Mikä on paras kehonosasi?
Entä huonoin?
Itsellä paras osa varmaan sääret ja huonoin puoli ehkä varpaat :D
Kommentit (29)
Parasta silmät hiukset peppu
Huonoin vatsa
En oo keho osa vaan kokonaisuus. Varpaatkin on nätit.
Vierailija kirjoitti:
En oo keho osa vaan kokonaisuus. Varpaatkin on nätit.
Kokonaisuuskin muodostuu osasista. Itsekin pidän itsestäni kokonaisuutena, myös jaloistani missä varpaat ovat. Irrotettuna ne ei sitten ookkaan kivat.
Paras on kapea vyötärö, huonointa paksut reidet.
Vierailija kirjoitti:
Isokainalo? :D
Se on PiNppi se!
Vierailija kirjoitti:
Parasta on korvat, huonoin on varmaankin isokainalo.
Kauniit korvat on muuten harvinaista, mitä olen ihmisten korvia katsellut. :) sulla on varmaan tosi iso kainalo kun sen mainitsit.
Rinta-hartia-olkapää-osasto on hyvä, huonoin vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Penis on paras.
Ja huonoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on paras.
Ja huonoin?
Penikseni pienuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on paras.
Ja huonoin?
Penikseni pienuus.
No mut jos kokonaisuus on sullakin hyvä kuitenkin.
Miehet ovat kehuneet pakaroitani, rintoja ja vyötäröä. Vartaloltani olen tiimalasi. Ei ole silikoneja vaan aidot isot rinnat eivätkä roiku. Pakarat ovat piukeat ja naisellisen pyöreät.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kehuneet pakaroitani, rintoja ja vyötäröä. Vartaloltani olen tiimalasi. Ei ole silikoneja vaan aidot isot rinnat eivätkä roiku. Pakarat ovat piukeat ja naisellisen pyöreät.
Oikeastaan aloituksella hain sitä mikä on sinusta itsestäsi se paras osa ja mikä huonoin. Mutta kiitos vaan mielikuvasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Paras on kapea vyötärö, huonointa paksut reidet.
Paksut reidet ovat hyvät, etenkin yhdistettynä kapeaan vyötäröön.
Paras on paksut pitkät hiukset.
Huonoin on pömppövatsa.
Voisin jakaa kehoni kahteen osaan, yläkeho hyvä ja alakeho huono. Olen hoikka, ja 70D rinnoistani tykkään. Peppu ihan normaali ja siitä yritän treenata pyöreämpää, mutta jalat RUMAT. Tasapaksut ja ..no paksut. Rasva kerääntyy pelkästään jalkoihin vaikka liikun?? Huoh otan mielelläni vastaan tehokkaita reisi- ja sääritreeniin vinkkejä ! Stepperiä olen hankkimassa, onko jollain toiminut ?
Paras on aivot. Huonoin on kaikki muu.
- Aivomies
Parasta on korvat, huonoin on varmaankin isokainalo.