Miten saada mies joka ghosthasi, takaisin
No niin vinkkejä miten saada miehen mielenkiinto uudestaan heräämään
Kommentit (38)
Ei varmaan mitenkään. Tuskin se huvikseen ghostasi. Voihan mies olla tietty pelokaskin, mutta tuskinpa on. Ei vaan kiinnostunut sinusta tarpeeksi.
Terveisin Naispelko26
Lähetät tarpeeksi houkuttelevan alastonkuvan itsestäsi ja sen perään booty call.
sellainen prinsessaharhainen psykostalkkeri taas kerran
No tuntuu, että oli juuri pelokas ja itse puhuin liikaa exästä. Mutta on tosi komea ha mielenkiintoinen mies. Miten saisin vielä mahdollisuuden viime tapaamisen mokailujen jälkeen ap.
Vierailija kirjoitti:
sellainen prinsessaharhainen psykostalkkeri taas kerran
Jep. Lahja maailman mieskunnalle.
Mr.X I CHOOSE YOU!!!
Ei voi olla niin, että kun kerran mokaa niin se on sit siinä... ap.
Puhuit exästä, se on super-turn-off eli mäkin olisin hävinnyt saman tien. Jos sinulla on tarve höpistä exästä, niin et ole vielä valmis uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
kumpi mokasi?
Näin kysymyksen asettelun näkökulmasta.
Mutta: kyllä voi.
Miksi haluaisit tuollaisen miehen takaisin? Jos ei välitä sinusta niin anna olla ja etsi joku joka välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kumpi mokasi?
Näin kysymyksen asettelun näkökulmasta.
Mutta: kyllä voi.
aih siellä välillä se olikin.
Juu ei jatkoon kiitos.
Takertuja, stalkkeri jne. Miehenä sinut olisi jo lynkattu tällä palstalla.
Ap, on erittäin tärkeää kiinnittää huomiota lauseen sanajärjestykseen. Kumpi sinusta kuulostaa järkevämmältä:
"Miten saada mies joka ghosthasi, takaisin" vai "Miten saada takaisin mies, joka ghostasi"?
Nyt tiedät mitä tarkoitin, ystäväni.
Joo mä tiän että tuli muokattua pahemman kerran, mutta ei niitä kiinnostavia miehiä niin vaan löydä... ap.
No niin nyt niitä vinkkejä. Onko kukaan onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu, että oli juuri pelokas ja itse puhuin liikaa exästä. Mutta on tosi komea ha mielenkiintoinen mies. Miten saisin vielä mahdollisuuden viime tapaamisen mokailujen jälkeen ap.
Eli mies mahdollisesti oli kokematon? Ei helkkari minkä mokan olet tehnyt jos olet kokemattomalle ja pelokkaallee miehelle mennyt jauhamaan exästäsi. Siinä sellainen mies alkaa vähän väkisinkin vertailemaan itseään siihen exään, ja mahdollisesti jo muutenkin vähän heikko itsetunto alkaa rapista monestakin syystä.
Paha sanoa voiko mitään enää tehdä jos tilanne on kuvailemani. Ehkä pahoittelemalla omaa tökeröä käytöstään voisi saada jonkinlaisen puhevälin aikaan, ja siitä sitten hiljalleen taas lähteä rakentamaan sellaista luottamusta, että se mies ei tunne olevansa mikään exän korvike johon sitä mahdollisesti vielä vertaillaankin. Vaikeaa tulee olemaan...
Terveisin Naispelko26
Se on exä syystä, luulisi että niistä voi päästää irti.
Toisaalta reagointisi tähän "ghostanneeseen" mieheen osoittaa ettei se taida neidiltä onnistua.
No en puhunut muuta kun, että olen juuri eronnut. Mutta toki sekin voi pelästyttää ap.
Laitat sopivan kuvan alapäästäsi ja sitten vielä hymiön, joka vinkkaa silmää.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tiän että tuli muokattua pahemman kerran, mutta ei niitä kiinnostavia miehiä niin vaan löydä... ap.
Mikä miehessä sinua kiinnosti?
Ei mitenkään. Ainakaan, jos sulla on yhtään itsekunnioitusta.