Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin se kemia syttyy??

Yks vaa
11.07.2019 |

Mammat auttakaa! Olen nyt muutaman kerran käynyt "kävelytreffeillä" kinderistä löytämäni miehen kanssa. Hän haluaisi kovasti tavata uudelleen ja uudelleen, mutta mulla on aina ensimmäinen ajatus "en nyt jaksais", kun hän viestin laittaa. Mies on ihan mukava, jutellaan noin yleisellä tasolla, tuntuu luotettavalta ja ihan tervejärkiseltä. MUTTA kun minusta tuntuu, etten tunne häntä kohtaan millaista vetovoimaa. En mitään. Ja kun se tapaaminenkin tuntuu niin vaivalloiselta. Kannattaako tässä kummankaan aikaa enää enempää tuhlata vai voiko jotain kemiaa vielä syntyä myöhemmin. Kertokaa jos jollain kemiat syttynyt vasta paljon myöhemmin ja mikä tilanne tällä hetkellä

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö = kemia, raha = kemia, valta = kemia

näin se naisilla menee

Dream on :D Oma mies on kohtalaisista tuloista huolimatta elatusmaksujen köydyttämä ja objektiivisesti ajatellen susiruma, mutta en ole koskaan himoinnut ketään yhtä paljon.

Mun suurimpien himojeni kohde puolestaan on tässä elämässä ollut rahaton, luottotiedoton kannabista jatkuvasti polttava mua 7 vuotta nuorempi ulkomaalainen. :D

Vierailija
22/22 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ekalla tapaamisella.Jos et 2-3 tunne vetovoimaa toiseen.Ja,kun suutelette,niin ei ala housuissa sykkimään.Teidän välillä ei ole vetovoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän