Miten sinun puolisosi käytös muuttui
Kun ihastui toiseen? Jäikö puolisosin kanssasi vai lähtikö toisen matkaan?
Kommentit (20)
Halailut ja koskettelut väheni ja korvautui tv:n katsomisella tai nettailulla. Kalja meni seksin yli, eli illalla kun olisi voinut hommailla, niin ottikin parit kaljat. Jäi luokseni, mutta en ole tyytyväinen tilanteeseen. Ihan kuin se olisi minun vikani että hän A, ihastui toiseen, ja B jäi luokseni. Kumpikin on nähdäkseni hänen omia asioitaan ja ratkaisujaan, ei minun.
Ärsyyntyi minulle selvästi helpommin. Sellaisista jutuista ja piirteistäni joita oli ennen sietänyt ja pitänyt ihan söpöinäkin. Meni ohi, nyt pitää niitä taas ihan söpöinä.
Vierailija kirjoitti:
Halailut ja koskettelut väheni ja korvautui tv:n katsomisella tai nettailulla. Kalja meni seksin yli, eli illalla kun olisi voinut hommailla, niin ottikin parit kaljat. Jäi luokseni, mutta en ole tyytyväinen tilanteeseen. Ihan kuin se olisi minun vikani että hän A, ihastui toiseen, ja B jäi luokseni. Kumpikin on nähdäkseni hänen omia asioitaan ja ratkaisujaan, ei minun.
Kannattaisko erota, ellet ole suhteeseen tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole TILANTEESEEN tyytyväinen. Ei laiteta sanoja toisten suuhun. Eli tuohon että minua kohtaan ollaan passiivisaggressiivisia, vaikka itse on ihastuttu toiseen, ja päätetty jatkaa minun kanssani. Mies on ihan vapaa lähtemään koska tahansa, en minä häntä pidättele. Mutta en myöskään ota syytä omille niskoilleni hänen tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.
Se oli kova ihastumaan muihin naisiin,kun oli niin seuran ja huomionkipeä.Etäännyimme toisistamme.Minua ei kiinnostanu sen läheisyys.Alkoi käymään salilla paljon.Ja osti uusia vaatteita.Katkasi välit naisiin joihin oli pitänyt yhteyttä.Heitin sen lopulta pihalle.Otti heti yhteyttä yhteen heistä.Ja ovat tekemisissä.Olimme ei sopivia toisillemme.Se varmasti johti tuohon käytökseen.Parisuhde ei palaa enää normaaliksi,jos toinen on ihastunut toiseen.Se on kylmä tosiasia.Siitä on puuttunut jotain,kun niin on päässy käymään.Jatkossa annn mennä heti :D
Oli poissaoleva ja varautuneen oloinen.
Jotenkin aistin, että nyt on toinen mies kuvioissa ja tunnustikin pienen tivaamisen jälkeen.
Jäimme yhteen ja välimme korjaantuivat.
Ehkä hänelle selvisi, mitä hän haluaa.
Mies 47
Vierailija kirjoitti:
Se oli kova ihastumaan muihin naisiin,kun oli niin seuran ja huomionkipeä.Etäännyimme toisistamme.Minua ei kiinnostanu sen läheisyys.Alkoi käymään salilla paljon.Ja osti uusia vaatteita.Katkasi välit naisiin joihin oli pitänyt yhteyttä.Heitin sen lopulta pihalle.Otti heti yhteyttä yhteen heistä.Ja ovat tekemisissä.Olimme ei sopivia toisillemme.Se varmasti johti tuohon käytökseen.Parisuhde ei palaa enää normaaliksi,jos toinen on ihastunut toiseen.Se on kylmä tosiasia.Siitä on puuttunut jotain,kun niin on päässy käymään.Jatkossa annn mennä heti :D
Väittäisin, että ihastumisia tulee väistämättä, jos toisen sukupuolen kanssa on tekemisissä.
Eri asia sitten on jos alkaa pettämään ihastuksensa kanssa.
Mies 47
Väittäisin, että ihastumisia tulee väistämättä, jos toisen sukupuolen kanssa on tekemisissä.
Eri asia sitten on jos alkaa pettämään ihastuksensa kanssa.
Mies 47
Ei kaikille.En ole itse koskaan suhteessa ollessani ihastunut.Olen 43v.Pettämistäkin on fyysistä ja henkistä.Meillä se oli henkistä.Fyysistä ei ainakaan myönnetty.Siinä vaiheessa,jos alat jakamaan suhteesi asioita kolmannen kanssa.Myös seksiin liittyviä.Vietät aikaa tunti tolkulla päivässä vieraiden naisten kanssa kirjotellessa.Tai ajatuksissa on koko ajan joku muu,kun puolisosi.Se ei oo suhteessa ok.
