Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehiä joilla matala libido?

djpduonho
12.07.2019 |

Onko sellaisia? Olen aistillinen ja eroottinen, laukean helposti, orgasmivaikeuksia ei ole ollut koskaan. Kuulema hyvä ja villi sängyssä.
Mutta himot hiipuvat, jos miehen libido on suurempi. Pahin turnoff on vonkaava mies. Onko sellaisia miehiä, joille laatu merkkaa enemmän kuin määrä? Minulle riittää muutama kerta kuussa alun huuman jälkeen. Arkipaneminen kerran tai kaksi viikossa saa kiinnostuksen lopahtamaan täysin.
Tykkäisin itse olla se vonkaaja. En yhtään vongattava. Vähänkään painetta ja pakkoa ja äh halut haihtuvat. Kompromisseihin enää suostu. En siis aio enää harrastaa seksiä velvollisuudesta.
Olisin kiltti vonkaaja, en suutu enkä uhkaa pettämisellä tai jättämisellä, jos en aina saa. Osaanhan hoitaa hommat itsekin. Olisi kiva olla kuin kissa kuumalla katolla epämääräisiä aikoja ja saada lopulta mitä olen kaivannut. Auts.
Homma menee vain AINA läskiksi, kun miehet haluaisivat kokoajan, vähintään kerran viikossa. Se on liikaa. Tarvitsen vähintään kaksi viikkoa, ennen kuin alkaa tulla taas "nälkä".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo.

Vierailija
2/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun. 30v ja ei käytä kättänsäkään kuin kerran kuussa. Minua kai 2v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet vapaaehtoisesti tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
4/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita saa? Olen aloittanut suhteita sanomalla suoraan, että seksi ei ole tärkeää enkä halua sitä usein ja olen saanut vastaukseksi: ei minullekaan. Ei ole auttanut. Teenkö libidottomastakin miehestä lopulta seksihullun omalla toiminnallani? Siinäkö vika?

Vierailija
5/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

djpduonho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita saa? Olen aloittanut suhteita sanomalla suoraan, että seksi ei ole tärkeää enkä halua sitä usein ja olen saanut vastaukseksi: ei minullekaan. Ei ole auttanut. Teenkö libidottomastakin miehestä lopulta seksihullun omalla toiminnallani? Siinäkö vika?

Multa saisit vastaukseksi kiitos ja näkemiin.