Auttakaa!! Huomenna uusi tapailumies tulee yöksi ja pitäisi tehdä hänelle jotain ruokaa kun tulee....MITÄ?
Eli hän tulee illalla n 20.00 lomamatkalta, oletettavasti nälkäinen ja väsynyt. Ajattelin jonkun ruuan laittaa. En enää illalla ala kokkaamaan joten ruuan pitäisi olla semmoinen että voin tehdä valmiiksi ja sitten lämmittää.
Toivoisin saavani vinkkejä sellaisiin ruokiin jotka
1. Voin tehdä etukäteen ettei tarvitse juuri sillä hetkellä häärätä köökissä
2. Ruoka joka valmistuu yhteen pataan/kattilaan
3. On helppo
4. On hyvä
Ei ruokarajoitteita
Kommentit (50)
Tee ribsejä, coleslawta ja perunamuussia.
Vierailija kirjoitti:
Voit antaa hänen tehdä itselleen voileipiä, kun tulee.
Oikeesti. Mikä idea on passata miestä tapailuvaiheessa kotiorjana javolettaa, että yhteenmuuttaessa se alkaskin yhtäkkiä tehdä puolet kotitöistä? Epäloogista toimintaa.
Eli kun minun tapailemani mies tarjosi minulle ruokaa luonaan, voin suhteen mahdollisesti syventyessä olettaa hyvällä omallatunnolla, että hän hoitaa kotityöt jatkossakin? Mitäs passasi, ihan oma vika.
Jos tulee ulkomailta, joku peruskotiruoka voisi maistua. Lohikeitto kuulostaisi hyvältä ja voi tehdä etukäteen valmiiksi. Jos ei maistu, säilyy pari päivää. Lisäksi paahdettua ruisleipää.
Jotain erilaista kuin kohdemaan ruokakulttuuri ja ravintola/kahvilaruoka yleensäkin. Esim. savulohesta nopea tehdä salaatti, pasta tai tarjota vaikka uusien perunoiden kanssa.
Vain av-mammat voivat näinkin hyväntahtoisesta ja viattomasta keskustelun muuttaa kummalliseksi ärsyyntymiseksi. Mitä pahaa tai negatiivista on tapailla miestä ja halua laittaa miehelle ruoka matkan jälkeen?
Haloo. Vai onko tämäkin nyt feminististä valtataistelua? Nainen EI saa miestä hemmotella, se on miehen tehtävä?
En ihan ymmärrä, miksi et voi tehdä sitä ruokaa illalla? Klo. 20 ei ole edes myöhään ja esim. jonkun pastan väsää vartissa.
Lasagne on oikeasti ihan ykkönen, sehän on parhaimmillaan lämmitettynä. Muista tehdä tarpeeksi kostea ja maista suola myös, liian usein saa kuivahkoa ja suolatonta.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että miehet tympiintyvät naisiinsa. Tässä keskustelussa ajatusmallit loistavia esimerkkejä. Oletteko kuulleet vastavuoroisuudesta? Minä huomioin sinut, sinä huomioit minut. Minä haluan hemmotella sinua, sinä haluat hemmotella minua. Av mammojen mielestä mies on pas ka, olipa minkälainen tahansa.
Minustakin vastavuoroisuus on järkevintä. Jos jo tapailuaikana tuntuu siltä, että toinen pyrkii hyötymään, on varmasti parasta lopettaa juttu alkuunsa.
Risotto, nuudelikeitto, janssonin kiusaus. Maut sen mukaan mitä ei ole todennäköisesti ulkomailla saanut.
En yhtään ihmettele että miehet tympiintyvät naisiinsa. Tässä keskustelussa ajatusmallit loistavia esimerkkejä. Oletteko kuulleet vastavuoroisuudesta? Minä huomioin sinut, sinä huomioit minut. Minä haluan hemmotella sinua, sinä haluat hemmotella minua. Av mammojen mielestä mies on pas ka, olipa minkälainen tahansa.