Aloittaako fiksu ihminen suhteen varatun työkaverin kanssa?
Eikö kertaakaan tule "ylitöitä" yhdessä tehdessä mieleen, että kotona odottaa vaimo ja lapset? Ja että juuri tämä pettäminen voi johtaa eroamiseen, jos vaimo ei hyväksy yhtäkään pettämistä? Eikö ole syyllinen olo, vai onko pettämiseen osallistuvat joku oma empatiakyvytön ja itsekeskeinen ihmisalalajinsa? Surettaa lasten puolesta, kun on muutamaa eroa vierestä nyt seurannut, juuri pettämisen takia lopulta tulleet. Kaikki eivät hyväksy yhtäkään syrjähyppyä ja siinä on sitten mieskin ollut itku kurkussa, että tuli muutaman panon takia hajotettua koko elämä lapsilta, vaimolta ja itseltään. Kun seuraavan kerran tekee mieli ryhtyä toiseksi naiseksi, niin hengitä hetki ja jatka matkaa. Kyllä se mies vielä eroaa jos suhde on huono ja yritä sitten uudestaan. Jooko M, S ja H?
Kommentit (34)
Eikö yhtään tule mieleen, että tekee väärin ja omakin maine menee, kun asia paljastuu omassa työyhteisössä? Juuri keväällä yksi työkaveri vaihtoi työpaikkaa, kun sekaantui varattuun työkaveriin, vaimo sai tietää ja kertoi ihan kaikille. Oikein teki vaimo ja työkaverin maine meni. Lisäksi saivat varoituksen työpaikalla paneskelusta, kun jäivät esimiehelle siitä kiinni itse teossa... Ihmettelen tätäkin suurperheen naista. Toivottavasti jättää nyt varatut miehet rauhaan uudessa hoitotyön yksikössään.
Mä olen aina ollu itse uskollinen.En hyväksy pettämistä puolisoltakaan.Mulla kävi niin et ihastuin varattuun mieheen ekan kerran elämässäni.Enkä ole koskaan menny miehestä niin sekasin.Siinä vaiheessa aloin välttelemään tämän miehen tapaamista.En ikinä haluaisi toiseksi naiseksi.Enkä satuttaa kenenkään puolisoa.Tunteitaan ei voi hallita,mutta tekojaan kyllä voi.
Onko toisilla naisilla siis ongelmia tuntee-ja elämänhallinnassa? Vai vain huono itsetunto, jota paikkaavat sillä, että hahhahhaa, sainkin varatun miehen? Eikö tämä ole jo henkistä väkivaltaa miehen vaimoa kohtaan? Sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhtään tule mieleen, että tekee väärin ja omakin maine menee, kun asia paljastuu omassa työyhteisössä? Juuri keväällä yksi työkaveri vaihtoi työpaikkaa, kun sekaantui varattuun työkaveriin, vaimo sai tietää ja kertoi ihan kaikille. Oikein teki vaimo ja työkaverin maine meni. Lisäksi saivat varoituksen työpaikalla paneskelusta, kun jäivät esimiehelle siitä kiinni itse teossa... Ihmettelen tätäkin suurperheen naista. Toivottavasti jättää nyt varatut miehet rauhaan uudessa hoitotyön yksikössään.
Mä nyt vähä ihmettelen ettei moralisointisi kohdistu myös tuohon varattuun mieheen?
Mutta mitä mä oon nähnyt noita pettämiskuvioita työelämässä, niin lähinnä ne on olleet päättyessään hetken kiusallisia molemmille. Jos jonkun puoliso on yrittänyt vetää muut puolelleen, kukaan ei ole sekaantunut hommaan. Pettäjän yksityiselämälle se on kyllä ollut tuhoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko toisilla naisilla siis ongelmia tuntee-ja elämänhallinnassa? Vai vain huono itsetunto, jota paikkaavat sillä, että hahhahhaa, sainkin varatun miehen? Eikö tämä ole jo henkistä väkivaltaa miehen vaimoa kohtaan? Sairasta touhua.
Jospas nyt miettisit sitä pettäjän osuutta.
Varattu on vastuussa tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että siinä mietintään vaan omaa halua ja koukututaan hyvään seksiin . Jotkut naiset ei muuta noista miehistä edes halua.
Kyllä jos se varattu on hyvätuloinen/varakas ja sen oloinen, että ehkäisy unohtuu huumassa.
Miksi tällaista pitää edes miettiä? Pettäjästä otetaan sillä sekunnilla ero kun petos tulee ilmi. Siinä ei paina historia, lapset tai talous. Pettäjä voi itse selittää lapsilleen, miksi rikkoi näiltä kodin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei oma lapsuudenkoti ole ollut turvallinen ydinperhe, niin sitten halutaan viedä se muiltakin pois tai halutaan sitä itselle hinnalla millä hyvänsä (tällöin näkevät itsensä miehen vaimon paikalle, mikä voi johtaa todella surullisiin tapauksiin).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos se varattu on hyvätuloinen/varakas ja sen oloinen, että ehkäisy unohtuu huumassa.
Nämä eivät ole niin tyhmiä, että lankeaisivat vanhanaikaiseen. Vasektomia.
Täysin samaa mieltä.
Mutta voi kuinka vaikeaa se välttely onkaan! Kun ei muuta haluaisi, kuin tuijottaa toista silmiin ja vääntää tikusta asiaa aina tilaisuuden tullen.
Onneksi näen ihastustani harvoin.
Hei ap! Mitä mieltä olet sen varatun MIEHEN käytöksestä? Vai syyllistätkö aina vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Varattu on vastuussa tekemisistään.
Samoin tämä joka ryhtyy varattuun on vastuussa tekemisistään. Seuraukset voi olla varsin ikävät myös hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.
Mutta voi kuinka vaikeaa se välttely onkaan! Kun ei muuta haluaisi, kuin tuijottaa toista silmiin ja vääntää tikusta asiaa aina tilaisuuden tullen.
Onneksi näen ihastustani harvoin.
Tämä siis vastaus neloselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei oma lapsuudenkoti ole ollut turvallinen ydinperhe, niin sitten halutaan viedä se muiltakin pois tai halutaan sitä itselle hinnalla millä hyvänsä (tällöin näkevät itsensä miehen vaimon paikalle, mikä voi johtaa todella surullisiin tapauksiin).
Eihän sellainen perhe ole turvallinen jonka toisena vanhempana on pettäjä. Moni toinen nainen ei edes koskaan ottaisi sitä vaimon paikkaa, se kun ei tuossa kuviossa ole kovin tavoiteltava rooli. Tietysti jotkut toiset naiset on naiiveja, mutta monet on varmaan vain hakeneet helppoa seksiä ukkomieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ongelma sillä MIEHELLÄ on tunne- ja elämänhallinnassa? Onko se jotenkin sairas? Miten MIES voi käyttää vaimoaan kohtaan henkistä väkivaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä eivät ole niin tyhmiä, että lankeaisivat vanhanaikaiseen. Vasektomia.
Naistenmiehet osaavat varautua noin, mutta ne jotka olivat tavisnuoria ja vasta uranousun myötä ovat alkaneet houkuttaa naisia...
Noissa asioissa usein järki jää taka-alalle ja tunne voitttaa. Hetken hurmio, muttei väliinkään voi jättää.
Jälkiseuraamukset kyllä mielessä, mutta järkiajatus ei auta, jos mieli kovasti tekee...