Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sait tietää pettämisestä?

Vierailija
11.07.2019 |

Kysymys otsikossa..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin loman jälkeen mies tuli kotiin kaula fritsuilla ja raapimajälkiä selässä. Yritti selittää hyttysenpuremista (fritsut kaulassa hyttysenpuremia, ja oli raapinut itse selkäänsä kun kutisi hyttysenpuremat). Pahinta oli se, että piti mua aivan täytenä idioottina siinä. Iso kiitos sille naiselle, joka jätti jäljet.

Vierailija
22/24 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon alaselkään oli kirjoitettu mustalla tussilla:

"Kiitos vitusta"

- Antti -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin naapuriini. Oli oikein kivaa siihen asti, kun kerran aivan poikkeuksellisesti pimeällä iltamyöhällä lähdin käymään autollani ja pihalla tuli vastaan tämä mies jonkun naisen kanssa.

Harmitti kovasti ja häkellyin täysin. Taputin naisen koiraa ja kävelin muutaman metrin päähän autolleni. Nainen meni ulko-ovelle kuin kotiinsa (en ehtinyt nähdä, oliko hänellä oma avain) ja mies jäi naljailemaan minulle autostani. Tämä olisi normaalisti ollut meille hyvin tyypillistä, ystävällistä, keskinäistä sananvaihtoa lempiaiheestamme, mutta nyt se tuntui silkalta v***uilulta.

Mies oli onnistunut olemaan suhteessa tuon naisen kanssa hyvin pitkään kertomatta minulle. Hänen asunnostaan näkyy pihalle ja kadulle, mutta minun asunnostani ei, joten hänellä ei ollut kovin suurta vaaraa tulla nähdyksi.

Vierailija
24/24 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa. Heitin läpällä: ”mä tiedän mitä sä oot tehny. Miten sä saatoit?” Vaik oikeesti koha pelleilin. Ni Jätkä alko selittelee hädissään et anteeks, se oli vaan se yks kerta jne.. se oli siitä hetkestä eteenpäin ex. Sain paljon parempaa sen jälkeen ku pääsin siitä eroon.