Koirat syöneet omistajansa
Petoja koirat on, kuonokoppa kaikille pakolliseksi julkisissa tiloissa.
Kommentit (17)
Välillä ihmiset tuntuu unohtavan koiran olevan eläin ja haaskansyöjä. Jos itsekin tässä kuukahtaisin ja alkaisin mädäntyä niin varmasti tulisi koirat maistelemaan mun ruumista kun eivät olisi päiväkausiin saaneet ruokaa.
Miksi tämä on kammottavaa?
Jos itse kuukahtaisin ja ketään ei olisi koiriani ruokkimassa niin toivoisin että koirani söisivät minut mieluummin kuin näkisivät nälkää.
Oli voi koiraparkoja. Isäntä varmaan kuoli sairauakohtaukseen ja koirat söivät hänet nälissän.
Oliko pakko lopettaa? Kyllä koirille olisi Suomesta löytynyt hyvä rescue koti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on kammottavaa?
Jos itse kuukahtaisin ja ketään ei olisi koiriani ruokkimassa niin toivoisin että koirani söisivät minut mieluummin kuin näkisivät nälkää.
Tämä plus se että säästää hautajaiskuluissa.
Olen melko varma että jokainen eläimen omistaja toivoisi eläimen pakko-tilanteessa käyttävän omaa ruumistaan ravintonaan jos muuta ei olisi.
Ei tuo nyt mikään ihme ole, että noin käy jos mies piti aidattuna 18 koiraa, joista suuri osa oli agressiivisia. Kyseisiä koiria ei voi verrata normaaleihin kotikoiriin, jotka nekin on tietty haaskansyöjä perimältään. Jutun perusteella vaikuttaa siltä, että koirat ovat olleet puolikesyjä ja muodostaneet keskenään tiiviin lauman. Kun niiden ruoka on loppunut miehen kuoltua johonkin sairaskohtaukseen, lauma on syönyt miehen. Toki on myös voinut käydä niin, että joku tai jotkut koirista on hyökänneet miehen kimppuun. Jotenkin jutusta huokuu voimakkaasti ettei kyse ollut ihan normaalista koirien pitämisetä.
Ihan normaalia hengissäpysymistoimintaa koirilta. Ja kyllä minäkin söisin koirani, jos vaihtoehto olisi nälkäkuolema.
Kun ihminen kuolee ja ruumis alkaa mädäntyä, se ei enää haise tutulta isännältä tai emännältä, vaan muuttuu vain lihaksi. Tietenkin koira syö haisevaa lihaa, jos sitä edessä on, ei se tarkoita, että koira olisi jotenkin päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Hirmuista että lopettivat koirat. Ei se ollut koirien syytä.
Ei kai niitä miehen syömisen takia lopetettu vaan agressiivisuuden vuoksi. Harva haluaa ottaa rescue -koiran, joka agressiivinen ja lisäksi syönyt edellisen omistajansa.
Miehellä oli pitkään ollut vakavia terveysongelmia. Hänestä ei ollut kuultu huhtikuun puolivälin jälkeen. Koirat tappoivat joukostaan kaksi, 13 koiraa nukutettiin aggressiivisuuden vuoksi ja kolme on eläinsuojelun huomassa etsimässä uutta kotia.
Koirat ovat ihania. Niiltä ei kuitenkaan voi odottaa yhtään ylevämpää käyttäytymistä kuin ihmiseltäkään; kun ei muuta ruokaa ole kuin lajitoverit tai muut eläimet, ihminenkin sortuu kannibalismiin.
Eiköhän ne koirat oo tappaneet isäntänsä. Laumassa käyneet kimppuun kun murkinat ja kohtelu heikkoo.
Koirakin on peto. Ei oo raadonsyöjä, laumassa saalistus vietti vahvistuu.
Luulen että paha sai palkkansa. Noin monta koiraa joista melkein kaikki jouduttiin lopettamaan, kertoo paljon missä oloissa ovat eläneet, luulen että nälässä ja pelossa....
No huh. Aloin pälyilemään koiraani uusin silmin. Tossa se retkottaa sängyllä ja tuijottaa mua. Pitäiskö huolestua?