos ei niin aika törkeetä jauhaa tollasia juttuja vaan sen takia että ihmisen naama ei miellytä tai että on tehnyt muulla tavalla kusisesti jollekulle telkkarissa. On kuitenkin aika eri asia pelata toinen ulos parisuhdepelistä kun hakata naisia. Jos nuo väitteet pitäisi paikkaansa (mitä en pelkän jodelin ja uskonnollisen suuntautumisen perusteella vielä usko) niin sitten olisi kyllä aika karmiva tapaus kyseessä.
Samaa minäkin ihmettelin. Ehkä ulosanniltaan Karim on vähän leuhka ja tökerö, mutta se, mitä itse en kyllä ohjelman perusteella saanut hänestä mitenkään ilkeää tai kieroa kuvaa. Pikemminkin pidin häntä hieman epävarmana ja siksi myös hieman lapsellisena. En ihan ymmärrä, miksi häntä pidetään nyt kieroilijana, kun Joskuhan tuossa niitä miehiä pyöritteli ja valehteli, minkä ehti.
Ja nuo väitteet pahoinpitelystä ja nyrkin ja hellan väliin joutumisesta, ei minusta hirveän reiluja.
Tapa jolla naureskeli vielä avopuolison plllimisrn jälkeen Leevistä ruttunaamana reppana, oli todella ilkeää lyödyn lyömistä.
No olihan se vähän erikoinen heitto, jos ajattelee, että Leevi on murheenmurtama. Mutta jos Leevi ei ole ja ovat Karimin kanssa jo kamuja, niin voi olla ihan ystävällinen heidän keskinen juttu. Kuulosti ihan vaan huumorilta. Ollaanhan mekin täällä kommentoitu Leevin nukkemaisuutta vähän väliä.
Joskun ig:ssä ihana kuva Karimin kanssa. Teksti: "Tää ukkeli on saanu mut aina hymyileen, ekasta päivästä lähtien. ❤️ Ihan sama mitä ihmiset sanoo, ne ei tiiä meistä mitään. Oot mun elämäni rakkaus, mun oma nallekarhu." Eikö täälläkin voitais vaan olla onnellisia heidän puolestaan? Söpö pari joka saa toisensa hymyilemään.
Kiva video Leeviltä. Ymmärrän, että hän ei voi olla Joksun kaveri, koska Joskun on vaikea olla hänelle rehellinen. Jos ei ole luottamusta ei ole mitään. Leeville varmasti löytyy paljon hyvää seuraa. Tuli myös se selville, että Karim puhui totta, että Karimilla ja Leevillä oli hyvät keskustelut tuparilla. Leevi sanoi, että Karim on hyvä tyyppi ja hänellä ei ole mitään Karimia vastaan. Leevi on kyllä tosi tasapainoinen ja hyvä jäbä.
Vierailija kirjoitti:
LEEVIN VIDEO TAPAHTUMISTA!!! ELI SIIS ILTANUOTION JÄLKEEN EKAT VIIKOT
Leevi joutui tullissa putkaan. Oliko Karim ujuttanut jotain hänen matkatavaroihinsa?
Leevi on muuten hyvä videoesiintyjä.
Noiden ig-stoorien perusteella Joskun ja Karimin suhteesta saa kyllä tosi positiivisen kuvan. Vaikuttavat onnellisilta yhdessä ja tiedostavat kumpikin tehneensä ohjelmassa virheitä.
Mulla ei ole tarvetta sen kummemmin tuomita, kunhan kaikki osapuolet ovat lopulta onnellisia.
Karim ehtinyt kyllä ottaa jo 2 Josku-aiheista tatskaa mikä on musta aika huvittavaa. Yhdessä asuvat, lapsista puhuttu ja siitä mihin uskontoon heidät kasvatetaan.
