Ahdistaa niin paljon. Tänään täytän vuosia, enkä haluaisi nähdä ketään
Haluaisin olla vaan yksin, mutta vieraita on siltikin tulossa. Pitää kai lähteä kävelemään luontopolulle ja yrittää sieltä saada voimia.
"Ongelma" on siinä, että näytän aina iloiselta, mutta sisimmässäni olen tosi murheellinen.
Kommentit (6)
Peru juhlat. Pistä kohteliaat viestit tulijoille, ja puhelin sen jälkeen kiinni. Et avaa ovea jos joku tunkee paikalle silti. Sinulla on täysi oikeus tehdä päätökset itseäsi koskien.
Hyvää syntymäpäivää!
Anna itsellesi sellainen lahja, että opettelet itse miellyttämään itseäsi.
Paljon onnea! Ymmärrän sinua täysin. Voi kuitenkin olla, että jälkeenpäin sinulle jää ihan mukava fiilis tuttavien tapaamisesta. Älä stressaa liikaa, hanki jotain pientä tarjottavaa kaupasta ja ota iisisti. On sinun syntymäpäiväsi, tänään jos koska saat tehdä asiat juuri niin kuin itse parhaaksi katsot.
Miksi ihmeessä syntymäpäivänäsi teet väkisin vasten tahtoasi asioita? Minä laittaisin tulijoille viestin että en voi hyvin enkä päästäisi ketään sisään. Ota ohjat omiin käsiisi ja nauti hiljaisuudesta!
Minäkin haluaisin sanoa joskus ihmisille että olen murheellinen enkä niin iloinen kuin ne minun kuvittelevat olevan. No itse olen kai rakentanut itsestäni kuvan iloisena...