Miksi pettäjä ei suostu puhumaan kenenkään ulkopuolisen kanssa aiheesta?
Mikä syy voi olla siihen, että pettäjä, joka on todella räikeästi pettänyt ja asioista jäänyt kiinni, ei suostu puhumaan aiheesta sanaakaan ulkopuolisten kanssa? Lähimmät ihmiset tietää asiasta ja ovat jonkin sanan, pari yrittäneet vaihtaa asiasta tälle perheelliselle ukkomiehelle. Mies suunnitteli päässään kai saavansa uuden hienon elämän tuon petturinaisen luota, joka hänkin oli naimisissa, kunnes nainen yhtäkkiä löikin hanskat tiskiin.
Kommentit (11)
Miksi pitäisi puhua? Tehty mikä tehty.
Kun itse ei asiasta puhu sitä ei ole.
Miksi kuvittelet olevasi oikeutettu muiden henkilökohtaisiin asioihin.
Siksi, koska asia koskettaa perhettäni, joka on romutettu.
Ikäkriisinen mieheni oli valmis lähtemään toisen matkaan ja toinen nainen ei tietenkään vaikuttanut erohaluun mitenkään. Hän oli miettinyt kuulemma eroa pitkään, kas kun ei siitä vain tullut maininneeksi ikinä aikaisemmin. Äkkikäänne asioihin tuli, kun salasuhde sai lopun.
Sen verran on kriisinen tilanne, että ihmettelen suuresti, miksi mies vannoo, ettei ikinä puhu aiheesta mitään ulkopuolisten kanssa. Mietin jo jonkinlaista päävikaisuutta, koska on kaikki aiemmat vuodet käyttäytynyt ihmisiksi ja nyt on käytös todella kummaa, kuin finninaamaisella, valehtelevalla ja ängstäävällä teinillä.
Mulla ukkomies seksikumppanina. Parasta seksiä saan mitä ikinä! Nuolee ja tekee kaikkea mitä haluan. Oma vaimo antaa mitä antaa. En kaipaa itse muuta ku seksiä
Vierailija kirjoitti:
Mulla ukkomies seksikumppanina. Parasta seksiä saan mitä ikinä! Nuolee ja tekee kaikkea mitä haluan. Oma vaimo antaa mitä antaa. En kaipaa itse muuta ku seksiä
Kurtisaani kunniallisena ammattina takaisin!
En oikeastaan sinun pillunnuolennasta ole nyt kiinnostunut, vaan tuosta kummallisesta puhumattomuudesta. Ei sanaakaan edes parhaiden ystävien kesken.
Petetyn kannattaisi erota. Miksi ulkopuoliset yrittävät puhua aiheesta miehelle, mitä se heille kuuluu ja miksi jakavat muiden henkilökohtaisia tietoja keskenään.
Joko mies häpeää tai sitten on vaan lapsellisen itsepäinen.
Mutta oikeasti, eihän tuommoisesta asiasta voi olla puhumatta, tai siis onhan hänen ainakin sun kanssa asiasta puhuttava.
Oletko törmännyt mun mieheen? Kuulostaa niin tutulta.
Mene hoitoon pälli