Voisko olla, että Leevi ei nyt kerro koko totuutta, vaan hän on tehnyt jotain rikkomuksia kun tis kupla on päättynyt ja Joskukin pyytänyt taukoa? Esimerkiksi on vetänyt örvelit koneessa niin pahasti, että joutui putkaan. Tai heilutellut nyrkkejä, solvannut ohikulkijoita, tällainen pimahdus? Tuntuu vaan niin oudolta, että joutuu noin pitkäksi aikaa putkaan. Tai oisko hän ostanut Thaimaasta jotain sikariaineksia jotka sitten ovat rajavartijoille näyttäneet epäilyttäviltä.
P.S. Miksi heti epäillään, että Karim jotain sujautellut? Sitä paitsi onhan Leevillä kuten jokaisella matkustajalla velvollisuus pitää matkatavaroistaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh kirjoitti:
Olipa ärsyttävä tapa puhua (mumista) hampaat yhdessä, ei saanu juurikaan selvää.
Onko hänen äidinkielensä ruotsi? Siinä tapauksessa ulosannin vaikeudelle voi olla muukin syy kuin yleinen hitaus.
No ei äidinkieli saa silmiä muljumaan ja pakota pitämään suuta kiinni puhuessaan.
Maybe medicin.....Hörhö mikä hörhö
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että Leevi ei nyt kerro koko totuutta, vaan hän on tehnyt jotain rikkomuksia kun tis kupla on päättynyt ja Joskukin pyytänyt taukoa? Esimerkiksi on vetänyt örvelit koneessa niin pahasti, että joutui putkaan. Tai heilutellut nyrkkejä, solvannut ohikulkijoita, tällainen pimahdus? Tuntuu vaan niin oudolta, että joutuu noin pitkäksi aikaa putkaan. Tai oisko hän ostanut Thaimaasta jotain sikariaineksia jotka sitten ovat rajavartijoille näyttäneet epäilyttäviltä.
P.S. Miksi heti epäillään, että Karim jotain sujautellut? Sitä paitsi onhan Leevillä kuten jokaisella matkustajalla velvollisuus pitää matkatavaroistaan huolta.
Jos örveltää, voi joutua yöksi putkaan mutta pääsee sitten pois. Leevin juttu kesti pitempään. Kertoi että sai soittaa vain yhden puhelun ja epäonnekseen soitti sen Joskulle. Tämä ei halunnut tehdä mitään hänen hyväkseen. Voi tietysti olla, että oli riitoja alla, mutta luulisi sentään uskovaisen auttavan entistä ystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sami ole aina extrassa kätellyt tis-vieraansa? Nyt ei kätellyt Joskua ja hänen uutta upeaa puolisoansa. :)
No ei todellakaan ole kätellyt :D
Kyllä Leevi ainakin käteltiin molempien Isäntien toimesta😬
Leevi hoiti vaikean asian hyvin, niinkuin hyvä mies. Probsit siitä👍. Toivon, varmasti löytää kunnon rakkauden pian❣❤✌
Vierailija kirjoitti:
Joskun ig:ssä ihana kuva Karimin kanssa. Teksti: "Tää ukkeli on saanu mut aina hymyileen, ekasta päivästä lähtien. ❤️ Ihan sama mitä ihmiset sanoo, ne ei tiiä meistä mitään. Oot mun elämäni rakkaus, mun oma nallekarhu." Eikö täälläkin voitais vaan olla onnellisia heidän puolestaan? Söpö pari joka saa toisensa hymyilemään.
TULI OKSENNUS KURKKUUN...😲..
Vierailija kirjoitti:
Jepen symppiksen ulkokuoren taakse kätkeytyy ihan tavallinen hemmo. Katsokaapa pelkästään mitä Jeppe sanoo, ilman ääntä ja kuvaa. Hän puhuu kuinka Josku on varmasti häneen ihastunut ja enemmän kiinnostunut kuin Karimista. (Karim sen sijaan sanoi, että ei ollenkaan tiedä onko Josku ihastunut, mutta hän on. Karim myös sanoo, että tässä tilanteessa olisi ihan väärin elätellä ajatuksia yhdessäolosta ja puhua niistä. Hän oli täydellinen herrasmies treffeillä. Josku itse halusi kaivella aihetta.) Jeppe puhuu, että veisi Joskun treffeille eikä kysyisi. (Kun taas Karim puhu näin, niin sitä paheksutaan.) Monia muitakin esimerkkejä löytyy. Ja ei se oikeasti ollut todellakaan ok puhua käsipeleistä yhtään kellekkään! Tuollainen hauras Josku. Petti hänen luottamuksensa.
