Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudenkaupungin sinkkumiehet

Vierailija
12.07.2019 |

En löydä ylen verkkosivuilta uutista, joka tuli puoli ysiltä televisiossa, mutta Uudessakaupungissa on nyt 150 miestä sataa naista kohden.

Onko tämä sinun mielestäsi ongelma ja jos on, mitä sille tulisi tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi aina muuttaa paikkoihin, jossa on enemmän naisia. Vai ap haitko sä sitä, että kyllä pitäisi pakottaa naiset muuttamaan tuonne?

En todellakaan hakenut, olen nainen itsekin. Ja kysehän on siis siitä uudesta tehtaasta, jonka takia kaupunkiin on nyt muuttanut paljon sinkkumiehiä. Eli onko asiassa ongelma; jos on, niin ratkaistaanko se palkkaamalla tehtaaseen enemmän naisia, vai mitä nyt pitäisi tehdä. Se on ilmeisesti mahdottomuus, että Ukissa asuvat miehet itse etsisivät naisia ympäristökaupungeista kuten Turku.

Miksi on mahdotonta, että miehet itse sen kumppanin etsivät. Kyllähän Turussa ja laivalla käydään kauempaakin kuin Ukista.

Vierailija
22/26 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi aina muuttaa paikkoihin, jossa on enemmän naisia. Vai ap haitko sä sitä, että kyllä pitäisi pakottaa naiset muuttamaan tuonne?

En todellakaan hakenut, olen nainen itsekin. Ja kysehän on siis siitä uudesta tehtaasta, jonka takia kaupunkiin on nyt muuttanut paljon sinkkumiehiä. Eli onko asiassa ongelma; jos on, niin ratkaistaanko se palkkaamalla tehtaaseen enemmän naisia, vai mitä nyt pitäisi tehdä. Se on ilmeisesti mahdottomuus, että Ukissa asuvat miehet itse etsisivät naisia ympäristökaupungeista kuten Turku.

Miksi on mahdotonta, että miehet itse sen kumppanin etsivät. Kyllähän Turussa ja laivalla käydään kauempaakin kuin Ukista.

Sitähän minä tässä juuri haen, että miksi siitä uutisoitiin ongelmana.

Vierailija
24/26 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen kesän lukijamatka suuntautuu Uuteenkaupunkiin. Sakset terotettuina ja öljyttyinä matkaan. Ilmoittaudu viimeistään 19.7.

Vierailija
25/26 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että Pikkukakkonen on lomalla tai jossain. Palstalla ei ole yhtään miesjankuttajaa. Jos PK olisi paikalla, tässä ketjussa olisi jo "monta eri miestä" kertomassa "faktojaan".

Vierailija
26/26 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee varmaan suomalaisia miehiä. Naapurin tupakkaa ketjussa polttavalla arabilla oli auto täynnä kikattavia nuoria blondeja.