mistä alushousut pömppömahalle
Meinaan tulla hulluksi kun kaikki alushousut ns rullaantuu mun pömppömahan alle, tulee kauhea itseinho omaa kroppaa kohtaan. Suhtaudun suurin varauksin esim kehoa muokkaaviin alusasuihin, kovan hinnan lisäksi arveluttaa että rullautuuhan nekin (olen kuvia katsonut eri sivustoilta) yritän epätoivon vimmalla laihduttaa mutta paino ei laske - no kilon 6 kk:n aikana. Olen epätoivoinen. Onko sellaisia alusasuja jotka auttaa kestämään omaa kroppaansa?
Kommentit (8)
Kaikki, jotka tulee kunnolla vyötärölle. Sloggit ja muotoilevat ovat mun suosikkeja.
Sloggit. Lindexillä huomasin olevan myös muita korkeavyötäröisiä malleja.
Mistä olet niitä muotoilevia löytänyt? Sloggeja olen aina ostanut, ne nimenomaan rullaantuu, ei ole mikään pieni pömppömahani.MIssään muualla sitä läskiä ei ole, kaikki kertynyt mahaan. Olen perinyt kroppani muodon äidiltäni ja pahentanut asiaa tietty omilla elintavoillani.
Mulla on Kappahlin XLNT-mallistosta alushousut.
riittanen kirjoitti:
Mistä olet niitä muotoilevia löytänyt? Sloggeja olen aina ostanut, ne nimenomaan rullaantuu, ei ole mikään pieni pömppömahani.MIssään muualla sitä läskiä ei ole, kaikki kertynyt mahaan. Olen perinyt kroppani muodon äidiltäni ja pahentanut asiaa tietty omilla elintavoillani.
Sulla on liian pienet sloggit, osta isompia
Savage x fentyllä on paljon kauniita, korkeavyötäröisiä malleja, löytyy Zalandolta! Jos haluaa muutakin kuin mummoalkkareita
Prismassa löytyy halpoja puuvillapöksyjä (maxi, Tai-mallisena sekä bikini/hipsteri) 3 kpl/pakk.
Mä käytän suosiolla mummosloggeja, mustia tai valkoisia. Osta tarpeeksi isot, kutistuvat vähän.