Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vanhemmat oikeudessa pakottaa antamaan ennakkoperintöä?

Vierailija
13.07.2019 |

Eli eivät ole suostuneet ostamaan minulle tiettyjä perusjuttuja, joita elämässäni tarvitsen. Olen täysi-ikäinen, mutta en pysty itse näitä perusjuttuja ostamaan. Voinko vaatia oikeudessa vanhemmilta ennakkoperintöä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä jotain, mistä voit syyttää vanhempiasi ja vaatia korvauksia! Pitää kyllä todistaakin...

Jos "asut hankalassa paikassa" ja tarvit auton, mikset muuta "helpompaan" paikkaan? Vuokra nousisi?

Polkupyörällähän sitä nuori mies polkasee 20km, etenkin kesäisin.

Mistä syystä muuten päättelit, että ap on miespuolinen? Minä ajattelin (yhtälailla varmaan ilman tietoa), että kyseessä on nainen ja sen takia, ettei itselläni ole tyttäriä ja poikani ovat fiksuja, eivätkä tekisi tämmöistä. Anteeksi, nuoret naiset, oli epäreilu yleistys. 

Vierailija
22/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien elatusvelvollisuus on päättynyt. Miksi olet muuttanut hankalaan paikkaan? Autoliikkeistä saa rahoituksen edullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien elatusvelvollisuus on päättynyt. Miksi olet muuttanut hankalaan paikkaan? Autoliikkeistä saa rahoituksen edullisesti.

En halua mitään lainoja, kun tiedän vanhemmilla olevan rahaa.

Olen nainen.

Jos syyttäjä ei lähde vastoin oikeutta ja kohtuutta ajamaan juttua, voin nostaa siviilikanteen. Oon perehtynyt lakiin!!!

AP

Vierailija
24/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Jos syyttäjä ei lähde vastoin oikeutta ja kohtuutta ajamaan juttua, voin nostaa siviilikanteen. Oon perehtynyt lakiin!!!

AP

Hyvä.

Ja sitten voit samalla päättää tämän heikon ketjun

Vierailija
25/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

AP

No mitä täällä sitten uliset? :D (anteeksi)

Mutta vakavasti, paras provo aikoihin. 

Vierailija
26/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi kirjoitin, että "nuori mies polkaisee pyörällä" ? Mies ei kovin pahasti murehdi meikkiä t. kampausta. Ja sitten tunnustan seksismini; autoa toivoo mies enemmän kuin nainen. Itselläni on poikia ja etenkin vanhempi kovin "itsellinen" eikä kaipaa mua ostamaan itselleen mitään. Yritti ommellakin jotain, vaikka ompelutaitonsa ovat olemattomat.

Mutta perintölokkeilu ei tientenkään ole sukupuolisidonnainen juttu.

Vierailija
27/27 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Tässä on hyvää yrittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan