Minkään ikäisenä ei ole oikea aika asua vuokralla!
Tyhmöt ihmiset asuvat vuokralla. Viisaampi ihminen ostaa ensiasunnon jo heti kotoaan muutettuaa, sijoittaa moniin asuntoihin ja viisaana vuokraa niitä tyhmille ihmisille.
Kommentit (6)
Köyhät asuvat omistusasunnossa, rikkaat asuvat vuokralla.
Asun Suomen kauneimmassa kohteessa, jossa en ikinä pystyisi asuntoa omistamaan. Mielummin vuokralla ja helppoa, kaunista ja sujuvaa elämää kun jossain kaupungin laidalla maisemana toinen seinä...
Kuka niissä sijoitusasunnoissa asuisi, jos kaikilla olisi omistusasunto? Sanoisin, että ap:n logiikka ei ole varsinaisesti aukoton.
Velaton omistusasunto on kieltämättä aika mukava valinta näin nelikymppisenä pääkaupungissa asuvana poikamiehenä =)
Tietty ne asuu omistusasunnossa, ketkä pystyy. Kyllä se on yhteiskunnan heikompi aines, joka asuu vuokralla.
Itehän kans asun vuokralla tällä hetkellä, mut asunnon osto edessä ennen kuin täytän 30v.
Okei! Mulle se oikea ikä on ollut 19-vuotiaasta eteenpäin tähän päivään asti (olen 27-vuotias). Sinä saat ostella rahoillasi vaikka koiranpaskaa jos haluat, minä en osta asuntoa ikinä. :) Harmittaako?