Uudenkaupungin sinkkumiehet
En löydä ylen verkkosivuilta uutista, joka tuli puoli ysiltä televisiossa, mutta Uudessakaupungissa on nyt 150 miestä sataa naista kohden.
Onko tämä sinun mielestäsi ongelma ja jos on, mitä sille tulisi tehdä?
Kommentit (26)
Sille tulee tehdä niin, että 2 naista yhdelle sinkkumiehelle
Vain naisten ongelmat ovat yhteiskunnallisia ongelmia ja sortavien rakenteiden seurausta. Miesten ongelmat ovat oman hölmöilyn seurausta, ja niille kuuluu nauraa.
Joku nainen voisi perustaa helsingin naisille seksibussin uuteenkaupunkiin ja saisi paljon rahaa. Näin miehenä saisin niin paljon vihaa niskaan, että ei perheellisenä kannata .
Vierailija kirjoitti:
Vain naisten ongelmat ovat yhteiskunnallisia ongelmia ja sortavien rakenteiden seurausta. Miesten ongelmat ovat oman hölmöilyn seurausta, ja niille kuuluu nauraa.
Miksi olet tuota mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen voisi perustaa helsingin naisille seksibussin uuteenkaupunkiin ja saisi paljon rahaa. Näin miehenä saisin niin paljon vihaa niskaan, että ei perheellisenä kannata .
Parittaminen on laissa kielletty.
Ihan kuin ne miehet jämähtäisi sinne, tai olisivat muutenkin kaikki sinkkuja.
Tämä on vain yritys saada Uuteenkaupunkiin pysyvää elämää, sitten kun nykyinen buumi on ohi.
Voivat ne käydä myös vieraissa, en näe tässä mitään ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Sille tulee tehdä niin, että 2 naista yhdelle sinkkumiehelle
Matematiikka ei taida olla vahvinta osaamistasi?
Uudestakaupungista on Turkuun tunnin ajomatka, ja Turussa on suhteessa nuoria naisia enemmän kuin miehiä. Voisiko sitä itse tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parittaminen on laissa kielletty.
Miten voisin tietää kuka bussin naisista haluaa rahaa ja kuka parisuhdetta? Lisäksi toki bussi maksaisi naisille tasasumman vaikka hyötyisivät mitä ollessaa uudessakaupungissa.
Miehet voi aina muuttaa paikkoihin, jossa on enemmän naisia. Vai ap haitko sä sitä, että kyllä pitäisi pakottaa naiset muuttamaan tuonne?
Olihan tästä Ylellä juttu jo aikaisemmin. Haastateltavaksi illan aikana löytyi vain yksi sinkkumies. Muilla oli tyttöystävä , vaimo tai oli juuri eronnut ettei edes suhdetta etsinytkäön.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voi aina muuttaa paikkoihin, jossa on enemmän naisia. Vai ap haitko sä sitä, että kyllä pitäisi pakottaa naiset muuttamaan tuonne?
En todellakaan hakenut, olen nainen itsekin. Ja kysehän on siis siitä uudesta tehtaasta, jonka takia kaupunkiin on nyt muuttanut paljon sinkkumiehiä. Eli onko asiassa ongelma; jos on, niin ratkaistaanko se palkkaamalla tehtaaseen enemmän naisia, vai mitä nyt pitäisi tehdä. Se on ilmeisesti mahdottomuus, että Ukissa asuvat miehet itse etsisivät naisia ympäristökaupungeista kuten Turku.
No mutta, yliopistokaupungeissa tilanne on melkein sama, mutta toiseen suuntaan.
Naiset ovat opiskelemassa ja miehet jäivät sinne Suomussalmelle tai muuttivat Uuteenkaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan hakenut, olen nainen itsekin. Ja kysehän on siis siitä uudesta tehtaasta, jonka takia kaupunkiin on nyt muuttanut paljon sinkkumiehiä. Eli onko asiassa ongelma; jos on, niin ratkaistaanko se palkkaamalla tehtaaseen enemmän naisia, vai mitä nyt pitäisi tehdä. Se on ilmeisesti mahdottomuus, että Ukissa asuvat miehet itse etsisivät naisia ympäristökaupungeista kuten Turku.
eli luulet , että turun yliopistonaiset haluaa uudenkaupungin duunareita? Joku laitilan tai rauman amis ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli luulet , että turun yliopistonaiset haluaa uudenkaupungin duunareita? Joku laitilan tai rauman amis ehkä
Kerro toki oma ratkaisusi- jos siis sellaista mielestäsi tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki oma ratkaisusi- jos siis sellaista mielestäsi tarvitaan.
sanoin , että menevät laitilaan tai raumalle-´.. Turun naiset ovat super nirsoja jos olet tavis.
Toivottavasti naiset ymmärtävät kiertää Uudenkaupungin ja sen miehet kaukaa. P.e.r.s.e.r.e.i.ä.t olivat tämän kevään vaaleissa Uudenkaupungin suurin puolue.
Ei tervekätinen mies eukkoa kaipaa.