Miten mä jaksan miehen kanssa tätä kaverisuhdetta?
Kommentit (45)
Minusta me ollaan hyviä työkavereita. Juuri eilen illalla puhuttiin työasioista ja niistä ollaan samaa mieltä. Kuitenkin minusta avioliittoon kuuluisi muutakin kuin työkaveruus ja vanhempina olo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta me ollaan hyviä työkavereita. Juuri eilen illalla puhuttiin työasioista ja niistä ollaan samaa mieltä. Kuitenkin minusta avioliittoon kuuluisi muutakin kuin työkaveruus ja vanhempina olo. Ap
Niin edelleen, oletko tehnyt tämän selväksi miehellesi? Jos kyllä ja tilanne on edelleen sama, pitää sinun päättää itse, onko työkaveruus ja vanhempina olo tarpeeksi. Jos ei, on ihan oma valintasi jäädä. Turha syyttää muita, jos ei itse huolehdi omasta onnellisuudestaan.
-Tuo haluttoman mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin edelleen, oletko tehnyt tämän selväksi miehellesi? Jos kyllä ja tilanne on edelleen sama, pitää sinun päättää itse, onko työkaveruus ja vanhempina olo tarpeeksi. Jos ei, on ihan oma valintasi jäädä. Turha syyttää muita, jos ei itse huolehdi omasta onnellisuudestaan.
-Tuo haluttoman mies
Tottakai olen tehnyt nämä asiat miehelle selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tuo haluttoman miesTottakai olen tehnyt nämä asiat miehelle selväksi.
No mitä sitten enää uliset?
Pidän minäkin seksistä enemmän kuin vaimoni, mutta pidän kuitenkin enemmän vaimostani, kuin seksistä ylipäätään. Siksi olen päättänyt pysyä yhdessä.
Elämä on valintoja, ap.