Mies kehui vartaloni taivaisiin, mutta en ole tehnyt mitään sen eteen olen vain luontaisesti hoikka. Mies oli kuin lihaksikas uimari. Miksi miehet luulee että meillä naisilla on niin upeat vartalot, kun oikeasti emme ole tehneet mitään niiden eteen?
Minä vain istun ja syön suklaata, juon joka viikonloppu ja syön krapulassa pizzaa. Mies taas on treenannut 10 vuotta kuin ammattilainen syöden parsakaalia ja kanaa, eikä tietenkään koskaan juo. Ja minullako on upea kroppa jota mies palvoo?
En ymmärrä näitä miehiä. Yhteiskunta ihannoi hoikkia naisia jotka ei tee mitään vartalonsa eteen. Toisaalla yhteiskunta kohauttaa olkapäitä vaikuttavalle miesurheilijan kovalla työllä ja uhrautumisilla ansaitulle vartalolle. Oletteko huomanneet samaa?
Ei miehet, hoikka vartalo ei ole upea. Se vain on. Sen saa olemalla, siis istumalla, syömällä suklaata, bilettäen ja juoden, syömällä krapulapizzaa. Älkää kutsuko hoikkaa naista upeavartaloiseksi, tuntuu tyhmältä kun antiikin lihaksikkaalta veistospatsaalta näyttävä mies joka oikeasti uhrautuu elämässään ihannoi naisen vartaloa jonka eteen ei ole tehty mitään muuta kuin synnytty siihen. Todella epämukavaa kuulla kehuja näiltä lihaksikkailta miehiltä, kun itse olen vain suklaata syövä hoikka ihminen, miksi minulla olisi upea vartalo
Kommentit (17)
No huhhuh. Eiköhän se mies nyt kehunut sinua ihan vain saadakseen sinulta. Sille nyt on ihan sama, vaikka näyttäisin petolinnun takalistolta. Kunhan annat. Ne kehut mitään tarkoita.
Se vain siinä hetkessä halusi sulta.
Noilla spekseillä kenelläkään ei ole "upeata" vartaloa. Jos oot luontaisesti hyvän mallinen ja siis hoikka, niin korkeintaan ihan jees.
Laita kuva niin voidaan miettiä onko se sun kroppa muka hyvä, vai onko tämä vain provo jossa yritetään esittää väittämä (vähän liiankin usein) etteivät naiset tee kehojensa eteen mitään.
Luulen, että tämä on ihan vain provo, koska esitettiin väittämä että laihat mallit eivät tee kroppiensa eteen mitään. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä taas todiste siitä, että naisen ei tarvitse tehdä mitään saadakseen hyvän vartalon.
Tarvitsee vain syntyä ja pysyä hoikkana ja saa eliittimiehiä, jotka ovat ammattiurheilijan vartalolla varustettuja.
Olisipa miehillä yhtä helppoa.... :/
Nainen saa ilman työtä, mies vain työnteon kautta.
No siinähän se tuli. Tämä oli kirjoittamasi oma provo, johon vielä vastasit! Tampio. Anna edes aikaa muiden vastata, ennen kun lähdet kirjoittamaan omaa vastaustasi omaan provoosi
Oikeasti hoikkia naisia näkee yhä harvemmin. Vaikka sen eteen ei tarvitse tehdä mitään niin tuo vartalomalli alkaa olla jo harvinaisuus. Etenkin jos ei perusta elämäänsä urheilulle ja dieeteille.
Helppoa??? Mulle syömättömyys ei tosiaan oo helppoa koska mä rakastan syömistä kuten myös urheilua😁😁😁😁En ikinä vois olla sellane passiivinen laiha ihminen
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin voidaan miettiä onko se sun kroppa muka hyvä, vai onko tämä vain provo jossa yritetään esittää väittämä (vähän liiankin usein) etteivät naiset tee kehojensa eteen mitään.
Luulen, että tämä on ihan vain provo, koska esitettiin väittämä että laihat mallit eivät tee kroppiensa eteen mitään. Heh.
Tiettyyn ikään saakka naisen ei tarvitse tehdä mitään, voi syödä hampurilaisia ja bilettää ja näyttää upealta. Olisiko jotain 22v saakka jonka jälkeen lähtee se alamäki, jolloin on alettava tekemään jotain.
Ei kuulosta mahdottomalta, jos ap on jotain 22v. Hoikan naisen todellisuutta 20 vuotiaana, saa eliittimiehiä tekemättä mitään.
Ai saako kehua vain jos on joutunut näkemään paljon vaivaa? Eli näin ollen kauniskasvoistakaan ei saa kehua jos on luonnostaan kaunis? Haloo ....
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hoikkia naisia näkee yhä harvemmin. Vaikka sen eteen ei tarvitse tehdä mitään niin tuo vartalomalli alkaa olla jo harvinaisuus. Etenkin jos ei perusta elämäänsä urheilulle ja dieeteille.
Tämä. Ylipainoisuus on niin yleistä, että pelkästään hoikat naiset näyttää upeavartaloisilta. Vääristää kaikkea.
Todellisuudessa vain treenaavilla naisilla on upeat vartalot.
Voit olla luonnostaan hoikka ja se voi jonkun silmissä olla kaunista siinä missä muukin.Mies kuitenkin kehui saadakseen ja susta tulee epäterveellisillä elämäntavoilla plösö.Elä sen kanssa :)
Tän keskustelun pointti oli??? Ja sä oot?? Laiha luiseva mies, joka ei voi sietää läskiä?? Lol, keksi jotai kiinnostavmpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun pointti oli??? Ja sä oot?? Laiha luiseva mies, joka ei voi sietää läskiä?? Lol, keksi jotai kiinnostavmpaa.
No todellakin: tää on jatkoa sille vinkumiselle miksei hoikka mies saa hoikkaa naista. Kaiken maailman epäreiluuksia, nyyh
Tässäpä taas todiste siitä, että naisen ei tarvitse tehdä mitään saadakseen hyvän vartalon.
Tarvitsee vain syntyä ja pysyä hoikkana ja saa eliittimiehiä, jotka ovat ammattiurheilijan vartalolla varustettuja.
Olisipa miehillä yhtä helppoa.... :/
Nainen saa ilman työtä, mies vain työnteon kautta.