Huomasitteko että Helsingin uudessa Oodi kirjastossa on sukupuolineutraalit WC:t? Miehet kusee ja paskoo samassa tilassa naisten kanssa, mit...
Eikö tämä ole vähän pelottavaa?
Vai onko tämä mielestänne hyvä asia että kaikki ovat samoissa vessoissa?
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Hei minä keksin!
Tuodaan Suomeen paljon nuorukaisia kulttuureista joissa naisia kivitetään jos heiltä vilahtaa hius säkin alta ja laitetaan näitä nuorukaisia sitten samaan wc:hen vääntämään paskaa legginspissisten kanssa vierekkäisiin koppeihin.
Mikä voisikaan mennä vikaan?
Ei mikään! ...eiku??!
Vierailija kirjoitti:
Hei minä keksin!
Tuodaan Suomeen paljon nuorukaisia kulttuureista joissa naisia kivitetään jos heiltä vilahtaa hius säkin alta ja laitetaan näitä nuorukaisia sitten samaan wc:hen vääntämään paskaa legginspissisten kanssa vierekkäisiin koppeihin.
Ensin täytyy poistaa pöntöt ja jättää vain kolo lattiaan että nuorukaiset tuntevat olonsa kotoisaksi. Myös veskipaperi pois että voivat esteittä pyyhkäistä kouralla liiat pepusta ja hieraista käden "puhtaaksi" kopperon seinään. Laitoshuoltajat sitten muistakaa suvaita.
Tämä on hyvä asia tietenkin, ihanata seurata että vierestä että miehet eivät olekaan niitä ainoita jotka jättää kädet pesemättä. Puhumattakaan niistä kusiroiskeista wc pytyn kannella ja eikä minulla oo kiireissäni aikaa ollut katsoa että onko se istuin kuiva... kävin tutustumassa Oodiin ja tulihan sielä wc:ssäkin käytyä, astuin samaan aikaan vessaan ulkomaalaisen turistin kanssa joka myöhemmin tuli sanomaan että tää yhteis wc on surkein idea mihin hän on joutunut pohjoismaissa törmäämään.
Onneksi koko Oodi on kirjastona niin surkea ettei sinne ole mitään tarvettakaan mennä ja siten sen veskitkin yks hailee. Narkkarien, spurgujen ja mammujen lepotila.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi koko Oodi on kirjastona niin surkea ettei sinne ole mitään tarvettakaan mennä ja siten sen veskitkin yks hailee. Narkkarien, spurgujen ja mammujen lepotila.
Se siitä oodista. : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen parempaa kuin vedellä hanskaan samalla kun kuuntelee kun naapurikopin matami vääntää torttua. AAAahh....
Tämä on varmaan provo, mutta jo se että joku kirjoittaa näin, saa minut kiertämään kaukaa Oodin wc:t. Ja itseasiassa koko Oodin.
Ja juu, meillä on töissä henkilökunnalle tasan yksi wc, ei ole sinänsä ongelma käyttää samaa vessaa miesten kanssa.
Koko Oodin saa kohta vetää vessasta alas. Naurettavaa pelleilyä! Ei mitään tekemistä kirjastona toimimisen kanssa.
Yksi tai pari sukupuolineutraalia vessaa niitä himoitseville ja loput sitten perinteisiä miesten ja naisen vessoja. Miksi tämä vaihtoehto ei käynyt? Kenelle se ei käynyt? miksi piti heittää heti toiseen "äärilaitaan" ja tehdä vain sukupuolineutraaleja vessoja?
Eikö siellä ole naisten vessaa ollenkaan? Onko invavessaa? Käytän sitten invavessaa jos ei naisten vessaa ole.
Eikös se nyt sitten ole zuvackcifemakoiden unelma ja tuo sitä etnistä pöhinää vessoihin? Nauttikaa nyt kun tätä te tilasitte!
Miehetä käyvät paskalla jättäen pönttöön jäävät paskaraidat pesemättä. Seuraavaksi tuleva nainen pesee ne pois ettei luulla hänen jättäneen pönttöä paskaiseksi;D
Onko Suomessa oikeasti käytössä sellaisia vessoja, joihin miehet ja naiset voivat mennä yhtä aikaa? Siis oikeasti? Itse olen käynyt sellaisissa yhteiskäyttövessoissa, että kuka tahansa ja mitä tahansa sukupuolta oleva ihminen voi käyttää sitä vessaa vuorotellen, mutta ei missää tapauksessa yhtäaikaisesti. Eikä tämä ole se yhteisvessan idea, eikä se, että eri sukupuolet menevät sinne yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehetä käyvät paskalla jättäen pönttöön jäävät paskaraidat pesemättä. Seuraavaksi tuleva nainen pesee ne pois ettei luulla hänen jättäneen pönttöä paskaiseksi;D
Ihmisiä nyt ei vain saa lokeroida tuonkaan käyttäytymismallin mukaan. Mihin tämä kaikki johtaa? En usko mihinkään ryhdistäytymiseen enkä kollektiiviseen sivistymiseen vaan pikemmin barbarismiin yksittäisiin poikkeustapauksiin katsomatta. Yhteiskunta ei salli meidän edes ulostaa enää rauhassa ja intiimisti.
Naisetkin paskoo ja pieree ja haisee yhtälailla kuin miehet, yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Heh. Niinkuin pitääkin. 👍🏻
Olisi ehkä kannattanut aiemmin miettiä, mihin biologiset erot miesten ja naisten välillä hanakasti kiistävä ideologia käytännössä johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elätellyt toivoa että elinaikanani unisex-vessoista tulee normi ja voin lapsenlapsille kertoa kuinka ennen vanhaan vessat jaoteltiin sukupuolen mukaan, voitteko kuvitella. Tämä keskustelu on romuttanut mun kaikki haaveet..
On sullakin unelmat.
Oletkohan vähän sinisilmäinen.
Voihan ne silmät olla myös vihreät tai vaaleanpunaiset ( vasemmisto)
Oliko S.u.n...n i .v.a D.r.a.k.e suunnittelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Oodin puukotus oli tapahtunut näissä ”kaikille turvallisissa vessoissa”, joissa ei tosiaan ole mitään valvontaa.
Tässä olet väärässä. Se puukotus tapahtui invavessassa eli juuri siinä mihin pääsee yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne suku.uolineutraalit pissaavat? Onko niillä joku avanne tai muu reikä kehossa, josta se homma tapahtuu. Kysyy tietämätön.
Abstraktien asioiden hahmottaminen on ilmeisesti vaikeaa sinulle, kun et ymmärrä sukuelimien olevan tavalliset mutta neutraalius on yläpäässä eli identiteetissä.
Ei kai kukaan yläpäällään ja identiteetillään k*se tai p*sko, eli sukuelinten mukaan vessaa. Miesten tai naisten vehkeet!
Eli transmiehet naisten vessoihin? Siitähän TERFit riemastuvat kun luulevat cis-miehiksi...
Hei minä keksin!