Ei jaksanut kuunnella minua eikä viettää aikaa kanssani. Silloinkin kun oli paikalla niin oli poissaoleva henkisesti. Ärsyyntyi helposti ja moitti minua kaikesta.
Lopetti hellyydenosoitukset, seksin ja kaiken fyysisen kontaktin minuun. Alkoi olla paljon pois kotoa, valehteli mm. työmatkoista ja olikin Tallinnan laivalla kun piti olla muka työpaikan koulutuksessa. Näitä oli paljon ja minä pönttöpää nielin selitykset. Sitten alkoi piilotella raha-asioitaan ja sai öisiä puheluita. Siitä ei mennyt kauan kun hän ilmoitti muuttavansa yhteen itseään reilusti nuoremman naisen kanssa, joka oli kuulemma hänen "ihonalaisensa". Lähtiessään teki vielä taloudellisen kuprun, jota selvitellään vieläkin käräjäoikeudessa. Olimme aviossa 26 vuotta ja meillä on kolme lasta, joista vanhin on kohta 18. Tuosta on nyt aikaa pian kolme vuotta.
siiryi sohvalle nukkumaan, tägäsi facessa "ärsyttäviin" kuviin, kettuili kun meni viettämään ystävän kanssa aikaa, ei enää tykänyt somessa kuvistani eikä koskaan lisänyt yheiskuvia, oli aina "salille" menossa ja oli "ylitöissä"
Ensin seksi maistui todella paljon. Se oli aikana kun mies oli vasta ihastunut mutta ei ollut seksisuhteessa tämän toisen kanssa. Seksin määrä kasvoi meillä ihan älyttömän paljon, normaalista noin 2krt viikossa 1x päivään. Miehellä nähtävästi oli seksi kokoajan mielessä ja kun ei ollut vielä saanut tätä ihastustaan niin purki halunsa minuun.
Kun sitten sai tätä ihastustaan niin meidän seksi loppui lähes kokonaan. Meni ensin takaisin tuohon 1-2krt/vko vauhtiin mutta loppui aika nopeasti. Asiat joita tein sängyssä hänelle (jotka olivat aiemmin miellyttäneet) eivät olleetkaan enää kiinnostavia.
Vaatteita rupesi ostelemaan paljon. Laihtui 7kg. Rupesi käymään parturissa usein.
Siinäpä näitä. Mies olisi halunnut lopulta jäädä mutta minä päätin lähteä.
meni koko ajan"kalastamaan" koskaan ei kyllä kaloja näkynyt kotona
Mies oli yhtäkkiä yhtä hymyä. Ilman mitään syytä. Seksiä oli ennen 5-7 kertaa viikossa niin nyt vai 1-2. Istuskeli usein mielellään yksikseen takapihalla mietiskelemässä. Ei suostu myöntämään ihastustaan mutta olen sen itse jopa nähnyt. Selvä Harmi on vain kun nainen seurustelee jo jonkun toisen kanssa
Ihastumisia tulee ja menee. Se on täysin normaalia.
Mutta jos puoliso ihastuu toiseen niin, että oma mies/vaimo unohtuu, niin miksi jäädä suhteeseen yksin roikkumaan? Antaa toisen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisia tulee ja menee. Se on täysin normaalia.
Mutta jos puoliso ihastuu toiseen niin, että oma mies/vaimo unohtuu, niin miksi jäädä suhteeseen yksin roikkumaan? Antaa toisen mennä.
Olen samaa mieltä. Jos parisuhteen toinen osapuoli ihastuu johonkin ulkopuoliseen, pitäisi erota välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole TILANTEESEEN tyytyväinen. Ei laiteta sanoja toisten suuhun. Eli tuohon että minua kohtaan ollaan passiivisaggressiivisia, vaikka itse on ihastuttu toiseen, ja päätetty jatkaa minun kanssani. Mies on ihan vapaa lähtemään koska tahansa, en minä häntä pidättele. Mutta en myöskään ota syytä omille niskoilleni hänen tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.
Ei kai sun tarvikaan ottaa syytä niskoillesi, jos toteat, ettet ole tilanteeseen tyytyväinen ja haluat sen muuttuvan? Sinä olet tehnyt itsestäsi uhrin, kun voisit olla selviytyjä. Sinä voit sanoa miehelle, että hän loukkaa sua käytöksellään. Sinä voit sanoa, että et halua olla miehen kanssa, joka ei halua sinua. Että joko mies lopettaa kiukuttelun, lähtee kanssasi terapiaan ja selvitätte tilanteen, tai sitten eroatte. Mutta toki voit jatkaa tuolla uhrilinjallakin, jos se sut onnelliseksi tekee.
Vaihteli jatkuvasti Fb:n profiilikuvaansa. Jäi luokseni ja vieläkin ihmettelee, mitä hittoa hälle tapahtui ja miksi.