Valehtelija hor. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Noiden ig-stoorien perusteella Joskun ja Karimin suhteesta saa kyllä tosi positiivisen kuvan. Vaikuttavat onnellisilta yhdessä ja tiedostavat kumpikin tehneensä ohjelmassa virheitä.
Mulla ei ole tarvetta sen kummemmin tuomita, kunhan kaikki osapuolet ovat lopulta onnellisia.
Karim ehtinyt kyllä ottaa jo 2 Josku-aiheista tatskaa mikä on musta aika huvittavaa. Yhdessä asuvat, lapsista puhuttu ja siitä mihin uskontoon heidät kasvatetaan.
Eikö nää lapset, kissat ja koirat ollu just hetki sitten suunnitelmissa Leevin kanssa ja luultavasti hekin näyttivät onnellisilta. En ainakaan minä pysty paljon sympatiaa antamaan Joskulle joka on hirveä valehtelija. Karimin kannattaisi ottaa pää pilvestä ja katsoa vähän isompaa kuvaa kun näyttää että Joskulla rakkaus on vakio, kohde vaan vaihtuu lennosta, ensin läpystä Leeviin ja sitten Karimiin.
Ei hyvä helvetti tuo Karim ja Josku. Tyhmäkin sen tietää, että mitä hehkutetumpi suhde on somessa, sitä paskempi se on tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nää lapset, kissat ja koirat ollu just hetki sitten suunnitelmissa Leevin kanssa ja luultavasti hekin näyttivät onnellisilta. En ainakaan minä pysty paljon sympatiaa antamaan Joskulle joka on hirveä valehtelija. Karimin kannattaisi ottaa pää pilvestä ja katsoa vähän isompaa kuvaa kun näyttää että Joskulla rakkaus on vakio, kohde vaan vaihtuu lennosta, ensin läpystä Leeviin ja sitten Karimiin.
No juuri näin. Joskuhan puhui ihan täyttä paskaa siitä miten suhde Leeviin alkoi tuntua kaverisuhteelta. Todellisuudessa otti asian puheeksi seuraavana päivänä viimeisen nuotion jälkeen. Veikkaampa että koko kuvio Karimin kanssa oli jo valmiiksi sovittu. Onpa harvinaisen kiero ja valehtelija koko Josku. Onnea vaan Karimille, sitä tarvit.
Ei Josku valehdellut. Hän ei ollenkaan saarella puhunut Leevistä. Kuten ei Lancekaan Viivistä (myönteisessä mielessä). Se on yleensä ollut merkki siitä, että tunteet ovat poissa. Josku puhui siitä kuinka Leevi tuntuu kuin kaveri tai kämppis. Tällä tavalla monet pitkään yhdessä olleet (ja useimmiten lopulta eroon päätyvät) puhuvat. Ihmisethän usein jäävät roikkumaan suhteisiin joissa periaatteessa kaikki on hyvin, mutta heillä on kuitenkin jatkuva kaipuu muutokseen.
Apua noi Karimin Josku-tatuoinnit. Ei näin... Vaikka oisin ollu jonkun kaa 10 vuotta, en antais sen ottaa mun nimeä iholle, saatika mun jotain rakkauskirjeitä. No, on siinä sit peiteltävää max parin vuoden päästä.
Se jos koko ajan hymyilyttää on kyllä rakastumisen merkki. Ei sanonut samaa Jepestä. Mulle valkeni Joskun ja Karimin välinen kemia silloin kun olivat ryhmätreffeillä siinä melkein lopussa ja istuivat piknik-pöydän ääressä. Katsoin, että hyvänen aika, noiden välillähän on jotain vahvaa! En tiennyt tulevasta. :)
Säälittävä ja typerä kun ai tajua mitä päästä suustaan ulos, niin muuta kuin suhinaa.