Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä jaksan miehen kanssa tätä kaverisuhdetta?

Vierailija
13.07.2019 |

Kun tämä niin ottaa päähän.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulleko kuitenkin kelpaisi seksi miehesi kanssa, vaikket pidä hänestä, jos hän vain haluaisi?

Kyllä.

Nyt on kryptistä.

Mä nyt vaan pidän seksistä mutta mies ei ilmeisesti pidä.

Pidän minäkin seksistä enemmän kuin vaimoni, mutta pidän kuitenkin enemmän vaimostani, kuin seksistä ylipäätään. Siksi olen päättänyt pysyä yhdessä.

Elämä on valintoja, ap.

Vierailija
42/45 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta me ollaan hyviä työkavereita. Juuri eilen illalla puhuttiin työasioista ja niistä ollaan samaa mieltä. Kuitenkin minusta avioliittoon kuuluisi muutakin kuin työkaveruus ja vanhempina olo. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta me ollaan hyviä työkavereita. Juuri eilen illalla puhuttiin työasioista ja niistä ollaan samaa mieltä. Kuitenkin minusta avioliittoon kuuluisi muutakin kuin työkaveruus ja vanhempina olo. Ap

Niin edelleen, oletko tehnyt tämän selväksi miehellesi? Jos kyllä ja tilanne on edelleen sama, pitää sinun päättää itse, onko työkaveruus ja vanhempina olo tarpeeksi. Jos ei, on ihan oma valintasi jäädä. Turha syyttää muita, jos ei itse huolehdi omasta onnellisuudestaan.

-Tuo haluttoman mies

Vierailija
44/45 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin edelleen, oletko tehnyt tämän selväksi miehellesi? Jos kyllä ja tilanne on edelleen sama, pitää sinun päättää itse, onko työkaveruus ja vanhempina olo tarpeeksi. Jos ei, on ihan oma valintasi jäädä. Turha syyttää muita, jos ei itse huolehdi omasta onnellisuudestaan.

-Tuo haluttoman mies

Tottakai olen tehnyt nämä asiat miehelle selväksi.

Vierailija
45/45 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tuo haluttoman mies

Tottakai olen tehnyt nämä asiat miehelle selväksi.

No mitä sitten enää uliset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi