Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi lapset aina hoidossa???

Vierailija
13.07.2019 |

Mikä ihmeen muoti-ilmiö tämä on, että nykyään lapset saattavat olla koko kesän päiväkodissa? Ja jopa niin että vanhemmat tai muut sisarukset lomailevat itse! Tai eroperheissä lapsi pidetään päikyssä niin että toinen vanhempi saa lomailla rauhassa. Tai jos toinen vanhempi menee iltavuoroon, tuo aamuvuoroon menijä lapset hoitoon, jotta iltavuorolainen saa "omaa aikaa". Ja samalla lasten ongelmat kasvavat jo päiväkoti-ikäisenä. Ihme lusmuilua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla laissa määrätty että lapsikin tarvii lomaa. On tietty ongelmaperheisiä joissa on kenties parempi että lapsi ei lomailisi.

Vierailija
2/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat vanhemmat. Pakko tehdä lapsia, mutta ei viitsitä hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että vanhempi haluaa lapsensa pitemmäksi aikaa. Minulla on lapset lomalla silloin kun itsekin olen (4+1 viikkoa), mutta ex ei ole koskaan halunnut kesälläkään, kuin joka toinen sunnuntai, lapset luokseen. Ei hän ota neljäksi viikoksi lapsia asumaan sinne.

Vierailija
4/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että päiväkotikaan tykkäisi, jos Marja tulis tänään hoitoon 11.45-14.15 kun sen verran menee iskän aamuvuoro ja äitin iltavuoro päällekkäin ja Toni tulis 11-15 kun äiti on aamuvuorossa ja iskä iltavuorossa ja.....

Johan siinä menee päiväkodin rytmi ihan päin helvettiä.

Helpompaa kun lapsi on koko päivän tai ei ollenkaan.

Lomaa lapsella toki pitää olla, jos vanhemmilla on lomaa.

Vierailija
5/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menee iltavuoroon kannattaa lapsi tuoda esim klo9-10 välillä että ehtii leikkiäkin. Ei kannata vielä klo8 viedä jos mahdollisuus rauhalliseen aamuherkeen kotona. Näitä yksin lomailijoita en kyllä ymmärrä. Meidän päiväkodissa sanottiin kyllä vanhemmille että myös lapset tarvitsee loman.

Vierailija
6/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lomalla, lapsi on päiväkodissa. Näin siksi, että on isäviikko ja silloin lapsi on isällä, ei äidillä, vaikka tämä lomailisi. Tosin lapsi on päiväkodissa myös isän lomaviikot, koska isän mielestä viikko-viikko -systeemissä ei lomilla ole merkitystä.

Vierailija
7/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lomalla, lapsi on päiväkodissa. Näin siksi, että on isäviikko ja silloin lapsi on isällä, ei äidillä, vaikka tämä lomailisi. Tosin lapsi on päiväkodissa myös isän lomaviikot, koska isän mielestä viikko-viikko -systeemissä ei lomilla ole merkitystä.

Ei voi olla totta. Minäminäminä, minun lomat, miehen lomat ja viikot. Kuka sitä lasta ajattelee????

Vierailija
8/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat päiväkodissa, koska kummallakaan vanhemmalla ei ole kesälomaa. Otan sitten satunnaisia palkattomia vapauta ja teen lyhyitä päiviä, jotta lasten ei tarvitsisi olla niin paljon hoidossa. En pidä yhtään enempää hoidossa kuin mitä on pakko. Kaikilla ei ole mahdollisuuta kuukauden lomailuun kesällä.