Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saisi sinut jonottamaan.

Vierailija
13.07.2019 |

Nyt on jonotettu bensaa monta tuntia. Jotkut jonottavat ämpäreitä tai muumimukeja. Mikä olisi niin hyvä tarjous, että sinä jaksaisi jonottaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen hintainen laillinen kannabis saisi jonon jatkeeksi.

Vierailija
2/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se euron bensa saisi jonkun aikaa jonottamaan. Ja joskus jonotan, kun lasken jonottamiselle tuntihinnan. Jos voitan 50€, niin voin just ja just jonottaa kaksi tuntia. 20e en viitsi jonottaa tuntia. Jos voitto menee tuon yli, niin sitten. Mutta odotan usein lentokoneisiin ja viimeksi bussiin, paljon kauemmin. Eli en siinä jonota kirjaimellisesti, mutta samaa ajan tappamista on ollut minia tunteja. Viimeksi bussiin odotin yli kaksi tuntia, joista yksi meni pakkoseisomalla. Ei penkkejä ja likainen maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen hintainen kaupungin vuokra-asunto. Siinä jonossa olen ollut jo 10 vuotta. Eikä vieläkään saa asuntoa, vaan kaikki rahat menee vuokraan eikä palkasta ole mitään iloa kun asuu 200 euroa kalliimmassa yksityiseltä vuokraamassa asunnossa.  

Vierailija
4/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asuvan kaverini mies menee jonottamaan ämpäreitä yms, koska se on ainoa sosiaalinen tapahtuma paikkakunnalla. Se lauantain toripäivän lisäksi.

Vierailija
5/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen p.illu.

Vierailija
6/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin jonottaa jotain oikeesti halpoja lentoja.

Vierailija
7/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen ilmoituksen: kaikenikäisiä laadukkaita miehiä jaossa ilmaiseksi - olen jo mennyt!

Vierailija
8/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuullisen hintainen kaupungin vuokra-asunto. Siinä jonossa olen ollut jo 10 vuotta. Eikä vieläkään saa asuntoa, vaan kaikki rahat menee vuokraan eikä palkasta ole mitään iloa kun asuu 200 euroa kalliimmassa yksityiseltä vuokraamassa asunnossa.  

Kimppakämpät on hyvä vaihtoehto. Tai alivuokralaisasunto. Meitä aikuisia asuu paljon alivuokralla. 300e/ huone. Jaettu yläkerran vessa ja pikkukeittiö toisen vuokralaisen kanssa. Puusauna ja kunnon keittiö vapaassa käytössä. Puolikuuro mummo vuokranantajana, joka ei häiriinny mistään.

Vierailija
9/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oikeasti halpa lento? Itse olen keväällä saanut tarjouksia esim. Lontoo edestakaisin 30e. Muutenkin moneen maahan pääsee 100-300e. Kuinka halpoja lentojen pitäisi olla ?Ei ihme ettei niillä ole palvelua. Ennen oli, mutta lippu maksoi kuukaisipalkan verran.

Vierailija
10/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainutkertainen tapahtuma. Esim.konserttiliput. Silloin se jonottaminen samanhenkisten kanssa on jo osa huvia.

Vierailija
11/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen ilmoituksen: kaikenikäisiä laadukkaita miehiä jaossa ilmaiseksi - olen jo mennyt!

Täällä yksi jaossa ilmaiseksi. Otatko poskeen?

Vierailija
12/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oikeasti halpa lento? Itse olen keväällä saanut tarjouksia esim. Lontoo edestakaisin 30e. Muutenkin moneen maahan pääsee 100-300e. Kuinka halpoja lentojen pitäisi olla ?Ei ihme ettei niillä ole palvelua. Ennen oli, mutta lippu maksoi kuukaisipalkan verran.

Njaa. Riippuu vähän siitä kuukausipalkasta...

Vierailija
13/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen p.illu.

Tuollainen aiheuttaisi niin valtavat jonot että liikenne pysähtyisi sillä alueella lopullisesti. Rehellisesti ilmaisen pimsan jono ei ikinä lyhentyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan