Asiakkaalla kouvolatukka..... pokassa pitämistä
Huvia asiakaspalvelijan tylsään elämään. Tänään meinasin tirskahtaa, kun asiakkaaksi tuli ilmiselvä palstan keskusteluissa kuvailtu kouvolatukka. Olen lukenut liikaa keskusteluja ja meinas pokka pettää pahemman kerran. Mitä hyvänen aika näiden tätien päässä liikkuu, jotka värjäävät tukkansa näin?
Muutenkin kesän kuluessa - ja muutenkin - on taas ollut hauska tilastoida suomalaisten maatiaisperimän ilmentymiä. Miten voikin olla näin punkeroa, punakkaa ja possunaamaista kansaa? Harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta olemme valtaosin sekä kasvoiltamme että ruumiinrakenteeltamme todella rumia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sulla on halveksia asiakkaita? Kerro mulle perustelut? Itselläni on myös tuollaiset hiukset. Todella ikävää lukea tällaista.
Vaikka sanallista ilmaisua jo kovasti rajoitetaan, ajatuksiin ei onneksi vielä voi kukaan kajota. Tylsässä ja huonosti palkatussa asiakaspalvelutyössä pitää hakea huvia omituisista asioista - vaikka sitten ihmisten arvostelusta. Aihettahan ja materiaaliahan tähän riittää päivittäin vähintäänkin runsaasti.
Käy nyt ihmeessä asiantuntevalla kampaajalla päivittämässä tukkasi väri tyylikkäämmäksi. Luonnollisuus on valttia ja keinotekoiset värikypärät eilistä päivää.
Miksi kuvittelet että jokaisella asiakkaalla on värikypärä? On paljon luonnollisia hiuksia, mutta sattumalta niihin ei kiinnitetä huomiota. Jos on huono olo, ota Zyclon B -annos.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mikä on kouvolatukka? :'D
"Kouvolatukka on räväkästi leikattu tai lisäkkeillä pidennetty/tuuheistettu ja näyttävästi värjätty hiuksisto.
Tyypillisesti värejä on käytetty ainakin kahta, eikä mitenkään hienotunteisesti vaan raskaahkolla sudilla.
Tyypillisiä väriyhdistelmiä ovat ainakin musta - valkoinen (ns. skunkkivärjäys), musta-liila ja musta-punainen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sulla on halveksia asiakkaita? Kerro mulle perustelut? Itselläni on myös tuollaiset hiukset. Todella ikävää lukea tällaista.
Vaikka sanallista ilmaisua jo kovasti rajoitetaan, ajatuksiin ei onneksi vielä voi kukaan kajota. Tylsässä ja huonosti palkatussa asiakaspalvelutyössä pitää hakea huvia omituisista asioista - vaikka sitten ihmisten arvostelusta. Aihettahan ja materiaaliahan tähän riittää päivittäin vähintäänkin runsaasti.
Käy nyt ihmeessä asiantuntevalla kampaajalla päivittämässä tukkasi väri tyylikkäämmäksi. Luonnollisuus on valttia ja keinotekoiset värikypärät eilistä päivää.
Miksi kuvittelet että jokaisella asiakkaalla on värikypärä? On paljon luonnollisia hiuksia, mutta sattumalta niihin ei kiinnitetä huomiota. Jos on huono olo, ota Zyclon B -annos.
Relaa nyt beibe, viikonloppu tulossa ja kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin Kouvolasta, tosin jo ajat sitten muuttanut sieltä pois. Onko minulla lopun elämääni tämä "kouvolatukka", vai lakkaako se olemasta sellainen pois muutettuani??
Tiedätkö edes mikä on kouvolatukka? Tukan saa yleensä värjättyä ja vanha väri kasvaa pois - useimmilla.
En tiedä, ja siksi kysyinkin. Jos joku nyt ystävällisesti sen selittäisi..
-se tietämätön ex-Kouvolalainen-
Minä olen alkanut nimitellä asiakkaita, en tietysti ääneen sano...vtun wt-lyllerö, stanan lehmä, vanha hopeakettuidari ym....
Mut heille mä tietenkin hymyilen ja olen muutenkin kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut nimitellä asiakkaita, en tietysti ääneen sano...vtun wt-lyllerö, stanan lehmä, vanha hopeakettuidari ym....
Mut heille mä tietenkin hymyilen ja olen muutenkin kohtelias.
Minä myös...se on hauskaa😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut heille mä tietenkin hymyilen ja olen muutenkin kohtelias.Minä myös...se on hauskaa😁
Meitä on siis monia ;o)
Miksi ihmiset nousivat kauheaan hyökkäykseen ap:tä kohtaan? Hän puhuu asiaa. Sen kuuleminen ilmeisesti käy tunteisiin.
Parempi sekin kuin tekotukka kuitenkin omat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kouvolatukka?
Lue ketju, seassa on erittäin hyvä kuvaus siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi? Ei kai sillä ole mitään merkitystä mitä ajattelee, jos niitä ajatuksia ei tuo ilmi työnteon aikana.
kaikenlaisia hulluja sitä asiakaspalveluun palkataankin... mahtaa olla aivotonta työtä, kun on aikaa alkaa tarkkailla toisen tukkaa
Miksi hyökkäät? Mikä kohta osui ja upposi?