Millainen on EDUSTAVA nainen
Millainen on mielestäsi edustavan näköinen nainen?
Asiakas sanoi vilpittömän oloisesti minun olevan edustavan näköinen nainen. Mielestäni olen nätti kasvoista, suht voimakkaat kasvonpiirteet ja olen ns naapurintyttömäinen alle 30v nainen. Kiloja on muutamia liikaa. Jäin miettimään, mihin hän viittasi. Ollessani hoikempi, minulle sanottiin, että on harmi, että en ole ollut mallina. Näen itseni ihan nättinä, mutta että edustava?!
Kommentit (10)
Edustava on huoliteltu, ryhdikäs, tyylikäs ja hymyilevä.
Hyvännäköinen?
Mulle on sanottu et oon reipas ja edustava ja joskus ehdotettu promoonista yms töitä. Tällä hetkellä tosin en oo ehk ihan sellane 😂
Edustava nainen on sellainen joka osaa olla huoliteltu ja myös sosiaalisesti pätevä.
Eli ei tarvi jatkuvasti olla neuvomassa mitä laittaa päälle, kenelle mennä esittäytymään kokkareissa yms..
Ei välttämättä klassisen kaunis, mutta sellainen henkilö kun tulee huoneeseen, hänet huomataan. Sellainen on edustava nainen.
Tai siis ei välttämättä ees hyvä näkönen, vaan sellanen iloinen ja pirtee 😊
Esimerkiksi Tarja Halonen on edustava.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen?
Mulle on sanottu et oon reipas ja edustava ja joskus ehdotettu promoonista yms töitä. Tällä hetkellä tosin en oo ehk ihan sellane 😂
Pro-moonista?
Riippuu ympäristöstä. Jos on jossain isossa toimistossa jakkupuku päällä, korkkarit jalassa, hiukset laitettuna ja kasvot meikattuna, niin toki on edustava. Mutta jos menee samoissa tamineissa vaikka jonnekin perunapellon laidalle, on lähinnä naurettava.
Ja kyllä, perunapellonkin laidalla voi olla edustava. Se vain vaatii jotain muuta kuin toimistoympäristö.
Sellainen, joka osaa kantaa itsensä.
Ennen kaikkea sellainen, joka osaa käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla.
Edustava on sellainen, joka edustaa.
Edustavan näköinen vain näyttää siltä.