Onko ok olla neitsyt vielä 26 vuotiaana?
Olen ulospäinsuuntautunut, hoikka ja kauniiksi kehuttu. Harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. En juo enkä polta. Hyväpalkkainenkin, ettei siitäkään pitäisi olla kiinni, enkä myöskään ole minkään uskonnollisen lahkon jäsen.
Kaikki muut ovat jo pariutuneet, minä edelleen yksin. Onko sitä rakkautta edes olemassakaan?
Kommentit (43)
Rakkaus ja seksi ovat eri asioita.
Sakset auki vaan niin huomaat mistä olet jäänyt paitsi. Seksi on elämisen tarkoitus, ei pihtaus. Harva on tuossa iässä neitsyt.
Seksiä on nykymaailmassa tarjolla suut ja silmät täyteen joten jos kysymyksesi koskee pelkkää seksiä niin sitä on kyllä saatavilla ihan milloin vaan ja miten paljon vaan.
Kombinaatio seksi+rakkaus onkin sitten paljon harvemmin tarjolla. Hyvinkin voi mennä vaikka koko elämä turhaan etsiessä.
No jos koskaan haluat seksielämän aloittaa, niin tilanne alkaa olla hälyttävä.
Tähän varmaan kohta ilmaantuu joku kertomaan, että itse aloitti niin ja niin vanhana ja hyvin menee ja kannattaa odottaa. Tilastojen valossa kuitenkin lähestyt sitä ikää, jonka jälkeen on epätodennäköistä, että ikinä alat harrastaa seksiä. Nyt on korkea aika ryhtyä toimeen. Railo sinun ja ikätovereidesi välillä on kasvamassa liian suureksi.
Suuren rakkauden odottelu koivet ristissä on tyhmää. On normaalia harjoitella seurustelua ja seksiä teinistä lähtien ja tutustua sillä tavalla itseensä ja omiin tarpeisiin ja haluihin. Ei ideana ole odotella jotain valmista täydellisyyttä ennen kuin voi kokeilla. Saa alapeukuttaa.
Ok, mutta noloa ja todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
On. Rakkaus tulee aikanaan
mies51v
Entäs, jos ei tulekaan? Sinäkö maksat korvaukset? Aivan. Voisit siis painua näiden "viisauksiesi" kanssa sinne missä ei paprika kasva.
Jos olet nainen, on ok.
Jos olet mies, ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on lukuisia ihmisiä, jotka ovat neitsyitä hautaan saakka. Ei seksin harrastaminen ole mikään pakollinen asia ihmiselämässä.
Haista home!
Maailmassa on paljon nälkää näkeviä. Ei se syöminen ole mikään pakollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se neitsyyden menettäminen itsessään muuta mitään.
Roskaa. Se muuttaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rakkaus ja neitsyys liittyvät toisiinsa?
Hyvinkin. kaikki eivät halua seksiä ilman tunteita
Ja ovat siksi neitsyitä. Ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
No jos koskaan haluat seksielämän aloittaa, niin tilanne alkaa olla hälyttävä.
Tähän varmaan kohta ilmaantuu joku kertomaan, että itse aloitti niin ja niin vanhana ja hyvin menee ja kannattaa odottaa. Tilastojen valossa kuitenkin lähestyt sitä ikää, jonka jälkeen on epätodennäköistä, että ikinä alat harrastaa seksiä. Nyt on korkea aika ryhtyä toimeen. Railo sinun ja ikätovereidesi välillä on kasvamassa liian suureksi.
Suuren rakkauden odottelu koivet ristissä on tyhmää. On normaalia harjoitella seurustelua ja seksiä teinistä lähtien ja tutustua sillä tavalla itseensä ja omiin tarpeisiin ja haluihin. Ei ideana ole odotella jotain valmista täydellisyyttä ennen kuin voi kokeilla. Saa alapeukuttaa.
Totuutta tällä palstalla usein alapeukutetaan.
On täysin OK! Enkä suosittele kokeilemaankaan, seksin jos aloittaa, niin siitä ei hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
On täysin OK! Enkä suosittele kokeilemaankaan, seksin jos aloittaa, niin siitä ei hyvää seuraa.
