Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL
Kohta alkaa!
Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.
Kommentit (1464)
Plääh nyt on kyl pettymys, nää on kaikki ihan lapsia! Noi "miehetkin" on aivan lapsenkasvoisia ja -äänisiä 😶. Eikö tosiaan yhtään vanhempaa paria saatu?? No, katsokoon lapset, 15min nyt kattonut tätä kautta ja saa jäädä tähän. Ehkä ensi kausi parempi ellei jää tauolle.
Ei nyt ihan auennut tämän avoimen suhteen naikkosen logiikka. Eli ovat avoimessa suhteessa, mutta mies ei saa sittenkään harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta nainen tämän sanottuaan on hetken päästä leka suussa.
En itsekkään ole mikään superkaunis, mut anteeks vaan onko tuossa ollut tarkoitus ottaa mahd epäviehättäviä pariskuntia, jotka ei ulkomaailmassa varmaankaan ihan hirveesti saa huomioo, että menisivät sitten sekaisin siitä huomion määrästä kun sinkut heitä pakotettuna viekoittelevat....
Oli muuten sinkkumiehillä aika pettyneet ilmeet kun näkivät esittelyssä varatut naiset ihan kunnolla. Ja miksi nuo sinkkunaiset tekevät itsestään niin mauttomia seksijutuillaan ja perseenheilutuksilla? Ihan karmean näköistä kun koko ajan bileissä joku vatkasi pyllyä uikkarit persvaossa🤢
Niin kakaroita kaikki. Miksi tää suomiversio on tämmöinen perseily ja sinkut kamalia lorttoja ja fuckboyta ja sitten esim jenkkiversiossa sinkut on tasokkaita ja tosissaan etsimässä kumppania ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan auennut tämän avoimen suhteen naikkosen logiikka. Eli ovat avoimessa suhteessa, mutta mies ei saa sittenkään harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta nainen tämän sanottuaan on hetken päästä leka suussa.
Eipä itsellenikään. Kuten ei avoimien suhteiden logiikka ylipäänsä. Väittäisin että siihen tarvitaan kaksi hyvin poikkeuksellista ihmistä, jotta homma oikeasti toimisi ja heitä on todella harvassa. Näilläkään tuskin siinä mielessä on oikea avoin suhde. Jokin valtataistelu ilmeisesti kyseessä. Muija sanoo "älä sitte pane ketään" mutta itse ei noudata samaa sääntöä. Eli sellainen "avoin" suhde että saa panna "Kunhan puoliso ei vaan pane minua enemmän" eli kilpailu. Ei siis mikään oikea avoin suhde vaan kahden moraalittoman ihmisen räpellystä.
-
Ketjun hiljaisuus voi johtua siitä että katsojaluvut vain putoaa. Siitä syystä uusi kausi tuli näin pian ja uusi kohde. Itse olen kovanluokan Temppari fani, katsonut jo aikoinaan 2000-luvun alussa jenkki versiota kun sitä televisiosta tuli. Tässä Suomi versiossa parhaat kaudet oli 1. ja 2. Sen jälkeen taso pudonnut ja laahaa paikallaan. Käsikirjoituksen taso on pudonnut, parin vaikuttavat vain nyt entistä epärealistisemmilta kuten tuo "avoin suhde" -pari. Alkanut myötähäpeä minuunkin iskeä ja jopa surullinen fiilis.
Miks noi varatut miehet on kaikki jotain vtun sössöttäjiä??
Vierailija kirjoitti:
Siis nää esittelyt on nii cringee 😰😰
Onkohan noilla joku kisa, kuka keksii huonoimman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nää esittelyt on nii cringee 😰😰
Onkohan noilla joku kisa, kuka keksii huonoimman?
En tiedä mut kamalia oli ja kaiken huippuna naiset rupesi twerkkaamaan ja vielä sen huippuna kuvittelivat olevansa jotenkin seksikkäitä, vaikka muilla päällimmäisenä oli myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
En itsekkään ole mikään superkaunis, mut anteeks vaan onko tuossa ollut tarkoitus ottaa mahd epäviehättäviä pariskuntia, jotka ei ulkomaailmassa varmaankaan ihan hirveesti saa huomioo, että menisivät sitten sekaisin siitä huomion määrästä kun sinkut heitä pakotettuna viekoittelevat....
Oli muuten sinkkumiehillä aika pettyneet ilmeet kun näkivät esittelyssä varatut naiset ihan kunnolla. Ja miksi nuo sinkkunaiset tekevät itsestään niin mauttomia seksijutuillaan ja perseenheilutuksilla? Ihan karmean näköistä kun koko ajan bileissä joku vatkasi pyllyä uikkarit persvaossa🤢
Mitä sitten tapahtuu jos kukaan sinkkumiehistä ei ole kiinnostunut? Aika tylsää.
Jaha, taitaa Tempparit olla kuollut ja kuopattu kun vauva.fi:ssä keskustelua on ensimmäisen jakson jälkeen neljä (!) sivua. Itse ihan ihmeissäni etsin ketjua :D
Analysoin silti vähän, huonolta näyttää kaikkien parien touhu ja pettämään tullaan varmasti. Se "uskovaisten" nainen ja Lääns olivat selvästi esittelyhaastatteluiden perusteella lähdössä pettämään. Mari ja Väpä olivat molemmat ällöttävän ja lapsellisen oloisia. Avoin suhde -pari ei ihan auennut.
Minulla myös tuli tietyt vibat uskovaispojasta...
Mitkä ihme Selviytyjät-lavasteet sinne iltanuotiolle oli raahattu :D Ja millä tavalla tämä nyt on "täysin uudistunut" kausi? Ai kun veneiltiin pariskuntien ohi ja lavasteet vähän muuttuneet :D
Hmm, oon kattonu kaikki kaudet. Ekaa kertaa on näin laimeet fiilikset ekan jakson jälkeen. Saa nähdä, tuleeko tästä eka kausi, jonka kattomisen jätän kesken.
Jotenkin sellainen viba, että se uskovainen pari (en nyt muijan nimeä muista) ja se Jeppe on nyt niinku tän kauden Lotta ja Paavo. Jos se nyt menee siihen nii en kyl yhtää jaksais 🙄 Leevi sitten sellanen laimeampi versio Atsosta
Hirvee myötähäpeä muijien twerkkausesityksest
Ai *täällä* tää keskustelu oli. No kiva että löyty :) Katsonut vasta 1. jakson.
Aika nääh, tuli olo, että miksi minä tätä edes katson.
Yhdessä kohtauksessa näky ihan kauheen näköstä twerkkausta taustalla.
Onks keskustelu jossain muussa ketjussa vai eikö porukka enää vaan innostu tästä formaatista? 👀
Tarttis kyllä tekstityksen aika moneenkin kohtaan kun ei meinaa saada mitään selvää...
Nyt kaikki nuoria, sais olla joku hiukan aikuisempi pari myös mukana, olis kiinnostavampaa.