Hyvät ja huonot verkkokaupat
Olen kyllästynyt siihen että joka toinen tilaamani tuote on viallinen tai myöhässä. Eikö mihinkään voi enää luiottaa ?
Listataan hyvät ja huonot kaupat ja verkkokaupat.
Ensin hyvät, siis sellaiset joissa nopea toimitus luvatussa ajassa ja jotka palauttavat nopeasti ja helposti rahat jos tuotteen haluaa palauttaa
Ellos (nopea)
Booz (toimii hyvin, helppo palautus)
Verkkokauppa (toistaiseksi luotettavin kodinkonekauppa)
Kicks (ystävällinen palvelu, oma virheellinen tilaukseni saatiin muutettua, nopea toimitus)
Huonot
Netrauta (ihan käsittämättömän huono)
Porin parveke-ja terassilasitus (kesä pilalla kun ei saatukaan lasituksia)
Zalando ( en saanutkaan tilaamaani tuotetta, erittäin hankalaa saada rahoja takaisin)
Kommentit (69)
Meillä ihan täysin sama kokemus. Äitini +60v meni tilaamaan myös näitä Hilfigerin takkeja ja ihan surkealaatuisia ja pieniä takkeja saatiin. Klarnan kautta maksu joka on nyt keskeytetty ja kuluttajaviranomaiseen ja poliisiin oltu yhteydessä. Eivät silti suostu lähettämään palautuskoodia takeille. Tässä mennyt kohta 4 kk asiaa selvitellessä.
Minua ärsyttää kun halvimmat hinnat verkkokauppojen tuotteissa on vain niissä jotka on jo loppuunmyyty. Tuohan on ihan kusetusta ja vittuilua asiakkaille.
Kerran yhden espanjalaisen hevostarvikeliikkeen kanssa tilaus venyi ja venyi, mutta parin äkäsemmän viestin jälkeen alkoi tapahtuu. Onneksi tuotteet mitkä lopulta sain oli just sitä mitä piti. Tiedän, että kuuluu osittain kulttuuriin, mutta jopa espanjalaisittain asiakaspalvelu oli superhidasta.
Kiinakauppojen kanssa mulla on mennyt välillä pieleen, mutta se ei ole niin haitannu, koska hinnat olleet myös halvat. Temu palautti heti rahat viallisesta tuotteesta, ei tarvinnu edes lähettää takas.
Huonoin kokemus ikinä on ollut Love Stories Intimates firman asiakaspalvelu ja palautuskäytäntö. Ostin kalliin yli 100 euron tuotteen, joka huonolaatusta polyesteriä, ei voi pestä edes käsin ja väri ihan eri mitä kuvissa.
Tuotteesta olin maksanut 15 euroa postikuluja saadakseni sen, enkä edes tajunnut maksaneeni niitä ennenku vasta jälkikäteen. Niin hyvin summa oli piilotettu tilausta tehtäessä.
Love Storiesin nettisivujen mukaan palautuksen olisi voinut hoitaa Postnordin kautta 15 eurolla, mutta se oli käytännössä mahdotonta, koska he eivät suostuneet toimittamaan palautustarraa.
Postin kautta palauttaessa olisin joutunut maksamaan 30 euroa postikuluja. Tämä olisi tarkoittanut minun maksavan 15 + 30 euroa tyhjästä. Hinta tuntui kohtuuttomalta.
Halvin keino näyttää olevan palautus Matkahuollon kautta, joka toimittaa pienen paketin Suomesta Alankomaihin 20 eurolla, jota varten tarvitaan Love Stories Intimatesin puhelinnumero. Sellanen löytyy kyllä netistä, mutta on heidän mukaan vain whatsapp -viestejä varten. Olen kahden vaiheilla mitä teen. Palautanko vai en. Näyttää siltä, että Love Stories on tahallaan tehnyt homman hankalaksi asiakkailleen.
Verkkokauppa.com erittäin epäluotettava pulju. Tuotteet luvataan 1-2 arkipäivässä, kuinka ollakaan, toimitus muuttuukin yhtäkkiä kahdeksi viikoksi. Jännitys - tuleeko silloinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ai niin
Hyvin toimii myös tuo The other danish guy -alushousukauppa.
Kierrätysmuovista mukavat alushousut miehelle.
Mies tykkäsi kovasti alkkareista.
Jos tykkäät maksaa niiden miljoonia kustantamat mainoskampanjat.
Se päällikko tai omistaja kai siirtyi sivuun, että ei se hänen politiikkansa suututtaisi asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa.com erittäin epäluotettava pulju. Tuotteet luvataan 1-2 arkipäivässä, kuinka ollakaan, toimitus muuttuukin yhtäkkiä kahdeksi viikoksi. Jännitys - tuleeko silloinkaan?
Verkkiksen ja postin kun liität yhteen niin siitä ei hyvä seuraa. Mitään kallista ei kannata tilata.
Verkkokauppa.comiin ei kannata rahojaan laittaa. Kun he saavat maksun, asiakas on heille ihan nollan arvoinen. Itselleni aspan tyyppi lupasi, että hän hoitaa asiani. Ei hoitanut, ei ottanut enää mitään yhteyttä.
Asia oli se, että Verkkokauppa lupasi lähetyksen 1-2 arkipäivässä. Nyt se lähetys venyikin niin, että seuraava lupaus on kolmen viikon toimitusaika. Tuskin tulee silloinkaan.
Ostin samaiselta yritykseltä kaksi Tommy Hilfgrenin takkia kokoa L.Takit olivat jotain halpa kopioita ja vielä lasten kokoa.
Lupasivat minullekin 100% ostohyvityksen.Kun tein listan mimt ottaisin heiltä niin tilanne muuttuikin että lähetä heille takit takaisinn ja maksa lähetys kulut itse.Ei oikeesti pidä ostaa mitään netti yrityksestä FINNIES.FI:STÄ.Menee vaan hermot kun odotat pakettien tuloa noin kolme viikkoa ja sitten huomaat että sisältö ei vastaa tilausta.Siis älä osta kyseiseltä yritykseltä mitään.