Voihan siitä tulla sukupuolitauti tai syöpä. Tai sitten tulee raskaaksi, vaikkei haluaisikaan. Toisaalta lapsen voi tehdä myös ilman seksiäkin.
Olen tapaillut kahta neitsyttä naista. Kumpikin olivat yli kolmekymppisiä. Kumpaakin yhdisti se, että olivat erittäin kaltoinkohdeltuja lapsena. Halaaminen ja kevyt pussailu olivat pisimmälle, mihin pystyivät. Joskus nämäkin olivat liikaa. Soveliaan ja sopimattoman rajat olivat todella hämärät saattoivat muuttua nopeasti. Ajatus viettää yö yhdessä samassa asunnossa, vaikka eri huoneissa nukkuen oli mahdoton. Luottamusta ja yhteyttä oli mahdotonta rakentaa, koska eivät vain päästäneet lähelle, koska luottamus ihmisiin oli mennyt lopullisesti. Kummallakin oli taustalla useita yrityksiä seurustella, mutta aina olivat kariutuneet. Niin myös kävi minunkin kanssa.
Sääliksi käy kumpaakin. Miehen ja läheisyyden kaipuu olivat kummallakin kova, mutta omasta historiasta johtuen eivät pystyneet luomaan parisuhdetta vielä yli kolmikymppisinä. Alku oli kummankin kohdalla aina lupaava, mutta sitten ilmeisesti menneisyyden tapahtumat saivat yliotteen. Ehkä kohtaavat jonkun aseksuaalisen miehen, jonka kanssa voivat elää ja mahdollisesti harrastaa seksiä pikaisesti hankkiakseen lapsen, vaikka ikä taitaa tulla kummallakin vastaan.
On ihan normaalia. Jotkut vaan ei päädy sellaisiin tilanteisiin, tai kohtaa sellaista ihmistä joka kolahtaa täysillä, että syntyisi suhde. Joidenkin kohdalla niin ei käy koskaan, mutta ei se ole maailmanloppu, kunhan ei keksi siitä itselleen kriisiä.
Oma miesystäväni oli 26v neitsyt ja täysin kokematon. Ymmärrän kyllä mitkä elämässä (juuri murrosiän kynnyksellä ja siitä eteenpäin) tapahtuneet itsestä riippumattomat myllerrykset johtivat tähän tilanteeseen. Käytännössä hänen mahdollisuutensa olisi luultavasti vieläkin nolla, mutta niin vain kävi että sattumalta tapasimme netin välityksellä, ja vaikka yksinäisille usein sanotaan ettei kukaan tule sieltä kotoa hakemaan, niin minäpä hain.
toiset saa ja toiset joutuu olemaan neitsyitä. Aloittaja selvästi joutuu olemaan.
Jossain vaiheessa tämä joutuminen käännetään feminiiniksi oikeudeksi olla neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok.
Ole huoleti!
Eikö ole ihan normaalia olla tilanteesta huolissaan? Ainakin olettaen, että haluaa seksiä, suhteen, lapsia
Itse olin tuon ikäisenä jo perheenäiti, jolla oli kymmenen vuotta seksielämää takana. Se on merkittävä osa normaalia elämänkokemusta. Kuten sanottu, ei ole mitään hyvää siinä, että kuilu ikätovereihin kasvaa valtavaksi. Itse en ainakaan voisi kuvitella suhdetta ihmisen kanssa, joka olisi täysin eri levelillä.
Riskinä on pudota kelkasta ja jäädä yksin. Eikö siitä saa olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
On. Rakkaus tulee aikanaan
mies51v
Ei siihen takuita ole.
Mutta demiseksuaalisuuden määritelmä auttaa jo ymmärtämään itseään. 15-20v sitten tällaisesta ei puhuttu mitään, turhaa aikaa meni ihmetellessä mikä itsessä on vikana.
Hyvinkin. kaikki eivät halua seksiä ilman tunteita